Wij gaan zaterdag. Het lijkt me leuk om een 'meeting' te houden en met zijn allen vrijblijvend rond te stappen daar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:nee op P&K heb ik niets te zoeken, ik heb me vorig jaar al groen en geel lopen ergeren...... daar ga ik dit jaar niet weer geld voor betalen
Morrie schreef:ik vrees dat Marleen (organisatie) dat niet goed gaat vinden, wij zijn niet haar doelgroep
Morrie schreef:zie mijn avater en kijk eens goed rond op P&K, ook in de stallen (enorme koudbloeden in ienemienie boxjes geprakt b.v.) en de losrij bakken, misschien ga je het dan begrijpen. Een extreme natural zoals ik heeft er echt helemaal niets te zoeken..... behalve ergernis
en aangezien dit topic bij " Natruals" staat, vind ik dat hier mijn ergernis mag laten blijken
Cowgirl schreef:Ik vind dat jullie nu wel erg doorslaan hoor.
Van die 3 dagen op een beurs worden die paarden echt niet slecht.
Verder weet je niet hoe die paarden thuis gehouden worden. Een varken of een opgehokte koe heeft het nog altijd slechter.
Ik ga volgend jaar misschien met knollies naar frankrijk...staan dan 15 uur op de trailer...Goh ben ik dan een dierenbeul en geen, zoals jullie mooi verzonnen woord, 'Natural'![]()
dat sommige uberhaubt nog een paard hebben![]()
ja...heb een erge pissed -offed day en moest het ff kwijt![]()
Morrie schreef:maar om er een stand te hebben, zal je "iets" met paarden en/of koetsen moeten hebben, het is niet bepaald een evenement dat op naturals gericht is........