Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ann schreef:Heeft nienke07 er ook niet een?
Mandyke schreef:Wat ik een nadeel vind aan de startrekk western (en aan traditionele westernzadels met boom trouwens ook) is de plaats van de singel. Die trekt het zadel enkel vooraan naar beneden. Dit wordt met een V-singel systeem beter verdeelt.
Antheman schreef:Mandyke schreef:Wat ik een nadeel vind aan de startrekk western (en aan traditionele westernzadels met boom trouwens ook) is de plaats van de singel. Die trekt het zadel enkel vooraan naar beneden. Dit wordt met een V-singel systeem beter verdeelt.
Dan neem je het endurance model.
Antheman schreef:Mandyke schreef:Wat ik een nadeel vind aan de startrekk western (en aan traditionele westernzadels met boom trouwens ook) is de plaats van de singel. Die trekt het zadel enkel vooraan naar beneden. Dit wordt met een V-singel systeem beter verdeelt.
Dan neem je het endurance model.
Anzjuhlaa schreef:Voor welke paarden is de shorty bedoeld? Ik heb een haflinger, en ze is vrij kort in de rug. Een normaal westernzadel past niet, te lang.
Anzjuhlaa schreef:Dat dacht ik al. Maar hoe zit het dan met pads? zijn die ook in de shorty variant te krijgen?
Sorry ik ben echt een leek, maar ik wil gewoon het beste straks voor mijn paardje.
Anzjuhlaa schreef:Ik heb namelijk een gewone pad, om haar te laten wennen dat er iets op haar rug ligt. En die is gewoon veel te groot.Vandaar dat ik het vraag.
Anzjuhlaa schreef:Ook niet bij haar heupen?