Niet meer paardrijden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Niet meer paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 19:54

Ik kan voorlopig niet meer paardrijden Huilen
Afgelopen zaterdag was ik van Sher afgevallen, best wel hard op mijn rug. Het deed de rest van de dag wel pijn, maar zondag ging het eigenlijk wel weer.
Donderdag ging ik weer rijden, stappen ging wel maar draven deed echt pijn! Ik kreeg bijna geen adem meer Bloos Vandaag had ik nog steeds best wel veel pijn, ik was ook zo slim om te gaan helpen dekens uitzoeken en heen en weer sjouwen
Ik had het er net even met mijn moeder over, ik ga voorlopig maar niet meer rijden. Iig tot ik bij de dokter ben geweest, mijn moeder zei dat er mischien wat scheefzat ofzo. Wel balen, niet alleen dat ik niet kan rijden maar het doet ook gewoon erg pijn nu. Kon op school niet eens mijn tas optillen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:31

Ja balen hè? Ik zit nou ook met mijn arm in de lucht en mocht gisteren en vandaag niet rijden. Ik hield het gewoon niet uit! Heel veel sterkte, ik ben benieuwd wat het is!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:36

Jeetje dat is niet zo leuk, maar heel erg is het ook weer niet, bij mij was het na 2 weken over.
Ik was dus ook keihard in mijn ruggevallen en bij het lopen deed het al zeer in mijn rug, de week erna mocht ik toen op avanti Lovers omdat die super leker gangen heeft en niet opgooid maar toen had ik ook nog pijn.

Beterschap en hopelijk is het snel weer over!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:02

je volgens mij hebben meerdere van bokt zulke gevallen
als je naar beneden scrolt zie je staam met spoed naar het ziekenhuis *dinsdag* lees dat maar eens

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 21:08

veel sterkte, hoop voor je dat ej weer snel kan rijden!!!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 22:04

avantilover schreef:
Jeetje dat is niet zo leuk, maar heel erg is het ook weer niet, bij mij was het na 2 weken over.
Ik was dus ook keihard in mijn ruggevallen en bij het lopen deed het al zeer in mijn rug, de week erna mocht ik toen op avanti Lovers omdat die super leker gangen heeft en niet opgooid maar toen had ik ook nog pijn.
Beterschap en hopelijk is het snel weer over!

Neej tis ook niet heel erg *hoop ik Knipoog * maar ik baal er wel van.
Je moet trouwens wel oppassen als je echt hard op je rug gevallen bent, mijn moeder werkt in een kliniek waar ze heel vaak mensen krijgen die een paar jaar geleden op hun rug gevallen zijn en er nu last van krijgen. Als er iets scheef zit merk je het vaak pas later, das het rottige.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 23:32

Oh, dus je bent toch iets harder gevallen dan je aanvankelijk dacht Scheve mond
Ach, is voor Sher ook wel lekker toch? Kan ze al haar leerstof even rustig doornemen *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 00:05

Ech k*t voor je Frusty Hoe kwam 't eigenlijk? Je kunt tenminste nog achter je comp zitten Lachen Toen ik van 'n shetje ( Extreme duivel ) af was gevallen kon ik niet eens meer achter m'n comp zitten, omdat ik zo'n pijn in m'n heup had Huilen

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 00:10

Misschien gekneusde ribben? Dan heb je vaak pijn bij ademhalen enzo...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 15:02

Ik heb ook licht gekneusde ribben gehad, was na de worstelwedstrijd op school (ben trouwens wel eerste geworden Haha!). Reken maar dat dat pijn deed, kon amper fietsen Frusty

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 15:11

Ellendig he, niet kunnen rijden. Ik zit ook al 5 weken thuis met een gescheurde knieband. Mag er 6 weken niet op lopen (die zijn gelukkig bij voorbij), daarna wel fysio enz, maar zal nog wel even duren voor ik weer mag en kan rijden. Snik.....

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-02 17:58

XoNo"]
Oh, dus je bent toch iets harder gevallen dan je aanvankelijk dacht Scheve mond
Ach, is voor Sher ook wel lekker toch? Kan ze al haar leerstof even rustig doornemen *LOL*
[/quote]
Sher vind het helemaal niet erg, mag ze lekker elke dag buiten staan, beetje lopen. Ik denk dat ze nu al plannen maakt om me er volgende keer weer af te gooien Haha! neej hoor, ze vind rijden best leuk, maar niet rijden vind ze ook best Knipoog
[quote="Kais"]
Hoe kwam 't eigenlijk? Je kunt tenminste nog achter je comp zitten Toen ik van 'n shetje ( ) af was gevallen kon ik niet eens meer achter m'n comp zitten, omdat ik zo'n pijn in m'n heup had
[/quote]
Ze schrok ergens van en toen begon ze heel erg te bokken enzo, en toen lag ik ernaast.
Ik kan nou gelukkig wel zitten, maar zaterdagavond had ik een feest van mijn oma en opa, 6 uur lang zitten op zo'n harde stoel. Dat was niet zo fijn Misselijk
[quote="Franca schreef:
Misschien gekneusde ribben? Dan heb je vaak pijn bij ademhalen enzo...

Ja zou ook kunnen, maar opzich doet het pijn onder in mijn rug. Alleen als ik ga draven wordt de pijn veel erger, het voelt alsof het verstijft ofzo en dan kan ik lastig ademhalen Verward Lekker vaag allemaal

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 18:55

Als ze gekneusd zouden zijn kom je volgens mij niet eens meer op je paard Lachen

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 11:35

das nie zo leuk voor je! we hope dat je snel weer ken rije! heel veel beterskap en suc6!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, KDonna, lonniejj en 36 bezoekers