Men neme een paard (in het voorbeeld een ezel, een echt paard is ook goed

Je doet de schoen (Marquis) om de hoef:

Let op de mooie skischoenen sluiting.
Doe de skischoensluiting dicht op de gewenste maat en pak het pompje om de luchtkamer op te pompen.

Et voila, de nike air zit als gegoten

Dan de Old Mac's:
Ikzelf moet eerst de schoen al vastmaken als ik de hoef vasthoud omdat Lois het leuk vindt om de schoen een meter weg te schoppen. Ik begin dus al met de foto waarop de bandjes al vast zitten:

Doe dus de schoen om en de kruizende bandjes door de kootholte. Ikzelf vind de bandjes niet zo fijn omdat ze gemakkelijk gaan schuren. Niet ieder paard zal zo gevoelig zijn, maar Lois dus wel.
Doe de buitenste 2 flappen om het stuk met de bandjes en doe de buitenste gesp ook goed vast:

Vergelijkend warenonderzoek: de OM's zijn wat hipper maar de bandjes vind ikzelf iets te ruw. Buitenkant is van zacht materiaal wat Lois snel kapot kan krijgen. De M. vind ik qua model niet zo mooi. Het pompje steekt uit en ik kan me voorstellen dat zoiets kapot kan gaan met een ruige rit (doe ze dus ook niet aan met bosritten maar alleen als ik de stad inga). De M gaat snel aan maar het pompje is een gepiel als je een dreutelig paard hebt. Mijn ezel kan goed stilstaan maar ik ken huppeltrutjes waarbij ik er niet aan moet denken om hoefschoenen aan te doen. Geldt trouwens ook voor de gespjes van de OM. Paard moet stilstaan.
Hoop dat alle nieuwsgierigen nu ook bevredigd zijn }>