Ik heb een keer gelezen dat een paard gebeten werd in zijn hals. Kan een paard daar dood aan gaan? Daag, groetjes Yvonne
Kan je een Shetlander longeren aan een halster met een halstertouw? Wendy
Ik heb een probleem met mijn verzorgpaard. Die blijft me telkens bijten. Hij bedoelt het denk ik, lief want hij doet zijn oren niet in zijn nek maar toch bijt hij. Ik heb al erg veel manieren geprobeerd maar niks lukt. En als ik het tegen de eigenaar zeg dan zegt hij dat het niet zo is want bij hem doet hij het niet. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Maar ik kan het hem wel leren want hij is nog maar 3 en een half jaar. En als ik zijn deken op doe dan probeert hij me aan te vallen. Dat doet hij ook als ik hem ga losgooien of midden in de bak ga staan. Help je me alsjeblieft? Heel veel groetjes van Kim
Ik rij elke week op mijn lievelingspony maar hij gaat elke week stil staan en bokken. Het is wel geining maar dan ga ik in galop of draf en staat ze ineens stil en lig in bijna op haar hals. Waarom doet ze dat? En hoe kan ik een keer zonder dat gedoe in de les rijden? -xxx-jes een paardengek, Mischelle
Lees en geniet