De treinreis was heel gezellig, en in Utrecht kwamen Chatelaine, Faithfull, Jurga en Sypheron onze trein binnen, hun zaten helemaal achteraan de trein, en was, ook vrij achteraan (het was een hele lange trein

Toen kwamen we in Den Bosch aan. Gelukkig had ik mijn 'boktbord' mee en zagen we meteen een hele hoop bokkers (waarvan ik niet weet wie wie was, behalve van degene met wie ik de hele dag heb gelopen

Eerst liepen we nog verkeerd naar de andere kant van de Brabanthallen

Ik heb heel veel foto's, bijna allemaal chantage materiaal, maar alle foto's van de shows zijn bijna mislukt... *GROM* En die etter van een Eva heeft mijn didi in handen gekregen en al mijn chantage materiaal tegen haar gewist, maar ik heb er toch een paar

We zijn ook nog in de stallen geweest (eerst had ik heel dapper bij de stand van de New Foresters aan een meneer gevraagd waar L:inda was

We zouden ook nog bij de show vand e tinkers gaan kijken, maar eerst een patatje eten... Toen was het ineens kwart over 4

De treinreis terug was ook erg gezellig, he Bren?

Ik wordt op het moment gechanteerd door Eva, Eef, ik ben echt niet bang voor je hoor!

Voor Kim hoef ik ook niet bang te zijn, die heeft niet eens foto's van me, dus uh.. straks hele leuke foto's!!