Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ze vond het no problem dat ik ze om deed. Ze vertrouwde me volledig
beautyfull_mickey schreef:ik denk dat je bij jonge paarden beter peesbeschermers kunt omdoen dan bandage's.
bandage's verslappen ook de pezen,peesbeschermers zijn gewoon soort harnasje (of was het nou andersom?)
... Bandages ondersteunen de pezen hetzelfde als een peesbeschermer, maar als je ze verkeerd om doet (te strak of juist te los of te lang aan laat) dan kun je peesproblemen krijgen. imker"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:ik denk dat je bij jonge paarden beter peesbeschermers kunt omdoen dan bandage's.
bandage's verslappen ook de pezen,peesbeschermers zijn gewoon soort harnasje (of was het nou andersom?)
... Bandages ondersteunen de pezen hetzelfde als een peesbeschermer, maar als je ze verkeerd om doet (te strak of juist te los of te lang aan laat) dan kun je peesproblemen krijgen.
}>
een paard is een paard he
,of dat dat nu een GP-paard
is of een slachtpaard.
of ben ik verkeerd?
crossmonster schreef:ik rijd net als mijn instructeur,altijd met dressuur zonder peesjes, bandages gebruik ik zowiezo nooit, met springen vind ik het gevaarlijk omdat ze los kunnen gaan ! met springen en crossen heb ik uiteraard wel bescherming om en ook als ik in het bos rijd, maar gewoon simpel dressuurwerk, dan gebruik ik niets,