Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
corinepgek"]
Ik heb waarschijnlijk een stal gevonden waar ik m mag neerzetten en alleen het voer en strooisel hoef te betalen.
[/quote]
Ik hoef dus als alles doorgaat geen stallingskosten te betalen. Het is nml geen pensionstalling maar gewoon bij mensen thuis.
[quote="Tiffy"]
Waarom moet jij de verzekering betalen? Dat vind ik nog steeds een zaak voor de eigenaar en zoals ik begrijp uit je stukje blijft de pony van je vriendin.
[/quote]
Daar zit inderdaad wel wat in, ik moet zoiezo nog uitvoerig praten met de eigenaren wat er gebeurd enzo als er vervelende dingen gebeuren enzo.
[quote="Sonja schreef:Enten is veel duurder dan je berekend hebt en wormkuren ook omdat je af en toe een sterkere moet geven. Ik heb laatste EquiMaxx gegeven en die kost 21.50 Euro (werkt wel drie maanden).
Ow, en volgend jaar komen daar nog de leskosten bij: prive-les 7 euro (van iemand die basisinstructeur heeft gedaan en nog doorgaat voor de volgende, vriendenprijsje
) en de kosten om lid te worden van de rijvereniging maar ik weet eigenlijk niet precies hoeveel dat kost, zal wel rond de 100-150 euro per jaar liggen ofzo
Maar ik denk dat ik op het moment op zo'n 120 euro per maand uitkom.
.
Entingen zijn veel duurder, tenzij je met een grote groep de voorrijdkosten deelt. Verder hangt veel af van hoe gezond het paard blijft en of en waar je wilt lessen. Ga je naar de binnenbak als de buitenbak bevroren is? Dat is ook een aardige kostenpost als je dat regelmatig doet. Hoe je al die luxe niet, dan kun je de kosten ook drukken. machie schreef:Sorry, maar bij mij is 1 eting toch echt maar 15 Euro!!!!
. 
En daar ben ik ongeveer zo'n €15,- per maand aan kwijt. Dan het brok nog, kost ook ongeveer €20,- per maand.
) zijn gewoon de goede merken hoor, Eqvalan, Furexel etc
.
Ik ben dus niet zo duur uit als ik de rest bekijk