onverwachts eigen paard in de Margriet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

onverwachts eigen paard in de Margriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 16:32

Ik zat op mijn werk in de margriet te lezen , en wat zag ik met hele grote verbazing , staat mijn eigen paardje in de margriet. Ik wist hier helemaal nix van Verward . Heb contact gezocht met de margriet of dit de normale gang van zaken is , neee dus!!!!! kreeg wel een excuus maar ze wist niet hoe of wat want de gene die hem gemaakt heeft was er niet. Wordt eerdaags terug gebeld............ Gaaaap Dit zal nog wel even duren dus is er toevallig iemand die deze margriet heeft , het gaat om nummer 42 en dan op blz 18 (pinto horse) . Is er misschien iemand die hem voor mij kan scannen en hier op wil zetten. Mijn collega wilde namelijk niet dat ik haar margriet aan flarde scheurde (banketstaaf he) . Hihi mijn paard als foto model ,een beetje bijklussen en nix tegen mij zeggen Knipoog Alvast bedankt ! Charita

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:41

Hi Charita

Ik had van Christa gehoord dat haar pony, Tally, in de Margriet zou komen te staan met nog wat paarden, vraag het anders even aan Christa. Raar dat jij hier niets van wist maar wel leuk om je eigen paard in een tijdschrift te zien. Ben nu wel erg nieuwschierig naar de foto's hoor Misschien heeft mijn moeder de Margriet wel gekocht dan kan ik even kijken... helaas heb ik geen scanner

Hoe gaat het met Texas Jack?

Groetjes en ik zie je wel weer op stal
Annemieke

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:45

Wil Margriet dan niet even een exemplaar naar je opsturen? Zeker na die blunder denk ik niet dat ze daar moeilijk over doen.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 16:45

wie is Christa Verward (hihi) ken er vast wel van gezicht

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 16:48

Dat vroeg ik ook aan hun , maar de persoon die hier over gaat was er natuurlijk niet en ze bellen mij terug, maar vaak duurt dit wel even......

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:00

charene schreef:
wie is Christa Verward (hihi) ken er vast wel van gezicht


Ze staat met dat witte schimmeltje helemaal vooraan bij de ponystallen bij de losgooibak! Ze is vaak met haar moeder en haar zusje....

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:07

ik heb hem zal hem zo ff voor je scannen.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:42

charene schreef:
Dat vroeg ik ook aan hun , maar de persoon die hier over gaat was er natuurlijk niet en ze bellen mij terug, maar vaak duurt dit wel even......


Oh wat flut zeg! Is er een speciaal persoon voor nodig om een tijdschrift in een envelop te doen daar? Verward Nou, dan wil ik mijn functieomschrijving aangepast hebben, dat doe ik zo vaak! Op welke pagina staat je paard eigenlijk?

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 20:07

Op pagina 18 , en dan is het die pinto. (lekker ding he) Party!! (haha) . Ja en ik snapte ook niet echt wat er zo moeilijk aan is om een margriet op te sturen, maar dat zal wel niet bij haar functie horen Tong uitsteken. Ik ga ze morgen nog wel een keer bellen of even een mail sturen.

En Annemiek nu weet ik inderdaad wie het is (christa), kun je als je haar ziet vragen of zij hier misschien ook foto`s van heeft gekregen ofzo.... Kwijl

En Irishje ik hoop dat het lukt met de scanner , zou ik heel erg blij mee zijn

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 18:48

Heeft er nou echt niemand de Margriet Huilen Huilen (en een scanner Knipoog )

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:51

Jawel, waarschijnlijk zelfs die Magriet nog wel (moet um wel even opzoeken), maar geen scanner (iig die het doet).
Dus daar heb je ook niks aan.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:04

Heb ik weer hoor, heeft me moeder net de Margriet opgezegt Frusty