Verslag Dorine op P&K zondag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Verslag Dorine op P&K zondag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 20:31

Vrijdag kreeg ik al te horen dat Menda mijn vriendin niet mee zou gaan.
Een domper op de vreugde... Verdrietig
Jolanda kwam mij zondagochtend om 9 uur oppikken met haar auto en we gingen met gepaste spanning en opwinding op pad... Clown

Op P&K aangekomen gingen we al gauw naar de losrijhal/stallen want daar zouden een aantal bokkers meeten om 11 uur.
Had ik begrepen althans... Knipoog
Na even zoeken en wachten hebben we inderdaad wat bokkers gemeet:
Mijn lieve vriendin Kim, haar lieftallige groom/nichtje Anouk, Assie die langer en blonder was dan ik me herinnerde en die ik dus niet herkende (foei Dorine toch! }> ), en Jantina die je van 500 km afstand nog zou herkennen. Toch wel handig wanneer ze helemaal op Ameland woont! *LOL*

En ja ik heb uiteindelijk Liberty de primeur gegeven: ze is als eerste bokker helemaal plat geknuffeld, en ook als enige.
Sypheron had ik eigenlijk nog even plat geKIETELD, maar toen ik hem ging zoeken naderhand was die ineens pleite. }>

Plotseling zag ik hem in Jurga's armen, voor de 20ste keer in 1 minuut, en ja ach, die twee kunnen tenslotte ook niet zo lang zonder mekaar dus ach... ik heb hen maar met rust gelaten. Tong uitsteken

Even dacht ik Craignethan ontdekt te hebben, maar het bleek een andere Liesbeth te zijn die ook bij de Shires-team hoorde.
Heel handig TWEE Liesbeths... Haha!
Dat bleek nog even heel lang zoeken.

Ondertussen eerst geshopt samen met Assie.
Assie wilde iets voor mij kopen, zou eerst een shabrakje worden, maar toen viel mijn mond open bij die mooie fleece uitrijdeken, sjiek grijs met wit/zwart/witte rand... Kwijl

Assie zag me kwijlen, dus vond dat ik i.p.v. een shabrak ook wel een deken uit mocht kiezen. Tenslotte waren ze maar 25 euro... Bloos
Toch wel duur, maar ik dacht: daar doen we wat aan.

Ik heb de verkoper van die ruitersportzaak beloofd dat als hij me 5 euro (!) korting zou geven, ik zijn zaak plus adres uitgebreid op Bokt zou zetten!
En hij ging akkoord!
Dus kregen we de deken voor maar 20 euro mee....

Bij deze dus mijn belofte inlossen:
Voor u en uw paard:
RUITERSTAD
Industrieweg 3g-3h
(Industrieterrein De Stad)
5688 DP Oirschot. Email: ruiterstad@raketnet.nl

Ze hadden er hele mooie dekens en ook andere spullen!
Verder nog shabrakje gekocht zelf, kleur grijs met zwarte rand en heel mooi apart gestikt...
Ook nog een goedkoop afgeprijst shabrak voor een vriendin meegenomen, die had me gevraagd als ik er eentje goedkoop zag... enz.
Op het laatst nog even snel een hooinet voor in de trailer gekocht, de andere die ik heb is geleend... Haha!

De shows waren errug mooi en vooral die van die Lodewijk met dat vrouwtje erop dat naderhand niet zo blij was omdat Lodewijk een beetje stout was geweest. Kim keek teleurgesteld! Boos! *LOL*
Maar dat valt het publiek toch niet op... hij liep super vond ik haha.
Nou ben ik een grote fan van hen en dus bevooroordeeld, oke ik geef het toe, jullie hebben gelijk...

Oh ja ik heb ook nog Esther en haar vriendin Charlotte ontmoet.
Charlotte is een 'meelezer' hier op Bokt, en nog niet geregistreerd.
Waarom niet, was mijn vraag?
"Omdat Bokt dan nóg veel verslavender wordt dan-ie al is."
Nou ja dan ben je uit gel*ld natuurlijk. *LOL*

Toch heb ik Charlotte wel even laten beloven dat ze alsnog zo snel mogelijk zich zou registreren, want dat kon zo niet he... dus Charlot, heel snel, morgen al! Op het werk! *LOL*

Eindelijk op het laatst nog even snel Craignethan oftewel Liesbeth ontmoet, die bij het Shire-team hoorde.
Prachtige paarden hoor, die shires, en ik heb er twee reiki gegeven, maar dat ging niet super doordat de sfeer onder mens en dier daar erg hectisch is... Tong uitsteken

Jolanda mocht nog even op Bonnie zitten en dat vond ze geweldig, want ze heeft vroeger 2 Belgen en een tinker (?) verzorgd, en ja, de liefde voor koudbloeden blijft... Lovers
Ondanks dat ze zelf een vrij hete kwpner heeft. }>

Toen afscheid nemen van iedereen, althans degenen die we nog zagen, en ja, de rest spreken we zo dan wel op Bokt hahaha.
Ik hoop dat iedereen net zo genoten heeft daar als ik, en Jolanda ook, en ik ben dólblij met mijn nieuwe zweetdeken.

Nu nog sparen voor dressuurlessen, want ik wil dus elke week goed les nemen, dus behalve springles (in december wil ik dat gaan doen) ook dressuurles.
Hmm nog maar een paar paarden proberen para-abnormaal aan te voelen denk ik... Knipoog

En trouwens:
vast sparen voor volgend jaar Paard & Koets.
Want een toegangskaartje 12,50 euro, auto parkeren 5 euro, ter plekke wat friet en drinken meer dan 8 euro, en de benzine voor heen en terug...
Reken maar uit! Verdrietig
Wat ben ik blij dat dit niet vaker is dan 1x per jaar.... *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:35

Ik was idd de eerste die helemaal plat genuffeld werd, maar verder niemand??? Dorine toch Knipoog Maare had je mij nog zien rijden???

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 21:24

Nee Liberty, heb je niet zien rijden *huil*!
Was wel jammer.

Maar ik kom volgend jaar weer, en hopelijk geef je dan speciaal voor mij een supershow weg... Kwijl ?
Hoe vond je het om zoveel Bokkers te meeten?
Ik vind het altijd erg verwarrend maar wel heel erg leuk! Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:31

het was heel leuk, maar heb het gevoel ze lang niet allemaal gezien te hebben Tong uitsteken En ik sjeesde dan ook altijd op een neer van binnen naar buiten!!! En volgend jaar een speciale show voor jou *LOL*
Laatst bijgewerkt door liberty op 17-11-02 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:31

vind het nog steeds niet leuk dat ik je niet gemeet heb!!! Huilen
maar ben wel blij dat je een fijne dag hebt gehad!! Haha!
tja die prijzen daar waren niet normaal blikje drinken 1.80!! Bloos maar ja daarentegen waren de paardenspullen erg goedkoop en dat is toch het belangrijkste!! Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:40

enneh mij heb je ook nog gemeet Lachen k vond je weer gezellig hoor Tong uitsteken

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:42

ik heb jou ook gemeet vandaag!!! Lachen Party!!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:52

Wij hebben toch ook een beetje geknuffeld ?? Haha!

De meiden waren dolblij dat ze weer naar huis mochten en ik ook om eerlijk te zijn ! De prijzen waren echt asociaal en ik heb weinig leuke, betaalbare paardenspullen gezien, dus m'n portemonnee is nog aardig gevuld .

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:53

je vergeet mij!!!! Haha!
We hebben nog een hele tijd met craignethan (nu kan ik het overtypen Haha!) staan banketstaaf, heb bonny nog een spaanse pas laten doen Haha! Haha!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:02

Ha Dorine, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad. En zoals gewoonlijk heb je er weer een gezellig verslag van gemaakt!
Ik kom binnenkort wel kijken naar de spullen die je gekocht hebt. Ik ben zeer benieuwd!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:04

Craignethan schreef:
Wij hebben toch ook een beetje geknuffeld ?? Haha!

De meiden waren dolblij dat ze weer naar huis mochten en ik ook om eerlijk te zijn ! De prijzen waren echt asociaal en ik heb weinig leuke, betaalbare paardenspullen gezien, dus m'n portemonnee is nog aardig gevuld .


verrek, jou heb ik ook nog ff gezien *LOL* Ik kan het helemaal niet meer bijhouden!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 22:33

Silvia jammer dat je niet mee kon!
In ieder geval kom je maar gauw (in december of januari?) een keertje kijken naar onze nieuwe spullen!
Cerise heeft dan ook een nieuwe stal, nieuwe maatjes, van alles... Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:22

Hahahaha ja erg jammer dat Roy weer ff bezet was op dat moment! Hihi, ik zat er al op te wachten dat je hem plat zou knuffelen... Maar ja, Roy heeft nou eenmaal een grote liefde he *LOL*.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 00:40

Nou , eigelijk Drienepien, vond ik wel dat ik toch ook heel erg geknuffeld werd. Hoe erg wordt het als je ECHT platgeknuft wordt Verward

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 10:58

Ik was er ook, weer even gezellig bijgekletst met Dorine.
Charlotte wil ook nog bij Dorine haar nieuwe stal komen kijken, ze mag niet komen als ze niet geregistreerd is hebben we afgesproken. Extreme duivel

En natuurlijk Kim gemeet, die herkenden we zo van alle foto's hier op bokt. Ook Jantina was te duidelijk te herkennen. Ook Jurga en Roy nog gezien, dacht ik nog even incognito rond te lopen werd ik al herkend. Knipoog
Stef heb ik nog gezien, maar ze was zo druk in gesprek dat ik daar maar niet tussen gesprongen ben. En verder nog wat bokkers gezien maar ik ben zooooo slecht in namen onthouden...

En verder toch nog geld uitgegeven, moest een regendeken hebben, nog een longeerlijn gekocht en natuurlijk een zak paardesnoepjes. Eerder had je op beurzen nog wel eens leuke aanbiedingen, maar dat wordt steeds minder heb ik het idee, alles is volgens mij voor gewone prijs.

Nog wat shows gezien, was leuk allemaal. Ik vond vooral Zeske bij de Groningers een fantastisch paard. Andere paarden waren ook leuk natuurlijk om eens irl te zien, maar ik ben helemaal gevallen voor Zeske!

Al met al een geslaagde dag.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 22:01

Jantina, die echte, échte 'Dorine-plat-knuffel' krijg je.
Op het moment dat je hier Cerise komt opzoeken.

En berijden natuurlijk, want ik wil Cerise wel eens zien als een Amelandse knappe blondine op haar zit...
Zou ze dan wat minder praatjes hebben? Knipoog