hihi..Horses.nl heeft western gesloten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

hihi..Horses.nl heeft western gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 00:34

Nou nou, het is dan nu toch zo ver gekomen. Op Horses.nl hebben ze de western-sectie (oftewel de roddel en achterklap afzeiksectie) gesloten. Haha! Ben benieuwd of dat voorgoed is of alleen tijdelijk om even een statement te maken. Toch raar, ik dacht dat er de laatste dagen niets heftigs op vermeld stond.

Eigenlijk wel een interessant fenomeen, dat al die andere plaza''s verschoont blijven van hetzes en zwartmakerij (volgens anderen dan, want ik lees alleen maar western-items) en dat die westernplaza zo n kankerzooi is. Hoe zou dat komen? Kan me toch niet voorstellen dat er in het engelse gebeuren minder foute trainers rondlopen of dat daar alleen maar fatsoenlijke handelsstallen bestaan.

Of zou de gemiddelde westernruiter anders in elkaar steken dan de gemiddelde engelse ruiter?

Wie heeft hierover een interessante of gewaagde theorie?


Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 00:46

De reden waarom wij op Bokt geen last hebben van zeikerds, roddelaars en andere mensen die de boel verzieken is:
SUGARMISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha!
En natuurlijk alle andere moderators!

Ik kwam een paar maanden geleden nog regelmatig op horses, maar omdat iedereen en alles er continue werd afgezeken was ik dat wel een beetje zat. En de meeste die dat doen, die durfen niet eens hun eigen naam neer zetten.
Ik vind dat je je mening best kan geven, maar je moet niet andere mensen gaan afzeiken of onzindingen verkondigen. Op horses kwam dit met enige regelmaat voor.
Ben ook heel benieuwd of het tijdelijk is of voorgoed. Mocht het voorgoed zijn dan hebben die kinderachtige mensen wel weer een site verpest waar je je ideeen en meningen over western kon delen.

Marcella


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 01:00

nou ik ben dus direct effe gaan kijken, en wat zie ik tot mijn verbazing, er zit dus een nieuwe plaza achter die toch wel erg verdacht veel op bokt lijkt. bart hebben ze jou hiervoor wel geld betaald??????

het is echt sprekend bokt dezelfde buttons bovenin, je moet inloggen met naam en de index site lijkt ook al op die van bokt.

ik vind dit naaperij Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 01:12

Ben ook ff gaan kijken en het lijkt idd errug veel op Bokt............. Verward
Hebben jullie soms aandelen in horses Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 01:14

Dat forum is ook vormgegeven volgens phpBB, en iedereen mag die forumsoftware gebruiken voor zijn of haar forum. Is dus niet afgekeken van Bokt, maar gewoon een 'format' om je forum in te gieten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 15:42

Nou ik heb net ook even een kijkje genomen. In eerste instantie ziet het er hetzelfde uit tot je klikt om iets nieuws te schrijven, dan wordt het ineens Bokt Haha!

Het werd wel tijd dat er daar iets ging gebeuren, een TV-soap was er af en toe niks bij Verdrietig
Ik zie nog geen moderators voor de diverse groepen en het is nog erg rustig Schijnheilig Het format op zich vind ik wel prettiger dan de oude.

Persoonlijk hou ik het liever bij de enige échte Bokt, daar heb ik mijn handen vol genoeg aan. Haha!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 16:17

Jeetje wat een afpikkerij zeg Misselijk

okay als je dezelfde forum huppes gebruikt maar neem dan in vredes naam andere kleuren en probeer het iets anders op te stellen.

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 17:26

offtopic:
Sugarmiss, hoe ben jij moderator geworden?

keep your head up

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 21:49

Ik ben gevraagd Haha!
Als je wilt weten waarom moet je Bart/Heike vragen, waarschijnlijk niet om mijn mooie blauwe ogen Haha! want die heeft nog nooit iemand gezien Cool

We zullen zien hoe het Horses-gebeuren zich ontwikkeld. Voorlopig heb ik al een hoop dezelfde mensen gezien als hier op Bokt.
Gezien het feit dat af en toe álles maar werd weggehaald duidt erop dat er ook daar nodig moderators moeten komen om items bij te houden c.q. selektief te verwijderen.
Krijg ik er een conculega bij Haha!

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 09:07

ja het is denk ik wel veel werk moderator zijn, ik zou het niet kunnen/ willen doen (geen tijd) maar het heb ook zn charmes denk ik??? Cool. de nieuwe horses is zeker beter zo, een stuk overzichtelijker enzo nu mar hopen dat het beter word als de ouwe horses want daar leek het af en toe echt gtst. Haha!

feel the power of Nimbo! Knipoog

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 01:37

Sugarmiss schreef:
We zullen zien hoe het Horses-gebeuren zich ontwikkeld. Voorlopig heb ik al een hoop dezelfde mensen gezien als hier op Bokt.
Gezien het feit dat af en toe álles maar werd weggehaald duidt erop dat er ook daar nodig moderators moeten komen om items bij te houden c.q. selektief te verwijderen.
Krijg ik er een conculega bij Haha!


Misschien hebben jullie het al gelezen, maar hier bedoelt Sugarmiss mij waarschijnlijk mee Bloos
Ben nl. de 'moderator' van horses... Knipoog
Ik hoop dat ik een 'oogje' in het zeil kan houden en het gezellig blijft

enneh... Sugarmiss; laat het concu... maar weg hoor, tenminste... ik zie het niet zo en hou het liever op collega's en liefhebbers v. hobby/sport Haha! Pling

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:37

Gefeliciteerd hoor Haha!
Ben je tot nu toe de enige 'werkzame' Mod (op Admin na dan) Verward

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 11:12

Zo te zien heb je het nog niet zo druk. Alle anoniemen zijn blijkbaar stilgevallen van schrik.
Watch it, here comes Colinda! Extreme duivel
Hopelijk wordt het een leuk forum, alle gezelligheid en hulp bij probleempjes is meegenomen toch!

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:05

Carys schreef:
Zo te zien heb je het nog niet zo druk. Alle anoniemen zijn blijkbaar stilgevallen van schrik.

Als dit zo zou zijn, wat is dan de meerwaarde van Horses boven Bokt Verward

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:06

Misschien de mensen die nog nooit van Bokt hebben gehoord?

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:09

Carys schreef:
Misschien de mensen die nog nooit van Bokt hebben gehoord?

Bestaan die nog dan Clown
Mij lijkt het gewoon dat je dus veel dezelfde onderwerpen gaat krijgen, dus of dat zinvol is Verward

Cer

Berichten: 30122
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:31

Sugarmiss"]
[quote="Carys schreef:
Zo te zien heb je het nog niet zo druk. Alle anoniemen zijn blijkbaar stilgevallen van schrik.

Als dit zo zou zijn, wat is dan de meerwaarde van Horses boven Bokt Verward
[/quote]

Hm... niets waarschijnlijk.. Horses.nl had natuurlijk al geen meerwaarde, behalve dat er daar anoniem gezegd kon worden wat men ergens van vond, al dan niet gerechtigd. Mensen afzeiken is natuurlijk niet de bedoeling, maar vragen naar roddels en dergelijke is niemand vreemd natuurlijk Extreme duivel

Op zich jammer, want er gaan een aantal goeie verhalen rond, maar dat durft niemand nu natuurlijk neer te zetten }> . Verder was het aan de kaak stellen van rijgedrag enzo daar makkelijker, zodra het hier een beetje persoonlijk wordt (die ruiter doet zus en zo met zn paarden en/of klanten) verstomd alles, want oh wee als men er achter komt wie het geweest is...Wat dat betreft is het hier wel erg pais en vree (of hoe is die uitdrukking eigenlijk?)

Maar goed, aan al die persoonlijke vetes die er uitgevochten werden heeft natuurlijk niemand iets....

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:08

Cer schreef:
Wat dat betreft is het hier wel erg pais en vree (of hoe is die uitdrukking eigenlijk?)

Maar goed, aan al die persoonlijke vetes die er uitgevochten werden heeft natuurlijk niemand iets....


'Politiek (te) correct' bedoel je Haha! , daar hebben we laatst al een aardige discussie over gehad.

Persoonlijke vetes kan natuurlijk niet. Wel vind ik het jammer dat de rijstijl/trainingsmethode/lesgeefmanier van mensen onbesproken blijft. Niet om alleen kommentaar te leveren, terwijl de persoon in kwestie zich niet zou kunnen weren, maar om de meningen erover te horen waarom op die manier en waarom juist niet.
Dit kun je ook verwoorden zonder iemand kompleet zwart te maken Schijnheilig

Overal kun je van leren, óók hoe het niet zou moeten.
Dit is voor mensen die nieuw zijn in de westernwereld erg belangrijk om te weten of een bepaalde rijstijl/trainingsmethode wel past in hun denkwijze. Nu worden ze vaak in het diepe gegooid en komen er helaas te laat achter dat dit niet de manier was die hun voor ogen stond.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:31

Hoi,

Ben het helemaal met je eens Sugarmiss ... ik vindt ook dat een mening gegeven moet kunnen worden, dit kan ook zónder de betreffende naam/persoon erbij te halen... mits deze zélf op de topic's gaat reageren, maar zoals gezegd: persoonlijke vetes vechten ze maar zelf uit }>

Verder weet ik niet wat idd de 'meerwaarde' zou zijn... moet die er zijn Verward
Misschien zijn er idd mensen die altijd al op horses kwamen..daar liever nog steeds komen (vertrouwd).

Ik zie niet in waarom ik niet op beide (horses én bokt) kan komen Knipoog

Misschien worden sommige onderwerpen hetzelfde, misschien niet..

Ik zal proberen de boel 'fris' te houden en zo af & toe eens een nieuw onderwerp lanceren Pling zogezegd; op beide Haha!

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

rocky01
Berichten: 25
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: geldermalsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:40

je hoeft toch niet naar horses te gaan we hebben bokt

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 00:37

Mmm zo denk ik er eigenlijk ook over. Het verschil tussen beide sites maakte het leuk om beide bij te houden. Idd vond ik het soms best interessant om bepaalde roddels te horen over rijstijl/trainingsmethoden. Een waarde-oordeel hang ik er dan zelf wel aan vast.
Nu ben ik eigenlijk niet van plan om twee sites met hetzelfde bij te gaan houden. De ''gewone'' onderwerpen of ''te koop aangeboden'' onderwerpen waren meestal toch al dubbel geplaatst op beide sites. Op horses kwam ik voor ''the dirt'', en dat hoeft nu dus niet meer. Scheelt me weer wat telefoontikken per dag.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:42

Ik kwam er toch al niet meer. Zelfs dat geroddel vond ik op een gegeven moment zwaar "boring"
En om nou iedere keer te moeten lezen dat het rijden met stersporen zielig is voor je paard...laat ze toch lekker als ze dat vinden?

Iemand die niet open staat voor nieuwe dingen mag dat toch lekker zelf weten? Ik zal Horses.nl niet missen, en ik ben ook niet van plan om er vaker heen te gaan nu het gemodereerd gaat worden.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers