mensen die b.v. aan (P)NH doen, natuurlijk bekappen, boomloos rijden, bitloos rijden, hun paard op zo natuurlijk mogelijke wijze houden
En welkom iedereen weer!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miirthe schreef:Friezen hebben altijd zo'n 'opstaande' hals, typisch Fries isset. Of het rijtechnische problemen oplevert? Ik moet eerlijk bekennen, geen ervaring tot nu toe mee. Ik heb een Fries gereden, maar dit was tijdens een paardrijvakantie en dat was echt lange teugel en niks dressuur & Katie is in Maart 3 geworden, Mei ingereden & toen ze thuis kwam en ik wou gaan rijden werd ik de 2de keer gelanceert en was daarna niet zo heel; En nog steeds doe ik alles stapje voor stapje; om maar even een idee te geven en meteen het hele verhaal: viewtopic.php?f=145&t=660359 . Qua dressuur hoeft het zeker geen probleem te vormen. Kijk maar naar de Friezen die het al ver geschopt hebben!
Nammie schreef:Moet ik me hier melden??![]()
Leuke foto Jov! Banouck groeit hard!
JoviBan schreef:Nammie schreef:Moet ik me hier melden??![]()
Leuke foto Jov! Banouck groeit hard!
Ze groeit echt als kool. Niet alleen in de hoogte, maar ook in 'de breedte'.![]()
Ze is nu ongeveer 1.34 (schoft; haar (overigens prachtige) kont is op dit moment hoger)
Op deze foto had ze net drinkpauze gehad bij haar moeder.
Ze vond het wandelen trouwens wederom ontzettend STOER, ze geniet overduidelijk van zulke uitstapjes.