Ik ben bijv. heel blij dat mijn kantoor een stuk lopen is vanaf het laboratorium en ik probeer zoveel mogelijk te lopen tijdens werktijd. Mensen gewoon opzoeken ipv bellen/mailen/interne post. Verder ben ik door mijn eczeem probleem er van overtuigd dat ook het menseneten in onze cultuur te eiwitrijk is. Ik eet geen kaas, melk of yoghurt, of varkensvlees (anders krijg ik uitslag), ik heb geen kalktekort (waar ze altijd mee dreigen..) en leef er prima op

genoeg om zelf te kiezen. Ik eet het liefst biologisch of nog liever BD, maar dat is vaak net te duur voor mijn budget. Mijn paard eet holistisch samengesteld voer. Met natuurlijke middelen proberen we onze gezondheid optimaal te houden, maar ook de wijze waarop ik met mijn paard om wil gaan (is/kan dat natuurlijk??genoemd worden?) noem ik natuurlijk. Ja, ik ben milieubewust enzo, maar dat wil niet zeggen dat ik nooit eens lekker snoep of geniet van iets dat misschien niet natuurlijk is...Elke dag een lap vlees hoeft niet voor mij. Elke dag verse groente en fruit wel!
....die komt alleen in aktie bij op de fiets onvervoerbare zaken of voor de vakantie.