Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Maar dat is allemaal behoorlijk off topic. Wat hier telt is dat ons vertrouwen door dit gebeuren enorm beschaamd is en dat Orri nu dus geen modertor meer is. Erg jammer maar helaas.
BartVB schreef:Op zich heb ik er totaal geen problemen mee als een moderator tijdens een meeting MP aan bokkers laat zien (want het is over het algemeen gewoon een doodsaai forum), heb er ook geen problemen mee als die moderator zelf even bijleest tijdens die meeting.. .
PUCK"]
[quote="BartVB schreef:Op zich heb ik er totaal geen problemen mee als een moderator tijdens een meeting MP aan bokkers laat zien (want het is over het algemeen gewoon een doodsaai forum), heb er ook geen problemen mee als die moderator zelf even bijleest tijdens die meeting.. .
Cody schreef:Dus jullie gingen een kijkje nemen en kwamen toevallig terecht bij een topic waar jullie zo geschokt door waren dat jullie verder gingen lezen?
Lijkt me vrij logisch dat er op MP over jullie gepraat is, denk dat jullie dat zelf ook wel bedacht hadden