10tips als je vrouw zit te shoppen:D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sundancer

10tips als je vrouw zit te shoppen:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 12:08

10 tips om jezelf aangenaam bezig te houden terwijl je vriendin/vrouw/moeder/man de rekken afschuimt:

Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zo dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

Creëer een spoor van sinaasappelsap naar de WC's.

Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: "Waarom laten jullie me in GODSNAAM allemaal niet rust ??!!"

Ga naar de messenafdeling neem het grootste mes en vraag aan een
voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om
uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"

Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon: "We hebben een code 3 op de zuivelafdeling "Kijk wat er gebeurt.

Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: " Daar zijn de stemmen weer!! Daar zijn de stemmen weer !!"

Ga in een pashokje zitten en roep dat het WC-papier op is.

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:11

owwwwwwwwwwwwwwww,sommige zijn wat minder,maar over het algemeen echt super gaaf!cool man!,dat ga ik echt een keer doen,whahaha!
geweldig!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:12

haaahahha ik lig helemaaldubbel die van de condooms zijn goed! *LOL* Of die van neem nmij en daar zijn de stemmen weer! Haha! Geweldig echt grappig!

Sjimmy

Re: 10tips als je vrouw zit te shoppen:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:13

Sundancer"]
10 tips om jezelf aangenaam bezig te houden terwijl je vriendin/vrouw/moeder/man de rekken afschuimt:

Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"

Ga in een pashokje zitten en roep dat het WC-papier op is.
[/quote]

Deze zijn erg goed! *LOL*

[quote="Sundancer schreef:
Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zo dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

En dit doet mijn vriend samen met mijn broertje weleens in de HEMA Lips are sealed Boos! Ik schaam me dood! Bloos Ik haat winkelen en doe er helemaal niet lang over (Harmen doet er zelf nog langer over). En dan gaat hij zo lopen klieren. Verdrietig Frusty

Ach.... Jongens blijven net peuters. }>

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:39

hahaha kei grappig Haha! die wekkers hahaha en ook die van de stemmen. die mensen denken dat je "onwel" geworden bent ofzo Knipoog *LOL*

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:42

ik ga een keer in een kledingrek zitten hoor!stikleutig lijkt me dat!ik geef wel een klein verslagje van de reacties
en dat op de grond liggen met :daar zijn die stemmen weer...misschien ga ik die ook nog weleens doen!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:45

whahahah die 1e is wel goed Haha!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:52

pebblientje schreef:
ik ga een keer in een kledingrek zitten hoor!stikleutig lijkt me dat!ik geef wel een klein verslagje van de reacties
en dat op de grond liggen met :daar zijn die stemmen weer...misschien ga ik die ook nog weleens doen!

hahahaahh meen je dat echt, ik zou het nooit durven!
*LOL*

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:55

ja,ik ga dat echt een keer doen,moek wel ff lef verzamelen,maar lijk mij zooooooo geweldig!en dan zet ik een vriendin op de uitkijkpost om de reacties door te geven!!!
komt er zo'n ouwe tang langs,hoor je ineens:neem mij,neem mij...geweldig!!!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:00

pebblientje schreef:
ja,ik ga dat echt een keer doen,moek wel ff lef verzamelen,maar lijk mij zooooooo geweldig!en dan zet ik een vriendin op de uitkijkpost om de reacties door te geven!!!
komt er zo'n ouwe tang langs,hoor je ineens:neem mij,neem mij...geweldig!!!

Zooooo gaaaf!!!! Cool Waar ga je dat doen dan kom ik dus echt wel ff langs! Haha! hahahah Lijkt me echt lachen!

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:02

roosendaal....ik woon vlakbij de "binnenstad"en das dus stik makkelijk.ik denk dat ik in de h&m zit!whaha,echt heeeeeeeeeeeel grappig!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:03

Hahaha zitten idd erg sterke tussen, geweldig!

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:04

Deze had ik van de week ook al van een collega gekregen. Ik verdacht hem er al van dit allemaal echt te doen, maar er zijn dus meer mensen die het hebben gekregen! Lachen

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:32

Goehoed!
Laatst ging ik met mijn vriendje shoppen, en toen kregen we allemaal buitenlandse Euro's. Ik werk bij de Digros (kassa) en we hadden een cursus gehad 'hoe te handelen als mensen geen buitenlandse euro's aan willen nemen'.
Dus wij: Sorry, we willen geen buitenlandse, alleen maar Nederlandse!!! Dat was ook echt goed Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:53

Whahaha, leuk man!
Alleen denk ik niet dat er mannen zijn die dit echt uit halen.
Met name die van 'daar zijn de stemmen weer'! Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:43

whaha.. die 1e en laatste!!! *LOL*

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:59

Whaha! Ze zijn echt goed!! Geweldig!! *LOL*

Vooral die 1e Haha!
Of je verwisselt wat dingen van het ene karretje naar het andere karretje Knipoog
Dat deed ik vroeger ook weleens, had een vrouw een fles wijn in haar karretje, keek ze even niet, stopte ik het snel in hetandere karretje en dat deed ik ook nog wel met andere spullen! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:32

Het lijkt me geweldig om te doen, heb er helaas het lef niet voor Haha!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:49

de 3e en 4e tip zou ik kunnen uitvoeren. Ik ben echter bang voor lach-buien of dat ik enorm voor banketstaaf sta ........ Bloos
Laatst bijgewerkt door Gaby op 11-07-02 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:49

die 1e zou ik misschien nog wel durven.. met een vriendin haha
die laatste is ook erg leuk maar dan schiet ik echt in de lach, dat kan ik niet!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 22:16

Die eerste, dat heb ik ooit nog eens gedaan. Echt heel puberaal maar ik heb zo gelachen!
Zitten echt sterke bij!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 23:53

Haha, dat lijkt me zooo gaaf! Ik heb er zelf het lef niet voor, maar als ik dat zou zijn zou ik echt helemaal dubbel liggen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:23

Als ik samen met een vriendin in de Xenos ben zetten we ook altijd alle eierwekkers aan Haha!
Ook hebben we een keer bij Martins (een lunchroom in A) de kok een keer opgesloten in een soort gangkast.
Hij stond daar in met zijn rug naar ons toe en wij deden gauw de deur dicht en op slot.
Het bleef een paar minuten rustig en daarna ging de telefoon en zagen we een serveester naar de kast lopen en hem open doen.
De kok was compleet over de rooie en gaf de serveesters de schuld.
Omdat hij zo boos was durfde we niet meer te zeggen dat wij het hadden gedaan Bloos

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:41

oh nou herinner ik me weer:
ik was een keer met 2 vrienden van mij in de AH en hun gaan dan ook echt zeker van die dingen uithalen. ik schaamde me dood maar het was wel echt ontzettend grappig.. ze gingen idd ook de eierwekkers allemaal op 1 minuut zetten enz. en koffie en thee samen in een bekertje enz. echt ik heb me helemaal doodgelachen. ze gingen ook een stukje vlees halen bij de vleesbalie en toen mochten ze iets uit de vlees-afvalzak en toen gingen ze gauw weer weg enz Haha! was echt heel grappig

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 17:45

haha geweldig!
ging vd week (naar hoornse ponydag)
samen met een vriendin en haar moeder naar de winkel (supermarkt)
we hebben ZO'N lol gehad!!!
hup zij int winkelwagentje en wij te crossen door die hele winkel en ' bumperkleven' echt zo grappig
en aan alle medewerkers vragen of we mochten helpen, en zo niet gewoon de hele tijd volgen
het was echt zo grappig, iedereen keek
en dan heel droog zeggen " dit is heel normaal hoor, ook een rondje? "