Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Om nu een andere zadel te kopen is ook een beetje onzin. Verder sluit ik me aan bij piaffe
.
ik merk dat een dieper zadel beter rijdt op Rio. Echter had mijn vriendin voor haar Fries ook een Kentaur en ik heb daar regelmatig op gereden, maar eigenlijk hetzelfde probleem... Fries gooit ook hoog op. Dus wellicht ligt het aan mij (tuurlijk ligt het aan mij)... maar mijn voorkeur gaat uit naar een Ainsley zadel... maar dit soort dingen zijn zo persoonlijk. Ik heb ook met een Stubben gereden hiervoor en dat was op mijn paard helemaal waardeloos.... Moet ik ook eerlijk zeggen dat ik de kentaur dealer in B'hoven, niet echt sympathiek en objectief vond.... #Ymke# schreef:bij fugers heb ik dit zadel ook gekocht.
Ik heb alleen maar hele goede ervaring met Dhr. Fugers hij geeft veel service en hij is nooit te beroerd om een paar keer terug te komen en om dingen aan te passen........of wil je niet meer naar hem terug
Pipo schreef:Passier, de naar mijn mening fijnste zadels, liggen bijna altijd goed, zitten super. ( kosten helaas ook wat)