Steef...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

Steef...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 19:42

Er zit een gozer op me msn die heel erg fan is van jou Tong uitsteken

Hij zegt dat ie Jens heet en dat ie in Groningen (gelderland weet ik niet meer) een manege heeft (z'n ouders dan).

en hij heeft ook al een paar keer gevraagt of ik naar die manege kwam enzo Scheve mond

maar iig toen vroeg ik z'n foto, en toen kreeg ik eerst deze die is best lang geleden gestuurd:

Afbeelding

en deze zijn een week geleden door hem gestuurd:

Afbeelding

en dees

Afbeelding

ik was toen bij clautje toen we deze kregen van hem, en toen haalde we een andere foto uit steef z'n pro en vroegen aan hem of hij dat ook was zei die ja!! dat ben ik ook haha Scheve mond vaag maar ja

echt een vaag ventje!!! dit is btw z'n email adres : vwpologti2001@hotmail.com

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:56

die bovenste foto dat is toch de vriend van thirza? das toch niet steef? die staat in haar profiel

en die van steef staan allebei in zijn profiel... denk haast dat hij ze dan daar vandaan heeft Verward

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:58

go steef *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 21:54

*LOL*
Lachen zeg!

xXIreenXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:00

wat een wazige gast is dat :| ffkes toevoegen }> Knipoog

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:01

Doe heb ik ook in mn msn Boos! Goor mennetje bah Misselijk had hem wel lekker gedist!
En dan zegtie heb je nog mooie foto's. hahaha

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 22:17

Ik vroeg net of tie een foto van zichzelf heeft (zonder paard) zegt ie ja vanochtend hebben we heel onze computer leeggehaald, dus al me foto's zijn eraf Scheve mond Lips are sealed

Ooo ja en hij wil maar met je webcammen, ik zeg dus telkens NEE!! maar hij blijft maar doorvragen. En 1 keer had ik de webcame voor hem aangezet maardan niet naar mij toe ofzo maar naar he gordijn, zie die ja nu iets opschuiven. Maar van hem was geen beeld te bekenen (tot 2 keer toe niet) Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Valerie op 30-12-02 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

xXIreenXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:18

iew.. Scheve mond

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:32

Ja ik heb hem ook in mn lijst. Hij heeft mij een tijdje terug toegevoegd. Gister kreeg ik de 2de foto van hem. Hij zei dat hij het was, maar ik wist dat het steef was.
Ik heb hem eigelijk bijna altijd geblokt staan Haha! hij zeurt altijd zo en ik geloofde al niets van zijn verhaal dat hij een manege had, zeker niet nadat ik die foto kreeg.
Bij mij zei hij trouwens ook al dat al zijn foto's van de computer waren. Donderdag zou hij er meer hebben en ook een cam krijgen.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:32

Haha *LOL* Ja daar heb ik wel meer van gehoord, van mensen van bokt die zo'n gast in dr lijst hadden, Laus had dat volgens mij ook *LOL* Steef je hebt een fan

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 22:34

annemieke schreef:
Bij mij zei hij trouwens ook al dat al zijn foto's van de computer waren. Donderdag zou hij er meer hebben en ook een cam krijgen.

ja donderdag!! dat zei die ook tegen mij! Scheve mond

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 23:39

Misschien is het steef... *LOL*

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 23:43

Pff,
ik HEB niet eens MSN!

Dit is een of andere vage gast die allemaal meisjes van rond de 13/15 toevoegd om mee te gaan chatten, blijkbaar vind ie mij nogal geweldig dat ie zich als mij voordoet? Of zou die zelf nogal kansloos zijn?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 23:47

Wil de echte Steef NU opstaan?
*LOL*
Steef, je hebt een fan!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 00:17

Hahahha idd Cody.
Maar ik HAD hem dus idd in mn lijst, hij vroeg eerst of ik de hele tijd wou cammen, en foto's geven, totdat ik t zat werd en em ging dissen...

Was echt vet he Val, toen de waarheid boven water kwam.. Hij blokte ons gewoon.. zielig hoor!!!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 02:39

En hij si nog dom ook heb ik ook gezegt, hij vergeet elke keer dat ik geen cam heb.
Hij staat trouwen nu geblokt Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 03:59

de eerste foto is idd het (weet niet of het nu nog zo is) vriendje van Thirza met Sya... weird...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:33

Valerie, ik heb maar één advies: blocken die gozer! Als hij niet eens zichzelf kan zijn, zich zo nodig als een ander moet voordoen en slappe smoezen verzint om maar geen foto's van zichzelf te hoeven sturen... Daar zou ik m'n tijd niet eens aan willen verdoen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:37

Er is nog iets dat je kan doen:

Mij een mailtje sturen met zoveel mogelijk info.. Logs van MSNM chats, emails (liefst inclusief alle headers), PB's, fotos die hij gebruikt heeft, etc, etc.

Ik ga eens uitzoeken wat de provider is van die gast en dan een mooie klachtenmail maken. Als er behoorlijk wat mensen zijn die door dat kindje lastiggevallen worden dan gaat die provider daar wel wat aan doen (leuke waarschuwing sturen of afsluiten).

Stuur maar naar:
bart@bokt.nl

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:49

Go Bart! En dat helemaal gratis zonder veiling! Vind wel dat die gast eens moet ophouden met zich als een ander voordoen... daar heb ik echt een hekel aan.....

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 12:54

BartVB schreef:

Mij een mailtje sturen met zoveel mogelijk info.. Logs van MSNM chats, emails (liefst inclusief alle headers), PB's, fotos die hij gebruikt heeft, etc, etc.

Ik ga eens uitzoeken wat de provider is van die gast en dan een mooie klachtenmail maken. Als er behoorlijk wat mensen zijn die door dat kindje lastiggevallen worden dan gaat die provider daar wel wat aan doen (leuke waarschuwing sturen of afsluiten).

Stuur maar naar:
bart@bokt.nl

ja oke zal ik doen, ik ga nog wel wat dingetjes aan hem vragen over hemzelf enzo, en wachten tot donderdag dan zei die dat ie z'n webcame heeft... ik ben benieuwd Scheve mond

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 13:27

bart ik weet alleen niet wat je met logs van msn bedoelt, en headers enzo Scheve mond hij is nu onmline dus ik ga hem ff uithoren!! Haha!

xXIreenXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:38

ow oliebol, ik had hem gister in een gesprek waarbij hij mij zo'n foto van steef stuurde waarop ik antwoorde dat hij dat helemaal niet was, en waarom hij foto's van anderen gebruikte.
zijn antwoord: ik lijk er best veel op.
en voorderest heb ik gezegd dat hij een pedo was en van bokt weg moest blijven Schijnheilig }>

maar ik zal eens een gesprek kopieren en het je sturen Bart,

xXIreenXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:40

Valerie"]
[quote="BartVB schreef:

ja oke zal ik doen, ik ga nog wel wat dingetjes aan hem vragen over hemzelf enzo, en wachten tot donderdag dan zei die dat ie z'n webcame heeft... ik ben benieuwd Scheve mond
[/quote]

Valerie hij heeft allang een webcam (zei hij gister tegen mij) hij wil op de een of andere manier gewoon foto's hebben ofzoiets.