geld bij mij gestolen, toen ik achter de kassa zat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

geld bij mij gestolen, toen ik achter de kassa zat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-02 00:21

ik moest vanavond werken, kwam er een man om 10tjes te wisselen.
ik het geld nageteld, waren het er 19. dus nog een keer geteld. hij telde de 2e keer mee. elke keer als ik er 5 had legde hij ze opzij. hij kwam er dus 1 tekort, dus die pakt hij uit z'n jas en geeft die aan mij. dus ik geef hem 4 x 50 euro.

nou heeft hij waarschijnlijk toen ik niet keek. geld in z'n jas gestopt. dat noemen ze "de wisseltruc' ofzoiets. hij doet het heeeel snel en omdat jij bezig ben geld te tellen zie je het niet. bij een ander meisje bij ons in de winkel heeft hij dat vavond ook gedaan. haar kassa is al nageteld en er was een verschil van 90 euro!

die kassa waar ik achter zat is nog niet nageteld, maar daar is dus bijna zeker ook een verschil.

lekker snel verdient toch! het schijnt dat hij vorige week ook is geweest en toen bij elke kassiere is wezen vragen of hij 500 euro kon wisselen, maar dat deden wij dus niet.

maar nou ben ik er toch ingetrapt, echt k*t


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 05:21

tjee, niet echt al te best, wat gaat er nu eigenlijk gebeuren, nadat ze je kassa hebben nageteld? politie gebeld ofzo?

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 10:24

daarom geld tellen buiten bereik van de klant. En nogmaals natellen voor je het in je kassa doet. Heb je je chef(in) ingelicht hierover? Anders heb je straks mogelijk een probleem


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 11:22

wel ff zeggen ja
anders krijg ji jstraks het gezeik dat jij het hebt gedaan
maar sommige mensen de zou je toch ........

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 16:12

Kun jij ook niks aan doen! wist jij veel dat die stomme gast geld ging jatten.
Ach jah we zijn niet allemaal even eerlijk Frusty

(maar euuh vanavond wel mee uit he maatje?)

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 16:41

Lou lou wat erg ....
Ik weet precies hoe boos en opgelicht je je voelt ,ik heb het zelf ook eens meegemaakt en voelde me daarbij nog bedreigd omdat ik alleen was en die mensen heeeeel dicht bij me kwamen staan....
Bij mij ging het zo!!
2 mensen kwamen de auto uit en kwamen bloemen uitzoeken.....
Ze betaalden met groot geld voor een heel klein bosje bloemen, ik vroeg of ze niet kleiner hadden ze zeiden van niet.
Toch maar afgerekend toen trok hij nog een stapel flappen met de vraag of ik het weer groter wilde maken,hij had het dus toch kleiner maar wist dat niet meer dat hij dat nog had,deed heel verbaasd kijk eens wat er hier nog zit????
Hij wilde er dus een vaste 50 gulden van maken om te geven op een bruiloft,,toen ik dat had gewisseld gooit de ander nog 50 neer en zegt maak er maar 100 van dan doen we samen op de bruiloft zegt weer de ander.
Ze stonden dus echt dicht op me en de een vulde steeds de ander aan(ze hadden echt geoefend)
Ik voelde dat er iets niet klopte maar kon er op dat moment niet uitkomen wat doordat ze zo druk aan het praten waren en zo opdringerig deden,wij hebben ook geen kassa doe alles uit mijn hoofd en meestal gaat dat erg goed Verward ,pas toen ze wegwaren had ik het door dat ik 50 gulden miste
Ik ben daarna zelf oneerlijker geworden,was 2 weken daarna in ponypark slagharen..
We gingen daar wat eten,ik betaalde met 75 gulden en dat meisje dat afrekende zegt en dat is 100.... Clown
ik dacht toch mooi weer 25 terug Extreme duivel vond ik wel erg van mezelf voor die wisseltruck zou ik echt netjes verteld hebben dat ze een foutje gemaakt had...

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 12:59

degene tegen wie ik het moest zeggen was er niet, maar ze zouden het voor mij doorgeven.
ik weet niet wat ze nou hebben gedaan. ik neem aan dat ze de politie bellen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, brennie85, EmptyWords, Googlebot, Steenbok12, xSannee en 122 bezoekers