Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Ik heb de verschillende sites grondig gelezen, maar ben nog steeds niet overtuigd van het feit dat een paard geen last zal krijgen van zijn ruggegraat.

Pellie schreef:ja ja jum jumik ben al aan het sparen alleen ik weet nog niet voor welk merk. het liefst een torsion dressuur maar ik weet niet of ik dat redt qua geduld.
) Maar die barefoots worden in India/Tailand gemaakt dus zou eerlijk gezegd niet durven zeggen of het allemaal van goede kwaliteit is. En hoe zit het met de garantie??? wat dat betreft ben ik altijd een beetje huiverig..... maar ja... Ik heb op mijn zadel in ieder geval 3 jaar garantie. Citaat:Heb daarvoor wel een keertje op pmarena d'r torsion gereden( zij heeft nu ook een barefoot) en dat zit idd erg lekker
De Torsion is ontwikkeld voor en door endurance ruiters, daar zijn dus echt veel kilometers mee afgelegd, onder veterinaire controle! De eerste Torsion, die in 1991 in gebruik is genomen wordt nog steeds gebruikt. Dat zegt wel iets over de kwaliteit.
Dus mail of bel met BuitenZinnig Bergschenhoek. Die hebben alle info over de Torsion (vraag maar aan Demmie) www.buitenzinnig.nl PS Ik heb um zelf ook, de standaard, en wil hem nooooooit meer kwijt.
PS 2 Door middel van een opgevulde pad blijft de wervelkolom vrij van druk, OOK bij een hoog liggende wervelkolom
roept kan dat vast wel uitleggen. Het lijkt er bijna op of iemand Buitenzinnig probeert te promoten over de rug van Barefoot.