Dit is denk ik de 5e keer dat Magic sinds een maandje of 6 weer aan het werk is. Dit was de 4e keer met mij en mijn zus heeft ook nog een keer gereden.
Eén van de belangrijkste dingen op het moment is dat Magic weer leert dat ze pijnvrij kan lopen.
Soms houd ze zichzelf nog te vast. Ik denk omdat ze zich nog niet helemaal durft te geven. Dus ik moet haar zover krijgen dat ze dat wel doet, zonder te overvragen. Best moeilijk dus (weten hoever ik wel of niet kan gaan)
Toen ik vandaag in galop haar net even te ver terug reed kreeg ik ook een flinke bok
maar ik ben allang blij dat ze laat merken wanneer het nog teveel is voor haar.Het enige waar ik me meebezig houd is: voorwaarts, nageven, stelling en buiging aan beide kanten en vervolgens proberen of ze achter nog iets meer wil ondertreden. Vooral dit laatste is nog heel moeilijk, dan moet ze echt haar rug opbollen en dat kost heel veel moeite.
Hier dan de eerste kiekjes van Magic onder het zadel...
Eerste 2 foto's is ze nog wat lang, maar op de 2e foto komt het achterbeen alweer iets beter mee

Op deze foto vind ik haar heel netjes lopen voor haar doen op dit moment

Galop wordt ze voor weer wat lang, maar zoals ik al zei 'mag' ik haar nog niet verder terug rijden (anders gaat ze bokkuh
), dat kost haar dus nog teveel moeite. 
En alweer aan een wat langer teugeltje uitdraven...

De volgende keer dat ik een update laat zien zal ik kijken of ik niet naar de buitenbak kan, dan zullen de foto's iets duidelijker zijn
) dat was het probleem de afgelopen maanden ook niet...
Loopt lekker zo te zien.
(psst, ze kan ook goed springen
eerder 40 waarvan 20 stappen: 10/15 minuten instappen en tussendoor ook nog veel stapwerk