Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:Het ging mij niet om de kosten, die wil ik best aan Sjuim vergoeden, dat maakt me helemaal niet uit. het ging mij erom dat het not done is om in zo'n gebied met paarden samen te komen. Ondanks dat ik niet met paard zou komen, wilde ik hier toch niet aan meewerken. Als Sjuimpje mij haar rekeningnr pbt kan ze alsnog het geld krijgen.
Nimber schreef:Ik vind het een beetje heel erg triest dat je zo spot met de kippenpest.Ik had graag willen komen maar om nou gelijk ons bedrijf te laten ruimen gaat een beetje ver!Wij hebben nml wel kippen en mogen dus niet vervoerten.Vind het gewoon weg onwijs aso dat je er zo de spot mee drijft.Wat ik heb meegemaakt tijdens de mkz wil ik niemand toewensen en ik weet dat kippenboeren dat nu ook meemaken maar voor mensen zoals jij zou het wel eens goed zijn om er zo dicht op te zitten!!! danb zou je het niet eens in je kop halen zoiets neer te zetten gatver!
Sundancer schreef:Sorry hoor maar ik vind dit geen leuke geintjes, je moet niet spotten met Kippenpest, veel kippenhouders hebben er verdriet om..... Wij hebben zelf ook kippen, en ik kan weten hoe dat moet voelen, als voor je neus al je kippen moeten worden afgemaakt
Billy schreef:Je hoeft er ook niet om huilen, maar je kunt er op z'n minst rekening mee houden.
Voor heel veel mensen is de vogelpest de klap van hun leven, en ik ga die mensen geen risico laten lopen om mijn hobby.
Dat is net zoiets als dat een kippenhouder van bedrijf naar bedrijf gaat terwijl in dat gebied rhino heerst.
Billy schreef:Je hoeft er ook niet om huilen, maar je kunt er op z'n minst rekening mee houden.
Voor heel veel mensen is de vogelpest de klap van hun leven, en ik ga die mensen geen risico laten lopen om mijn hobby.
Dat is net zoiets als dat een kippenhouder van bedrijf naar bedrijf gaat terwijl in dat gebied rhino heerst.