10 minuten geleden aanrijding met auto!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

10 minuten geleden aanrijding met auto!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 22:35

Ik zou net met Lindy (ook een bokker) mee naar huis en onderweg moesten we een keer oversteken (Lindy was op de fiets en ik op de scooter) over een klein weggetje.. Normaal komt er (bijna) nooit een auto weg maar nu dus wel en Lindy had m niet gezien. Dus die auto raakte haar net aan de achterkant van haar fiets. Gelukkig bleek alles niet heel erg ernstig te zijn, ze was alleen wat draaierig en ze had last van haar elleboog, waar ze dus nu mee naar de huisarts is, dus ff duimen voor haar dat het niks is. Maar ik ben me rot geschrokken Bloos Ik zag haar nog oversteken en ik dacht: "dat haalt ze niet!!!" Heel even leek het erop dat ze het nét haalde, maar het werd dus nét niet. Maar gelukkig bleek het dus mee te vallen, zelfs de fiets en de auto hadden niks, nou ja de fiets ee heel klein beetje, maar hij wou nog fietsen... Maar ik zit nu nog met de hartslag in mn keel!

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 22:38

wow nou ik hoop dat ze niks ernstigs heeft. voortaan toch maar beter kijken.
Ebn wees blij dat jullie niet te paard waren je paard had wel dood kunne zijn.. Gaaaap

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 23:08

jeetje, dan schrik je wel!!

Van de week is er een eindje verder op een meisje overleden door door het rood te rijden Verdrietig

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 15:41

ja errug allemaal! toch beter uitkijke!!!!!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 16:13

poe...hoop dat ze niets heeft gebroken ofzo!!!
dat zou zeker schrikken zijn..als wij naar school fietsen is het al meerdere malen voor gekomen dat een scooter iemand omver rijdt..nou dat is echt schrikken!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 17:27

Apollo schreef:
poe...hoop dat ze niets heeft gebroken ofzo!!!


Nee hoor,het valt wel mee.Misschien zit er een scheurtje in mn elleboog,maar daar maken ze foto's van als ik er over een paar dagen nog veel last van heb.
Verder ben ik gewoon errug stijf want ik viel achterover op mn rug en nek en achterhoofd.
Maar ik zit nu vooral met die elleboog waar ik behoorlijk last van heb.
Maar dat komt door een redelijk diepe wond die is gehecht.