Naturals naar Paard en Koets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Naturals naar Paard en Koets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 12:22

Wie gaan er nog meer? Ik hoorde al dat e_horse en cowgirl ook heen wilden. Zelf ga ik ook heen, met Arno8 Tong uitsteken .

Wij gaan zaterdag. Het lijkt me leuk om een 'meeting' te houden en met zijn allen vrijblijvend rond te stappen daar.

smurf1988

Re: Naturals naar Paard en Koets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:23

is een beetje ver weg voor mij Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:33

nee op P&K heb ik niets te zoeken, ik heb me vorig jaar al groen en geel lopen ergeren...... daar ga ik dit jaar niet weer geld voor betalen

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:38

Morrie schreef:
nee op P&K heb ik niets te zoeken, ik heb me vorig jaar al groen en geel lopen ergeren...... daar ga ik dit jaar niet weer geld voor betalen

Precies.

Sluit niet helemaal aan bij de dingen die ik doe.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 12:40

Tsja met mijn tuigpaarden achtergrond blijf ik altijd nog wel een zwak houden voor al die mooie wagens en koetsen Lachen en het is ook leuk om lekker die standjes af te struinen.

We moeten gewoon zorgen dat we volgend jaar zelf met een standje en/of show staan NH ofzo.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:57

ik vrees dat Marleen (organisatie) dat niet goed gaat vinden, wij zijn niet haar doelgroep

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 13:57

Nope, ben er zondagmiddag (en donderdag voor de opbouw).
De NVVR staat samen met de stichting hippisch toerisme als exposant. Dusse, als je zondag komt, kunnen we nog even kleppen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 14:51

helaas ik ga zaterdag. Leuk dat de NVVR er ook staat! Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:23

Morrie schreef:
ik vrees dat Marleen (organisatie) dat niet goed gaat vinden, wij zijn niet haar doelgroep

Maken ze daar dan daadwerkelijk een probleem van Verward
Goed, zijn wij 'natural' , vriendinnen van mij zijn ook wel eens geweest; Die hebben geen van beide wat met tuigpaarden, koetsen, mennen etc. Rijden op Manege/Dressuur, maar vinden het gewoon leuk. 'Paardjes kijken' , die toegang moet iedereen toch hebben?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:37

als jullie daar een stand willen, mag je wel vast gaan sparen.... is niet gratis namelijk

Tuurlijk mag je erheen, als je maar entreegeld betaald, al heb je niets met paarden, dat interesseert de organisatie geen moer, maar om er een stand te hebben, zal je "iets" met paarden en/of koetsen moeten hebben, het is niet bepaald een evenement dat op naturals gericht is........ in tegendeel zou ik zeggen.
Maar goed, ik stoor me er pas een paar jaar aan, de tien jaar ervoor heb ik me best vermaakt daar, maar nu heb ik er niets mee te zoeken, vind ik

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 09:57

MEETING POINT ZATERDAG

13.00H BIJ DE NORIKER-STAND

Alleen weten ze dat nog niet bij het standje zelf, ach ja, ineens wordt het daar druk om 13.00h Tong uitsteken

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 09:58

ze schrikken zich te pletter joh: invasie...... je mag Aart wel ff waarschuwen

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:59

Beste Morrie, jouw ergernis over paard en koets komt me vrij extreem over. Hoe komt dat zo?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:15

zie mijn avater en kijk eens goed rond op P&K, ook in de stallen (enorme koudbloeden in ienemienie boxjes geprakt b.v.) en de losrij bakken, misschien ga je het dan begrijpen. Een extreme natural zoals ik heeft er echt helemaal niets te zoeken..... behalve ergernis

en aangezien dit topic bij " Natruals" staat, vind ik dat hier mijn ergernis mag laten blijken

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:10

Morrie schreef:
zie mijn avater en kijk eens goed rond op P&K, ook in de stallen (enorme koudbloeden in ienemienie boxjes geprakt b.v.) en de losrij bakken, misschien ga je het dan begrijpen. Een extreme natural zoals ik heeft er echt helemaal niets te zoeken..... behalve ergernis

en aangezien dit topic bij " Natruals" staat, vind ik dat hier mijn ergernis mag laten blijken

Extremisme is altijd gevaarlijk, ongeacht uit welke hoek het komt. Pas dus een beetje op jezelf, het zou niet leuk zijn als je gevaalijk wordt............ Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:23

ik ben erg gevaarlijk, dus pas maar op........ maar hier op Bokt mag ik mijn ideeën niet ventileren, dus jullie zijn redelijk veilig, de kans dat jullie mij ooit ergens ontmoeten is nihil......

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 11:09

Die boxen op P&K zijn ook Nagelbijten / Gniffelen, drie dichte wanden en met een beetje geluk nog uitzicht op een knol aan de overkant...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:11

en de deurtjes gaan naar binnen open, ik heb wel eens shocking klem gezeten met een drachtige Noriker, kon niet meer voor- of achteruit, ze hebben de deur eruit moeten halen, we hebben Wolle toen uiteindelijk maar mee naar huis genomen, we kregen haar er echt niet in.......

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:57

Ik vind dat jullie nu wel erg doorslaan hoor.

Van die 3 dagen op een beurs worden die paarden echt niet slecht.
Verder weet je niet hoe die paarden thuis gehouden worden. Een varken of een opgehokte koe heeft het nog altijd slechter.

Ik ga volgend jaar misschien met knollies naar frankrijk...staan dan 15 uur op de trailer...Goh ben ik dan een dierenbeul en geen, zoals jullie mooi verzonnen woord, 'Natural' Duivel

dat sommige uberhaubt nog een paard hebben Verward

ja...heb een erge pissed -offed day en moest het ff kwijt Haha! Tong uitsteken

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:09

Cowgirl schreef:
Ik vind dat jullie nu wel erg doorslaan hoor.

Van die 3 dagen op een beurs worden die paarden echt niet slecht.
Verder weet je niet hoe die paarden thuis gehouden worden. Een varken of een opgehokte koe heeft het nog altijd slechter.

Ik ga volgend jaar misschien met knollies naar frankrijk...staan dan 15 uur op de trailer...Goh ben ik dan een dierenbeul en geen, zoals jullie mooi verzonnen woord, 'Natural' Duivel

dat sommige uberhaubt nog een paard hebben Verward

ja...heb een erge pissed -offed day en moest het ff kwijt Haha! Tong uitsteken

Ieder zijn ding Cowgirl.

Morrie denkt daar dus anders over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:18

Morrie schreef:
maar om er een stand te hebben, zal je "iets" met paarden en/of koetsen moeten hebben, het is niet bepaald een evenement dat op naturals gericht is........

Een ieder die betaald mag er een stand opzetten, dat is juist de reden dat ik niet meer ga.
Heb geen intersse in massagestoelen, bedbodems, wijnen, pantoffels, steunzolen, etc...
Wij gaan gezellig naar v/d Heuvel en v/d Wiel, veel betere catering ook Haha!
Maar als je als Natural het standgeld neer kan leggen mag je daar gewoon staan, niet dat je er wat aan hebt want met de verkoop van enkel wat touwtjes haal je het er nooit uit Haha!

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:23

Ik weet niet of jullie het leuk vinden maar na de kur die taco rijdt is er een algemene boktmeeting bij de kort zijde van ring 2. ze moet om 12:10