Ben mn Backpack aan het inpakken...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 16:50

en ik hoop dat ie niet te zwaar is. Anders zal ik toch die lange chaps thuis moeten laten... Iemand nog advies? Waar moet het zwaarste punt eigenlijk zitten? Die stomme cap neemt het meeste ruimste in maarja die is verplicht he Frusty
Vrijdag lekker weggg... 6 uur 's ochtends op schiphol zijn lekker vroeg:)
Iedereen zegt 'ben je al zenuwachtig?''goh wat spannnend' nou ik ben niet eens nerveus. Misschiek ben ik gewoon abnormaal Knipoog


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 17:25

kun je niet nog extra tas(sen) meenemen dan?? of een aparte tas voor je helm zodat je meer plaats hebt??

anders kun je ook weer veel minder meenemen door 1 zo'n helm Scheve mond\

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 17:40

Ja banketstaaf he? Nou ik heb zo'n hele grote liftersrugzak zeg maar, en neem een kleine rugzak mee voorop me (dus als je iemand als een debiel Clown erbij ziet lopen op schiphol... thats me Knipoog) haha Kan mn cap ook wel aan mn backpack vastbinden maar dat vind ik een beetje vervelend.. als ie losgaat oid?..
MENSEN IK HEB ZO'N ZIN OM TE GAAN!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAa Party!! Party!! Party!! Party!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 17:41

je blijft toch wel bokken he? Scheve mond\
Anders zet je de cap gewoon op! Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 18:08

Ja hahaha ook aan gedacht. Zie je me al in het vliegtuig zitten? Haha! Party!! *LOL* LOL

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 18:34

euhm.. nou.. om eerlijk te zijn.. eigenlijk wel *LOL*

_________________
Lekker knuffeluh!! Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-06-20 19:34 ]</font>

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 18:37

oh toch wel spannend hoor! Maar volgens mij wordt het echt helemaal te gek daar! Heeeeel veel plezier en wel ff bokken he als het kan daar Haha!


Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 19:06

Heb je geen transporthoes voor je backpack? Dan kan je je cap aan je rugzak binden, hoes eromheen en dan kan je ook je cap niet kwijtraken.
Heeeeeeel veel plezier daar!
groetjes Suzan

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 20:17

Jahaaaa...cap op en chaps aan!!! Knipoog Wij willen trouwens wel een heleboel stoere foto's zien he Laura...dus op zoek naar een internetcafe en vooral niet je digitale camera vergeten...als je die hebt. Knipoog

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 20:27

jaa dan ga je met chaps en cap in het vliegtuig zitten, here i come!! Party!!
cap op zetten is dan trouwens heel handig om snoepjes onder te vullen en dan maar elke keer bijvragen Haha!
nou veel plezier vast!! laat vlug weer wat van je horen

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 20:34

Hihi nou ik heb geen digicamera (en zou m anders niet meenemen denk ik.. t schijnt dat jatten een sportonderdeel is op kamp Schijnheilig )

Ben nu net klaar met al mn kleren merken.. zei net tegen mn ma: ALs ze me straks onherkenbaar terugvinden op een vuilnisbelt staat er tenminste nog mn naam in mn string *LOL*
(geloof niet dat ze t een leuk geintje vondt Haha! )
Ik ga foto's daar laten ontwikkelen en die stuur ik dan naar huis. Zal bij de leuke mijn paps even vragen of ie ze op bokt wil zetten Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:55

enkele gouden tips:

-kousen heb je nooit genoeg bij;
-reservekleding altijd te veel (neem liever wat waspoeder mee);
-een paar lichte sloffen is ideaal op 's avonds je voeten te luchten.

Eens je keus gemaakt is, moet je dit alles nog op een goeie manier inpakken. Daarbij gelden 2 regels. Ten eerste moet je zware stukken zo hoog mogelijk in je rugzak stoppen. In principe moet het zwaartepunt van je rugzak op dezelfde hoogte komen als het zwaartepunt van je lichaam. Als je zware dingen te veel onderaan stopt, belast je je rug veel meer. Ten tweede moet je materiaal bereikbaar blijven. Dingen die je regelmatig nodig hebt (bv. drinkbus, regengerief), moet je kunnen nemen zonder daarvoor je halve rugzak leeg te maken. Een rugzak met een paar onderverdelingen en zijzakken biedt hier mogelijkheden. Je kan je gerief in de grote binnenzak ook verpakken in enkele kleine plastic zakken. Zo kun je zware stukken die je niet veel nodig hebt (bv. reservebroeken) toch boven in je rugzak stoppen. Je moet dan slechts een paar pakken verwijderen om dieper liggend materiaal te bereiken.


kijk ook eens op http://www.meenemen.nl/lijst-a-z.php

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:49

Ik heb altijd zo ingepakt dat de zwaarste dingen op het smalst van je rug zitten tegen je rug aan. Dan ligt het zwaartepunt bij je egen zwaartepunt. Heike's tip van plastic tassen is ook heel handig, wat ik vaak gebruik zijn netjes (te koop bij Bever e.d. dus nu wat laat) omdat je dan kunt zien wat er in zit. Anders kun je verschillende zakken gebruiken om dat onderscheid te maken.
Een transporthoes is een must in het vliegtuig, er wordt niet voorzichtig omgegaan met bagage. Dat zou ook je cap probleem oplossen. En met cap op in het vliegtuig kan best. Ik ben ooit met een dressuurzweep en zweetmes aan mijn handbagage (kleine rugzak) in business class gevlogen, dan krijg je ook heel vreemde blikken! Tja, in Ghana waren geen paardenspullen te koop, dus dan maar zelf meenemen.

Heel veel plezier in de US en laat eens wat weten!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-06-21 09:51 ]</font>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:04

Heel veel plezier Laura, goeie vlucht ook en laat snel wat van je horen hè! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:06

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:59

O ja, tis bijna zover he... Have looooooots of fun! Wanneer kom je weer bokken? *LOL*

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 10:02

O ja, tis bijna zover he... Have looooooots of fun! Wanneer kom je weer bokken? *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cantheon, DenieesB, Ginny135, girlyggirl, linoleum, Marcella, Martje80, Paardjes83, RSLevi, supervon78, TheNovelist, Zick_Zack en 57 bezoekers