Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happy worker schreef:Troef, je blijft een beetje warrig hoor. Je hebt een patent op 1 of 2-liners. Misschien zijn wij lezers allemaal niet zo snel van begrip en hebben we wat meer tekst/uitleg van je nodig. Wat mij betreft voegen je reacties op deze manier niet veel toe aan topics terwijl ik denk dat jouw achterliggende ideeen heel interessant zijn. Dus help ons soort simpele zielen en plaats wat vaker topics waarin je in 1 reactie gewoon uitlegt wat je bedoeld ipv steeds te wachten op een reactie van anderen...waarna je weer dmv een one-liner een tipje van de sluier oplicht
Troef schreef:En daar zijn jullie het mee eens?
Citaat:Troef, als je in het vervolg je vragen nu eens anders stelt? Bijvoorbeeld: 'Wat vinden jullie hier nu van?' Dan kunnen mensen gericht reageren op je berichten en hoeven ze niet te raden naar wat je precies bedoelt te zeggen.
Zep schreef:dus je kunt het daar niet mee eens zijn, maar 10(?) veulens uit een populatie van meer dan 200 geeft uiteraard statistisch gezien een betere steekproef dan 10 veulens uit een populatie van 20.
Sjuimpje schreef:Zo'n hengst moet je gebruiken als je een lange termijn visie hebt.
Dus meerdere merries ermee insemineren en hopen op een paar merrie's waar je weer verder mee kunt fokken.
Zo zie ik hem tenminste...
Citaat:Maar Troef, ben je er zelf geweest? Kan je je dan wat vinden in de mening van het KWPN?
Wouter24 schreef:Maar ja we zullen het zien over drie jaar nietwaar??? ik weet dat de eigenaar van een paar paarden van me een stravinsky x darwin x lector heeft staan en die kan echt wel wat beter lopen als "matig"!!!