pff...schrok me dood...koliek!:S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

pff...schrok me dood...koliek!:S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 20:53

ik moest vanavond dus de welshjes voeren want de eigenaren waren weg,ik ging er om 5 uur heen....ik dus mandy(de merrie) het eten gegeven en toen de hengst (Nai, zoon van mandy) hij begon niet met eten. en hij telkens naar zijn buik kijken. en toen ging hij liggen ik hem dus weer laten staan. en daarna weer liggen. Ik schrok me dood: hij had iig zeker buikpijn. ik was bang dat het dadelijke koliek is..en het erg word. ik naar huis gegaan. ik moest
huilen was bang dat er iets zou gebeuren. ik kon de eigenaar niet bereiken...dus dat was helemaal pech hebben!
ik weer terug gegaan naar de welshjes toe en hij lag weer in zijn stal....ik de stal ingegaan en hem dus weer laten staan. proberen voer te geven uit mijn handen maar hij at niets. ik heb toen ff mandy geborsteld. en ondertussen opletten op nai...toen k klaar was ben ik langs de stal gaan zitten. en blijven w8ten wat hij deed. Hij ging na een tijdje niet meer proberen te liggen..en het happen en trappen naar zijn buik werd ook minder. en na een dik half uur..ging hij eten. ik gewacht tot hij het op had. het gaat dus gelukkig weer goed! ik echt helemaal blij!!! en dubbel zo blij omdat het de pony's van iemand anders zijn!

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 21:57

Maargoed dat het goed afgelopen is !!!!
Ik hoop dat hij weer helemaal beter is !