DAt mens aan de telefoon had nog een goede suggestie: ik kon ook met het paard langskomen, natuurlijk!!!! Ja hoor, zeker 140 km in een trailer voor dat zadel, belachelijk. Ik heb niet eens een trailer noch E rijbewijs. Wat een idee zeg.
  DAt mens aan de telefoon had nog een goede suggestie: ik kon ook met het paard langskomen, natuurlijk!!!! Ja hoor, zeker 140 km in een trailer voor dat zadel, belachelijk. Ik heb niet eens een trailer noch E rijbewijs. Wat een idee zeg. groetjes maar weer,

Geplaatst
               Geplaatst 

wat nou nog moet gebeuren. Nou ik vindt het een k*lote toko.
  wat nou nog moet gebeuren. Nou ik vindt het een k*lote toko. .
  . a die hebben we wel, om vervolgens niet aan te wijzen waar ze liggen! Ooit heb ik daar eens naar strijklappen gevraagd en waar denk je dat ze mee aankomen? zon ding om vierkantjes op zijn kont te maken!Jezus hoe dom kan je wezen!En dat heeft een ruitersport zaak? Ik had mijn hulsebos zadel van hem gekocht en dat was de eerste die hij zelf gemaakt had,er zat nog geen hulsebos merkje in enzo,omdat t zn eerste zadel was.Toen ik na een tijdje van dat zadel af wilde kreeg ik er niks voor terug omdat er geen merkje in zat!!!!!!en hij beweerde dat ik er minder voor had betaald!Nou ik  koop er nooit meer iets stelletje mafkezen zijn t daar!
a die hebben we wel, om vervolgens niet aan te wijzen waar ze liggen! Ooit heb ik daar eens naar strijklappen gevraagd en waar denk je dat ze mee aankomen? zon ding om vierkantjes op zijn kont te maken!Jezus hoe dom kan je wezen!En dat heeft een ruitersport zaak? Ik had mijn hulsebos zadel van hem gekocht en dat was de eerste die hij zelf gemaakt had,er zat nog geen hulsebos merkje in enzo,omdat t zn eerste zadel was.Toen ik na een tijdje van dat zadel af wilde kreeg ik er niks voor terug omdat er geen merkje in zat!!!!!!en hij beweerde dat ik er minder voor had betaald!Nou ik  koop er nooit meer iets stelletje mafkezen zijn t daar!