dan toch eindelijk weer les????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

dan toch eindelijk weer les????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 10:00

Gister heb ik voor het eerst sinds tijden weer les gereden. Anoeshka gaf vroeger de manege lessen hier. Omdat ze het te druk kreeg met haar opleiding enzo is ze hier mee gestopt. Nu rijdt ze nog 2 jonge pony's van de stalhouder.
Ik had al een paar keer staan kijken als zij aan het rijden was, en een paar keer met haar gepraat, en heel haar manier, zoveel met rust etc sprak me heel erg aan.
Gister heb ik mijn eerste les gereden, en ik was best tevreden. Ze legt heel erg veel uit. Op een gegeven moment ging jamaica achter het bit lopen, en toen ging ze helemaal uitleggen wat dat dan precies inhield.
Ook heeft ze uitgelegd over VWNW, met behulp van allemaal aanwijzen bij jamaica welke spieren ze dan gebruikte enzo.
Ik heb inmiddels geleerd dat ik te lief ben met mijn hand, ik vraag veeeeel te weinig, en dan is het logisch dat een paard nouwelijks nageeft.

Ondanks dat we niet echt bijzonder hard gewerkt hebben waren jamaica en ik allebei kapot (ik omdat ik strontverkouden ben, en na 3 rondjes galop stopte omdat ik gruwelijk in ademnood kwam Haha!)

Als het goed is ga ik eens in de 2 weken een half uur lessen. We zullen zien!