Ik heb laatst nog zo gelachen met Lindy, Lindy's zusje Ferda had les en er kwam op een gegeven moment zo'n klein meisje van een jaar f 10 bij kijken en die begon ongelooflijk op te scheppen over hoe ze bij haar tante altijd de wildste en meest onberijdbare paarden kon rijden en dat niemand anders dat kon ed. Dus na de les wij haar op Rinkja gezet en gevraagd of ze dan Rinkja ook even aan de teugel wilde rijden enz enz, nou we hebben ons dood gelachen, was wel duidelijk dat ze dus echt niet kon rijden, daarna hebben we haar nog gevraagd of ze dan ook op Romero wilde rijden (de moeilijkste van stal en meteen ook de grootste van 1.80 hoog) En ja dat wilde ze wel, hebben we toch maar niet gedaan
Want ik weet niet waar ze dan was beland... En nog een andere,
Was bij mn oma met Goldy en we zouden weer terug naar huis in de trailer, maar Goldy zette haar dwarse kop dr voor en wilde even niet in de trailer, dus ik gaf haar een schop onder dr reet en ja hoor daarna liep ze er als een hondje achter me aan in.
Kom ik de volgende week weer bij mn oma en mn nichtje (die woont in t zelfde dorp) was er met een paar vriendinnetjes (zo rond de 12 jaar) en die kinderen maar zeuren dat ik zo'n dierenbeul was omdat ik Goldy een trap onder zn kont had gegeven.. Nou ik heb ze keihard uitgelachen recht in hun gezicht (het wás ook gewoon lachwekkend) en daarna hebben ze niks meer gezegd

. Ze is daar blijven staan tot m'n moeder s'avonds kwam zien waar we nu eindelijk bleven ....