Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat vind ik dus echt een rotgezicht hè?!
\ . Hier hebben we ook nog de mogelijkheid om je paard via een hoofdschot op de wei te laten doden. Daarna kan hij dan niet meer als slachtdier gebruikt worden.
.
!
. Je moet er toch echt niet aan denken dat jou zieke/kreupele paard, nog ergens bij een handelaar eindigt, of nog erger, op een slachttransport gezet wordt
!
word er helemaal verdrietig van....maar ik dnek at ie het nog wel even volhoud dus heb ik alle tijd om alles te regelen. Je wilt zlef toch ook en goed geregelde begravenis waarom een paard niet dan........ aj ben erg sentimenteel maar dit vind ik ook voor me zlef een mooie manier om afscheid te nemen .
) verongelukt. Dat paard heb ik in allerijl naar een kliniek gebracht in de hoop nog iets te kunnen redden, maar de beschadiging was zo groot dat het gewoon einde verhaal was.

. Paard moest wel zo snel mogelijk wel want anders hebben de andere paarden het in de gaten. We hadden wel al de paarden in de dichstbij zijnde boxen weggehaald ze hadden het al in de gaten ze werden onrustig.
. Ze had atrose in haar hele voorhand ze had oon nog huidkanker ze was pas 7 jaar
.