de Ardennen..

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

de Ardennen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-02 01:11

Ik denk dat het heel leuk moet zijn om een weekendje te gaan paardrijden in de Ardennen, wat denken jullie hier van?
(zou wel heel moeilijk te organiseren zijn denk ik)


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 09:06

pffffffffff ... Zeg, kan je niet de Gavers zeggen of zo? Da's ver hoor! Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 12:48

Ik ga wel mee als ik kan Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 09:06

ikke ook!!! (en eens proberen of ik mn vriend dan niet meegezeuld krijg Knipoog)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:54

Pfoe, gaaf idee, wel een eind rijden voor mij... Ik neem sowieso Kasmier niet mee dan...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 13:46

Leuk!! Ik heb nog wel een adresje, ergens in de Ardennen. Hostellerie du herock o.i.d. en het is in Hoyet, hartje ardennen. Lekker eten, goede paarden, uitstekend hotel en heel betaalbaar.
Als dit wat lijkt, dan wil ik wel even achter de gegevens aan, geen probleem.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:37

Ik denk dat dat wel gaaf zou zijn, maar ik denk dat zoiets RUIM van te voren gezegd moet worden zodat de mensen flink kunnen gaan sparen. Want geldnood is een groot probleem bij veel bokkers (volgens mij). Weet je wat me ook leuk lijkt! Een keer met veel mensen van bokt iets anders doen als paardrijden, dan kunnen de niet paardrijders ook eens mee, zoals Survival in de ardennen of zoiets dergelijks. Ik denk dat een grote groep dit leuk vind en als ditruim van te voren komt ook veel mensen kunnen sparen.

Sorry was een beetje offtopic maar dacht er net aan toen ik ardennen las.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 03:54

Ik wil anders wel eens informeren hoor en prijzen meedelen + dergelijke... Ik zou dus zoeken voor een manege waar men ook kan overnachten of zo...? ok?
Of is het de moeite niet dat ik wat info opzoek?

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 14:13

Lijkt me wel heel leuk. Alleen zit ik met een vervoersprobleem voor paardlief en willen een hoop stallen geen hengst voor een overnachting.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 19:10

Dennis v m schreef:
Ik denk dat dat wel gaaf zou zijn, maar ik denk dat zoiets RUIM van te voren gezegd moet worden zodat de mensen flink kunnen gaan sparen. Want geldnood is een groot probleem bij veel bokkers (volgens mij). Weet je wat me ook leuk lijkt! Een keer met veel mensen van bokt iets anders doen als paardrijden, dan kunnen de niet paardrijders ook eens mee, zoals Survival in de ardennen of zoiets dergelijks. Ik denk dat een grote groep dit leuk vind en als ditruim van te voren komt ook veel mensen kunnen sparen.

Sorry was een beetje offtopic maar dacht er net aan toen ik ardennen las.


Ik ben het wel met je eens. Een Survival is daar echt super gaaf! Dat hebben wij met onze school een week gedaan. De jaren hiervoor gingen ze ook nog een dag paardrijden maar dat hebben wij natuurlijk niet gedaan! Boos!
Maar dan kun je dus en survivallen en paardrijden. Maar ik denk wel dat de kosten en vervoer een probleem worden! Vooral bij mij haha.
Ik heb nog een link van de organisatie waar wij mee zijn geweest: http://www.rocksnrivers.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 21:36

Ik wil ook wel mee, als de datum ruim van te voren bekend is is het wel te regelen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 7 bezoekers