Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
celano schreef:Miss X, in het geval van je nicht snap ik je opmerking niet helemaal ten opzichte van veel bokkers. Veel geven aan een fulltime baan te hebben, paaard(en), en kinderen. Pregini schreef een keer dat ze 'maar' drie dagen per week werkt! dat lijkt me wel meevallen dan.
Sonja schreef:en vrienden en/of kennissen zijn ook uit het paardenwereldje, de anderen hebben het al lang opgegeven want wij zijn toch nooit thuis.
.
).
Ik heb weinig tijd voor andere leuke dingen, maar dat zijn inderdaad keuzes die je maakt. Wat sociaal contact betreft, dat heb ik heel veel op stal, allemaal leuke mensen waar ik het heel leuk mee kan hebben
Maar ik zit gewoon fulltime op school, daarnaast is het de bedoeling dat ik 2 middagen, en in het weekend ga werken. Maar ik zit elke avond bij mijn paard...en het lukt altijd
Beetje passen en meten, maar heel goed te doen 

)...Ook uitgaan enzo schiet er bij in, omdat ik de hele week lange dagen maak en in het weekend mijn school bij moet werken en een dag werk(soms ook nog concours...)
(zie tussendoor ook nog tijd om les te nemen en mijn rijbewijs te gaan halen
)