Voor het eerst gestart met lady!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Voor het eerst gestart met lady!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 00:58

Ik zat wel ff te twijfelen of ik dit op WD of VvdD zou zetten, als een moddie vindt dat het anders moet, verplaats gerust!

Nou, vandaag was het zover, ik ben toch dit jaar nog gestart met lady.
Het begon met een dikke crisis hier thuis. Ik had erg dom niet gisteravond m'n spullen klaargelegd, dus ik moest vanmorgen in alle haast alles nog bij elkaar zoeken. Ik had alles, behalve de blanco startcoupon (en die moest ik hebben, anders kon ik niet starten, m'n startkaart is nl nog niet binnen) die ik donderdag thuisgestuurd had gekregen (geef me twee dagen en alles is weg!). Goed, de hele familie in alle vroegte van hun bed gelicht en iedereen meezoeken. Drie kwartier later kwam het ding uit de grijze container. Het is nog steeds een raadsel hoe het daarin is gekomen, maar goed....ik kon starten! (en het huis lag een beetje overhoop...de container is nl niet het eerste waar je induikt als er iets weg is)
Dus, toen snel naar de buren gefietst, paardje gevlochten (die stond gelukkig braaf...) en toen konden we direct weg.
Toen we bij de manege waren zat ik weer op schema gelukkig....toen waren we het paspoort van het ladybeest nog vergeten, kon m'n groom alsnog een keer terug naar huis (is gelukkig maat 10 minuten met de auto).

Het was een thuiswedstrijd in de manege in Beilen. Dus, losgereden in de keiharde mini-losrijbak(niet echt een feest) en de ring in. Daar durfde ze eerst niet langs de blokken waar de letters opstonden, maar drie blokken later was ze overtuigd. Goed, binnengereden tussen de witte hekjes, en ze heeft nergens meer naar gekeken (superpaard!).
Proefje (L1) ging wel netjes, zaten geen grote fouten in. In de laatste galop was alleen de benzine een beetje op.....dus moest ik iets harder mn best doen.
Ik dacht wel dat ik een winstpuntje had, maar toen ik m'n punten terugkreeg was ik toch wel verbaasd: 171! dus, toen moest ik nog wachten voor de prijsuitreiking ook. Ik was eerste, mooi meegenomen....
Dus: ik blij, eigenaren van het paard heel blij (ook hun eerste keer op een echte wedstrijd), instructrice blij (die was komen kijken)......
Dit wekt verwachtingen voor de volgende keer!

Ik heb het vanavond nog eens bekeken op de video, is gewoon een goede proef met een paard dat lekker in de tact loopt, maar zo bijzonder is het nou ook weer niet....aan de galop moet nog wel wat gesleuteld worden, dat mag veel meer aan elkaar, ronder ingesteld en ze moet zich beter laten 'plaatsen'.
Maar mij hoor je niet klagen voorlopig! (nog twee wedstrijden en ik ga L2 starten, haha)

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 11:40

Super gedaan, Rieja, gefeliciteerd!

Wel jammer dat je maar 1 proef mocht starten, anders was het nog sneller gegaan Knipoog

Je familie was zeker wel blij met je Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 13:45

Jullie moeten wel heel wanhopig zijn geweest toen jullie uiteindelijk in de grijze container gingen kijken Schijnheilig
Maar gelukkig is alles nog goedgekomen en ook nog eerste geworden, supernetjes!!! 171 punten is heel wat voor een eerste keer starten (en gelijk in de L1) Dat wordt wel wat, wanneer krijgen we eens foto's te zien van Lady en Amiga onder het zadel? Knipoog

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 14:57

Fitz: Mja, m'n moeder was vooral erg blij, die stond te schelden gistermorgen....maargoed. alles is goedgekomen!

Cody: kom maar eens foto's maken!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 15:37

Goed gedaan, en dat voor de 1e keer met een groen dier! En ik ben benieuwd naar de actiefoto's!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 16:37

Is goed, dat ik een keer foto's kom maken, lijkt me leuk!
Kan ik ook je nieuwe aanwinst zien!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:43

Spannend he zo'n eerste keer! Weet er alles van Haha! Proficiat met je w.p. en 1e plek!