mijn verslag

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

mijn verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 19:27

Tja, vandaag dus geweest, en mijn pet met naam achterop heeft zijn uitwerking gehad. Ik vond het heel gezellig, en heb best veel mensen gezien (Nimber, maaike, marjolein, fonnie, obelix, craightan nog wat Haha! (van de shires dus Haha!) dorine, jantina, vriendin van dorine (naam kwijt) Jurga, Sypheron, suzanne, mettelica, roel, teun, geral, Igor en katja, en al die andere die ik vergeten ben.
Steeds was het, hey stef, hey, ben jij stef? hey stef!
En ik maar roepen, nee, ik ben stef niet, en ik heb geen haf en shet Haha!
Heb niks gekocht (behalve een cadeautje voor nimber) dus dat was best netjes. Heb een aantal shows gezien, vond het heel erg jammer dat de ijslanders ineens niet reden, terwijl ze wel op het programma stonden.

Wat ik heb gezien + mening (in willekeurige volgorde)

Welshpony en Cob stamboek: Tja, sneeuwwitje, leuk voor de kids om te doen denk ik, maar eerlijk gezegd vond ik er weinig aan. Het welsh sta,boek is zo veelzeidig, en een cob heb ik al helemaal niet gezien, erg jammer.

Tinkers: Heel erg leuke nieuwe show, angels manen zijn gegroeit Haha! Ik hoop dat alles goed is met dat meisje dat eraf viel.

Fjorden: Matige show, een 2 span, 1 dressuur, 1 die een paar sprongetjes liet zien, en 1 voor een soort van sleep. Erg kort, en best saai (en nee, dit is niet omdat ik niet van fjorden hou)

Andalusiers: Hele nette carousel, ondanks dat 1 van de bruine geloof ik een beetje heet was en steeds wilde galoperen Haha! Had van mij iets meer show element in gemogen, wat meer spaanse rijkunsten. Nu was het alleen de appelschimmel die steigerde en imatador die spaanse pas deed en dat draaien met 1 been omhoog.

Mini-appaloossa, alleen het laatste stukje van gezien, zag er leuk uit (wat ik er dus van gezien heb)

Groningers: Tja, onze eigen kimmie Haha! Ik vond het er heel netjes uit zien, zelfs zonder haarnetje Haha! Haha! Travers, apuyementen, etc etc.

Haflinger: Dit wordt uitgebreid vrees ik.
Er zou een show komen van haflingers onder het dameszadel. Och wel leuk, even kijken, dacht ik.
Ze komen binnen, 2 mooie haffies, amazones in mooie blauwe jurken, stang en trens in, zag er heel mooi uit.
1 van die combinaties zet me in ene toch een uitgestrekte draf neer op de lange zijde!! Niet normaal zo mooi!!!! Echt WAAAAAUUUUWW!
Een hele leuke pas de deux, en daarna nog passage, spaanse pas, et etc etc.
1 van de 2 beheerste alle oefeningen van grand prix nivo, alleen mag je dat van wege de hoogte helaas niet rijden met een haflinger.
Deze show heeft ontzettend veel indruk op me achter gelaten en was voor mij echt DE show van de dag.

Tja, verder heb ik niet veel meer te melden geloof ik, we wachten het af Haha!
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 17-11-02 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:40

de appaloosa's waren heel leuk om naar te kijken, die had je echt helemaal moeten zien Knipoog

Maare, de New Foresters staan er niet bij??? Had je toch ook een stukje van gezien Tong uitsteken

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:44

die haflingers waren idd Kwijl
Wat een super bewegingen! Kwijl

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:09

Ik vond het ook supergezellig! Ook heel leuk om jou eens te meeten Stef! Cool
Vond de tinkers heel stoer, 1tje had keilange manen! Vond eigenlijk alle shows wel mooi! Lachen En glitter-lodewijk was heeeel lief, echt een attent koppie, jammer dat ik die show heb gemist. Scheve mond

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:13

ow ja, en ik heb je helemaal niet gezien Verdrietig Nou ja, volgende keer maar weer he Knipoog

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:14

Ik ben er niet geweest, maar dat van de Haflinger's komt me bekend voor Lachen

Dat meisje was er tijdens de Nationale Haflinger Tentoonstelling ook, ze lieten (denk ik) dezelfde show zien. De Haflinger heet Vivienne van de Hamaja Hoeve, heeft idd. prachtige gangen Kwijl

Afbeelding

Bob Marshall boomloos westernzadel te koop. PB voor meer info.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:42

Die haflingers waren inderdaad erg goed!! En er was een vrouw van de tinker afgevallen en die had haar vinger uit de kom en erg last van haar heup.

Het is zo fijn om klein te zijn!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:46

dat meisje wat er af viel....die tinker sprong alleen wat op zij..,maar je vinger uit de kom lijkt me toch niks.. auwww.... vandaar dat ze later niet meer meereed! heeft iemand fotoos van de haflingers gemaakt~???

keep calm, I'm engaged!!! <3

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:52

smiley schreef:
Ik ben er niet geweest, maar dat van de Haflinger's komt me bekend voor Lachen

Dat meisje was er tijdens de Nationale Haflinger Tentoonstelling ook, ze lieten (denk ik) dezelfde show zien. De Haflinger heet Vivienne van de Hamaja Hoeve, heeft idd. prachtige gangen Kwijl

Afbeelding


Inderdaad dezelfde, de andere Haf is Amanda van de Spellewaard. Ze lopen beiden in het Z2.

Overigens vonden wij de Welsh-show juist leuker dan de Tinkers, er zat veel meer actie in.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 09:24

obelix schreef:
dat meisje wat er af viel....die tinker sprong alleen wat op zij..,maar je vinger uit de kom lijkt me toch niks.. auwww.... vandaar dat ze later niet meer meereed! heeft iemand fotoos van de haflingers gemaakt~???

maddow is een verschrikkelijk brave tinker maar ook een echte beer en het stuur is niet altijd betrouwbaar, wat ik begreep zat ze al niet helemaal in balans en sprong maddow opzij voor een lichtbundel en dan lig je. ze stapte weer op en wilde verder rijden alleen toen merkte ze pas dat ze der vinger niet meer kon bewegen enja dan heb je geen stuur meer. uiteindelijk had ze der vinger uit de kom en een klein haakje van t botje af. en natuurlijk een paar beurse plekken. gelukkig niet iets echt ernstigs.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 10:31

Hahaha dat van Roel en mij was een soort van Hoi en Doei! *LOL* *LOL* Maar ondanks dat heb ik je toch nog gezien Knipoog

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Re: mijn verslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 10:41

stef schreef:
Welshpony en Cob stamboek: Tja, sneeuwwitje, leuk voor de kids om te doen denk ik, maar eerlijk gezegd vond ik er weinig aan. Het welsh sta,boek is zo veelzeidig, en een cob heb ik al helemaal niet gezien, erg jammer.

Vrijdag had ik een hele andere show gezien! Die was wel leuk. O.a. met een Cob-hengst aan de hand, een jongen van 13 met zijn zusje van 10 met twee schimmel Welsh A-tjes aangespannen, een enkelspan van een schimmel Welsh A en een zesspan van vos Welsh A-tjes. Vooral die zesspan was erg leuk om te zien.
Die Haflingershow was er op vrijdag jammer genoeg niet, die had ik wel graag willen zien, na jou verslag Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:17

Geen show gezien van de merens? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:34

snoopy_689 schreef:
Geen show gezien van de merens? Daar ben ik wel benieuwd naar!


Yep daar heb ik een stukje van gezien. De kur op muziek met een meren. Sorry maar ben weg gelopen. Het appuyeren was wijken, het paardje bokte met de wissels en vervolgens sprong hij later eerst voor om en later pas achter...nee vreselijk stukje...

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 18:57

Ik vond de merensshow van zondag idd niet zo mooi. Het zestal van zaterdag was ook niks, maar de show van vrijdag, die was heel goed gereden! Echt geweldig Kwijl . Mooi beestje is het ook

Die haflingershow was idd helemaal super. Anky liep zaterdag 4 keer achter mij langs, toen die showgereden werd en zelfs zij bleef staan om te kijken en zei tegen haar groom/assistent iets al: "zoo, die beestjes kunnen mooi lopen". Als dat geen compliment is... dan weet ik het niet Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers