Mijn dagje paard & koets

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn dagje paard & koets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 21:20

Nou Frank zou me om 10 uur komen halen en ja ja hij was optijd!! Dus wij op weg, gezellig zitten kletsen in de auto.
En we waren er eindelijk nou dan nog een plekje voor de auto zoeken, zijn we nog een heuveltje af gereden erg leuk.

Ik ben meteen de kraampjes ingedoken en wat zag ik daar mooie dekjes!! Ik heb een fluweel groene gekocht en een uhm caramel kleurtje en daar heb ik Killian's naam op laten graveren.

Nou toen op zoek naar de stallen jeetje volgens mij hebben we de hele beurs wel 10 keer gezien. Nou toen was het al bijna tijd voor de tinkershow. Dus wij dat eerst maar gekeken. Ik vond het persoonlijk erg leuk en vrolijk eruit zien. Er is helaas wel iemand van haar tinker afgevallen en die bleek haar vinger uit de kom te hebben. (niet zo prettig dus) Maar voor de rest ging de show best goed. Sjonge met een digi foto's maken is toch moeilijker dan je denkt, maar ik heb het geprobeerd en ik zal ze snel proberen te plaatsen.

Nou toen zijn we weer naar de stallen gegaan en wie kwamen we daar tegen. Sint en Piet, moegen wij pepernoten????? ja hoor allebei een handje hmmmm lekker. Nou toen zijn we met Linet snel nog even over de beurs wezen wandelen. En zijn we nog heel wat bokkers tegen gekomen. Ik denk alleen niet dat ze mij allemaal hebben gezien.
Ik heb snowdon ontmoet: die is erg gezellig Haha! en moest erg lachen om al mijn inkopen Schijnheilig en Elke en Jurga, Sypheron, Nimber, Piggy, Jantina, Stef, Assie, Nathalie en dat was het wel zo ongeveer.
Nou Ik snel nog wat inkopen gedaan een Jas, Halstertouw, chaps. en dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag. *LOL* Nou toen hebben Frank en Ik, Linet weer terug gebracht naar de stallen, want die kon ze niet meer vinden. Wij daarna snel een plekje zoeken voor de volgende show en wie kwamen we daar weer tegen. Ja hoor Sint en Piet. Ah mogen we nog wat pepernoten?? ja hoor dat mocht jammie!!!
Nou de laatste show ging een stuk beter er deden 2 tinkers minder mee, wegens ziekte en vinger.

Kortom een erg gezellige geslaagde dag en t was ook erg leuk veel mensen een keertje te zien. Ik had Jurga en sypheron alleen iets groter geschat Lachen maar ik mag niks zeggen, want ik ben zelf ook klein Haha!

Groetjes Marjolein

Het is zo fijn om klein te zijn!!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:23

heb jij mij ontmoet?????

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:24

Ik heb jou zien lopen!! Nouja, jullie. Ik durfde alleen niks te zeggen, want jullie liepen zo snel langs!! Bloos maarja. je hebt het wel leuk gehad dus Knipoog (wie niet..)

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 21:32

stef schreef:
heb jij mij ontmoet?????


Nee jou heb ik gezien! maar jij mij niet Lachen

Het is zo fijn om klein te zijn!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:33

heb het gevoel dat ik er wel wat misgelopen heb oa jou Frusty Maar ja, een andere keer maar he Haha!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 21:33

macario schreef:
Ik heb jou zien lopen!! Nouja, jullie. Ik durfde alleen niks te zeggen, want jullie liepen zo snel langs!! Bloos maarja. je hebt het wel leuk gehad dus Knipoog (wie niet..)


He jammer dat je niks hebt gezegt. We liepen inderdaad nogal snel over de beurs elke keer, maar wat wil je als je pepernoten moet vragen aan de Sint *LOL*

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:59

Nou, mijn dagje PenK zag er precies hetzelfde uit. Heb alleen wat minder inkopen gedaan. Drie hooinetten om precies te zijn.
Maar we zijn dan ook niet allemaal zo rijk als Lein he!!!

En wat ze vergeten was: Onze heerlijk cuisine maaltijd bij........ MAC DONALDS.

lein schreef:

Doe mij maar een Happy Meal!



Groetjes!!


We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:02

Hihi, Roy is 1.85 m, is dat niet groot genoeg haha? Hihi, zeg ik ben niet de tegenhanger van Rommie hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 23:36

Oja de heerlijke happy meal, met een figuurtje uit belle en het beest. Mijn dag kon niet meer stuk.
En 1.85 is inderdaad niet zo klein maar ja, wat wil je als je de hele dag een lang iemand naast je hebt lopen Lachen

Het is zo fijn om klein te zijn!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 45 bezoekers