Om 6.30 stonden ik en een vriendin op en hebben rustig aan aangekleed en ontbeten

Om 7.45 vertrokken we met de trein richting Den bosch..
Op Amsterdam C. hadden we afgesproken met Berdientje en vriendin.
Daar snel op de trein gesprongen,waarvan we niet wisten of we de goeie hadden maar dat bleek later dus wel zo te zijn!
Op Utrecht C. zijn berdientje en ik uit de trein gegaan om wat bokkers te spotten...niet gelukt..
Toen even gebeld met Jurga en die waren aan de ren om de trein te halen..
Als snel kwamen ze voorbij rennen,dus wij heel hard kloppen op de ramen,toen konden ze net op tijd de trein in springen

Toen de trein eenmaal reed,werd er op en neer gebeld door berdientje en chatelaine(geloof ik)
Bleek dat hun helemaal achterin zaten,uiteindelijk zijn wij ook achterin gaan zitten..

Daar aangekomen zijn we op zoek gegaan naar de rest van de bokkers..
Snel gevonden,tnx to berdientje dr bokt bordje!!
Later kwam ook fonnie aanlopen en zijn we op weg gegaan richting de brabanthallen..
Snel naar binnen....
In het begin zijn we met de hele groep bij elkaar gebleven en hebben samen nog wat shows gezien ,en nimber,dorine,assie(sorry voor de belediging v je paard )en jantina gemeet en later is de groep uit elkaar gegaan,en zijn ik en vriendin en fonnie lekker wezen shoppen...
Waar we vaak getwijfeld hebben of we iets nu WEL of NIET zouden kopen!!

Maar uiteindelijk zijn we goed geslaagd...
*heb 1 sjabrak ,zandkleurig
*zweetdeken ,zandkleurig
*babyblauw onderlegd halster voor asterix!!
Toen nog even de stallen in gelopen,waar we er achter kwamen dat het halve friezen team bestond uit leden van de vereniging!!Hier liep ook Marja rond!! Even gepraat en toen verder gelopen..
Toen onze benen echt op waren zijn we wat shows wezen kijken totdat het af was en hebben toen nog een rondje gelopen en zijn toen richting station gegaan

Vond het een erg leuk dagje,waarbij ik veel bokkers gemeet heb en er zeker veel gezien heb maar waarvan ik niet zeker wist of het nu wel of niet een bokker was!!

Groetjes sandra!