super gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

super gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 18:12

vandaag was het weer zaterdag, de dag van vroeg op staan en lekker rijden...(9 uur lessen)
omdat mijn instructrice voor het laatst was werd het een beetje een pret lesje..nou houdt ik toevallig helemaal niet zo van pret lesjes(ga leren serieus een uur rijden..)maar door al die dingen in de bak werd leroy een beetje druk en ging hij tenminste lekker lopen!
we hadden ook wat balkjes gelopen en gesprongen. de eerste sprong(krijsje) ging vet slecht. mijn schuld, ik gaf te vroeg de afzet aan. daarna een stijltje, herkansing. dit keer vanuit galop en precies op het goede moment afgezet en een mooie sprong Haha! hij ging wel een beetje hard erna maar ja..ach..
hij liep zo lekker, ik was echt blij, lekker verzameld stukjes uitgestrekte draf Kwijl echt lekker ging het.
morgen wedstrijd!als hij dan weer zo loopt.. Tong uitsteken maarja, dat zal wel niet..
volgende week eerste les van nieuwe instructrice..ben benieuwd, ze rijdt zelf lichte tour dus dat belooft wat..(nu hopen dat ze ook nog les kan geven..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:02

Ja, rijden kan ze dus wel, nu het lesgeven nog!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 19:11

ja, we zullen zien..maandag begint ze al, dus dan ga ik maar eens stiekem om het hoekje gluren..haha.
of ik vraag meteen en priveles aan..kan ook natuurlijk..