Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En als iemand je dingen gaat opleggen dan is hij/zij iig niet goed bezig, dat vind ik eigenlijk wel voor alles gelden.
hij is dolgelukkig en super gezond. Heeft een sterke weestand enz. Daarbij loop ik wel weer stage op een grote stal, waar ik de paarden dus wel helemaal op de dressuur manier moet verzorgen, geen problemen mee. Ook die paarden zijn gezond, hoewel ik gewoon voor het natuurlijke ga. Verder zal ik nooit iemand beoordelen op zijn manier met de omgang van zijn of haar paard. (op extreme gevallen na..) maar iemand in de grond stampen? Nee, dat vind ik belachelijk
.
. Wat in hemelsnaam is "disengagen"? En waarom wil je je paard niet vast zetten? Maar als ik jou zo hoor praten sta je toch wel op een rare stal hoor. Bij mij op stal staat van alles door elkaar en wordt je gewoon in je waarde gelaten. Citaat:Wat in hemelsnaam is "disengagen"? En waarom wil je je paard niet vast zetten
Citaat:ik doe Parelli met mijn paard en aangezien dit topic bij naturals staat, mag ik aannemen dat de mensen die heir lezen enigszins bekend zijn met de teminologie en gewoontes...