Verslag van Berdientje P&K op zondag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Verslag van Berdientje P&K op zondag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 21:55

Het boktmeeten begon vanhchtend om 9 uur al op station Amsterdam Centraal, waar ik Obelix en een vriendin alvast zou meeten. Dit was heel gezellig, toen op naar Den Bosch!
De treinreis was heel gezellig, en in Utrecht kwamen Chatelaine, Faithfull, Jurga en Sypheron onze trein binnen, hun zaten helemaal achteraan de trein, en was, ook vrij achteraan (het was een hele lange trein *LOL*) Toen ging ik Brenda(Chatelaine) bellen. Zij naar voren lopen, en iknaar achter lopen, halverwegen kwamen we elkaar tegen (na door enge poortjes te moeten Haha!) toen gingen we naar achter toe, en daarna weer naar voren, om 'mijn' aanhangers te halen, een vriendin van mij, Obelix, Obelix haar vriendin, en het boktkoppel. Toen weer naar achter (en weer dus telkens door die enge poortjes Haha! (tussenstukken tussen de treinstellen). Die mensen in de trein moeten ook gedacht hebben Haha!

Toen kwamen we in Den Bosch aan. Gelukkig had ik mijn 'boktbord' mee en zagen we meteen een hele hoop bokkers (waarvan ik niet weet wie wie was, behalve van degene met wie ik de hele dag heb gelopen Haha! Bloos)

Eerst liepen we nog verkeerd naar de andere kant van de Brabanthallen Haha! maar gelukkig kwamen we Assie op de 'Fries' (:))) tegen die zei dat we naar de andere kant moesten Haha! Op P&K aan gekomen liepen we eerst even gauw alle standjes langs (volgens mij moest ik ook oogkleppen hebben *LOL*) vooral bij de halsters NIET kijken Haha! Daarna naar de stamboek stands, waar we Nimberrrrrrr, Assie, Dorine en Jantina (forgive me als ik er een vergeet Haha!) hebben gemeet en Lottel hebben gezien (Kim, je hebt er een Lottelven bij Haha!) We hebben daarna nog even shows gekeken, o.a. het apaloosa stamboek (wat een kjoeties!!).

Ik heb heel veel foto's, bijna allemaal chantage materiaal, maar alle foto's van de shows zijn bijna mislukt... *GROM* En die etter van een Eva heeft mijn didi in handen gekregen en al mijn chantage materiaal tegen haar gewist, maar ik heb er toch een paar Haha!

We zijn ook nog in de stallen geweest (eerst had ik heel dapper bij de stand van de New Foresters aan een meneer gevraagd waar L:inda was Haha! Maar die meneer wist het niet) Daar Linda gezien en Magpie, we herkenden Linda aan Magpie Haha! Leuke pony's zijn die New Foresters toch!

We zouden ook nog bij de show vand e tinkers gaan kijken, maar eerst een patatje eten... Toen was het ineens kwart over 4 Bloos toen hebben we nog een keer een rondje gelopen en zin we richting de trein gelopen. Het was een vermoeiende, leuke, drukke dag! Net als gister (Meeting met Cassidy Haha!)

De treinreis terug was ook erg gezellig, he Bren? Haha! *LOL*

Ik wordt op het moment gechanteerd door Eva, Eef, ik ben echt niet bang voor je hoor! Haha!

Voor Kim hoef ik ook niet bang te zijn, die heeft niet eens foto's van me, dus uh.. straks hele leuke foto's!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Verslag van Berdientje P&K op zondag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:57

Berdientje schreef:
We zijn ook nog in de stallen geweest (eerst had ik heel dapper bij de stand van de New Foresters aan een meneer gevraagd waar L:inda was Haha! Maar die meneer wist het niet) Daar Linda gezien en Magpie, we herkenden Linda aan Magpie Haha! Leuke pony's zijn die New Foresters toch!
!!


hihhi, die man wist toch niet waar ik uit kon hangen Tong uitsteken

Maar het was leuk om jullie te zien, al weet ik niet weer wie wie is Tong uitsteken

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:59

was idd een erg geslaagde dag!! enne assie sorry voor de belediging van je paard hahah Lachen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Re: Verslag van Berdientje P&K op zondag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:01

Citaat:
Ik heb heel veel foto's, bijna allemaal chantage materiaal, maar alle foto's van de shows zijn bijna mislukt... *GROM* En die etter van een Eva heeft mijn didi in handen gekregen en al mijn chantage materiaal tegen haar gewist, maar ik heb er toch een paar Haha!...


Schijnheilig Moeten jullie mij aar niet zo pesten!

Citaat:
Ik wordt op het moment gechanteerd door Eva, Eef, ik ben echt niet bang voor je hoor! Haha!

Voor Kim hoef ik ook niet bang te zijn, die heeft niet eens foto's van me, dus uh.. straks hele leuke foto's!!

Extreme duivel Ik heb ook chantage materiaal! Extreme duivel

faithfull

Berichten: 324
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:33

rara wie we "tegen kwamen" in de trein naar Harderwijk???

juist ja, die enge ventjes Huilen we waren best bang, we dachten dat we werden gestalkt Huilen