Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esme_27 schreef:Ik zie de logica hier wel van in, maar zouden er dan meerdere soorten staart en manenexceem zijn? Dus een soort die hier mee te maken heeft en de andere echt met de vliegjes? Dus eigenlijk 2 totaal verschillende dingen die qua symptomen zo op elkaar lijken dat ze onder dezelfde naam bekend staan?
Esme_27 schreef:Ok, maar waarom hebben ze dan vooral last in de zomer en vaak in de winter helemaal niet?
amargith schreef:weet je eigenlijk welke medicatie je hebt gegeven? Heb je een naam daarvan? Kan je die kopen bij apotheker of dierenarts??
Gaitkeeper schreef:Waarom gaat zo'n fjordenstamboek nou weer op eigen houtje allerlei onderzoeken doen ?
Dat vraag ik me nou altijd af....daar gaan we weer met allerlei fantastische oplossingen en weet men weer es dé oorzaak....
En uiteindelijk blijkt het weer een storm in een glas water te zijn.
Saar"]
[quote="Gaitkeeper schreef:Waarom gaat zo'n fjordenstamboek nou weer op eigen houtje allerlei onderzoeken doen ?
Dat vraag ik me nou altijd af....daar gaan we weer met allerlei fantastische oplossingen en weet men weer es dé oorzaak....
En uiteindelijk blijkt het weer een storm in een glas water te zijn.
Gaitkeeper schreef:Maar goed....ook ík hoop voor al die paarden dat het fjordenstamboek hét middel heeft gevonden !
Kunnen ze dan trouwens ook nog eens stinkend rijk van worden !![]()