[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 14:49

nee, t is de hele dag al prachtig, maar gisteravond heeft het gehoosd en geonweerd. eigenlijk de laatste 3 avonden al...

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:11

Het is hier ook redelijk weer vandaag. Hebben jullie dit gezien, gaan mijn nekharen al van overeind staan. Zo klein en zo beinvloedbaar voor de grillen van moeder enzovoorts. Bekijk profiel ook eens. Lekker beeld krijgt dat jochie mee.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:11

zie onder
Laatst bijgewerkt door evita_ op 13-08-06 15:20, in het totaal 3 keer bewerkt

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:18

evita,je link doet het niet.

Ik heb al mijn zooi verkocht.
Nu een nieuw topic openen voor de bijzetteugels,de martingalen en de enge bitten.
Dan is alles verkocht! Knipoog

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:18

hoe doet mijn link het wel dan, heb al 4 dingen geprobeert..

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:20

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:24

Verdrietig
Je link doet het.
Leuke foto's,idd. erg jammer van die sporen..

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:34

Wel een schattige pownie.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:17

Er is verdedigend geantwoord,(kon ook niet uitblijven),en ik heb mijn best gedaan om niet aanvallend maar toch duidelijk te antwoorden. Clown
(zo,nu komt die studie van advokaat pas van pas!!) Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:21

Gefeliciteerd Tinkerloos, ben je daar mooi vanaf Haha! !
Leuke foto trouwens Kinke.

Werd vanmiddag gebelt in paniek gebelt door mijn 10jarige stalgenootje die de Shetlanders doet. Met ééntje daarvan ging ze wandelen door het dorp en plotseling, zoals zij het dan vertelde, ging die pony (Tsjitske) zitten. Nou, zij probeerde der weer mee te nemen en toen ging ze liggen, toen heeft ze staan pushen dat ze moest opstaan, dat ging wel maar ze ging toen opeens heel raar schudden met der hoofd en Isa had het maar over 'maaggeluidjes' . Ik vroeg of ze ook rolde, dorst had, eetlust had maar niks maakte erop dat het mij verder duidelijkheid gaf. De eigenaar is toevallig de hele dag in Brabant, alle buren (allemaal paardenmensen) waren ook de hort op en ik zelf zat bij visite, kilomters verderop. Best sneu voor der. Heb een ander stalgenootje, jaar of 16, doorgebelt. Zij is er nu en verder is de pony nog meerdere malen weer gaan liggen, ga zometeen langs, ben benieuwd. Scheve mond

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:28

die pony is echt een plaatje, ik moest ook ff op mn handen gaan zitten toen ik die sporen zag...gelukkig heeft TL keurig gereageerd Lachen
Wat een raar verhaal van die Shetlander zeg????

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:42

Ik heb echt nagedacht over mijn reactie,en dat helpt wel hoor.
Meestal barst ik meteen los,en vliegen de verwijten je om de oren.
Ik moest ook wel een beetje dimmen hoor,ik denk nog wel eens aan dat trailer gedoe met die lusitanos op het strand...
Pffffffff...daar heb ik wat afgepb-t hoor..ik had op een gegeven moment de tranen in mijn ogen staan..want het ging er hard aan toe.(met de scheld kannonades en verwijten)

Shet??Raar verhaal??
Ik heb weer eens duidelijk iets gemist..
*gaat snel teruglezen*

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:51

Ik heb Anouar en Lenneke op een camping in verwegggistan afgezet, al shet dit weer blijft, zullen ze het best nar un zin hebben daar!

Ik heb even wat voer gependeld bij Anouar en Len heeft het gefilmd:
z'n eigen biksjes: mag ie hebben: de pendel maakt verbinding tussen het voer en het paard
Afbeelding

Pavo cerial (nieuwe musli ipv Stimix)
mag ie niet hebben: pendle verbreekt de verbinding tussen hem en het voer
Afbeelding

Pavo natures best: mag ie hebben

Afbeelding
die middelste heb ik nog bij geen enkel paard als goed gependeld, ik heb van beide nieuwe muslis proefzakjes gekregen en ze bij diverse paarden/pony's gependeld.

en nog een uiterst curieuze foto van een auto die echt 100 km/u reed....

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Morrie op 13-08-06 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:01

Tinkerloos schreef:
Ik heb echt nagedacht over mijn reactie,en dat helpt wel hoor.
Meestal barst ik meteen los,en vliegen de verwijten je om de oren.
Ik moest ook wel een beetje dimmen hoor,ik denk nog wel eens aan dat trailer gedoe met die lusitanos op het strand...
Pffffffff...daar heb ik wat afgepb-t hoor..ik had op een gegeven moment de tranen in mijn ogen staan..want het ging er hard aan toe.(met de scheld kannonades en verwijten)

Shet??Raar verhaal??
Ik heb weer eens duidelijk iets gemist..
*gaat snel teruglezen*

Vreemd he? Ik volgde em ook niet meer. Of heb ik het zo achterlijk getypt Blond
Anyway, Shetlander ging opeens zitten. Vervolgens liggen. Ze had het maar over 'maaggeluidjes' ?? .
'Ze doet de hele tijd raar met der hoofd' 'In de wei ging ze weer steeds liggen en opstaan'
Allemaal 'leuk en aardig' , maar ik kon der verder ook niet mee, zoals jullie dus wel inzien. Lips are sealed
Ben benieuwd straks..

@Morrie; Kun je dat dus zelf ook pendelen? Waar haal je zo'n pendel vandaan?
Hippe foto trouwens haha.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:09

ik heb leren pendelen van m'n holistisch DA en zo'n pendel kan je bestellen, even googelen op biosensor. 1 op de 5 mensen kan NIET pendelen, dus de kans is vrij groot dat je het wel kan....

Die shet klink als koliekerig, maar als je er niet bij bent geweest en het zelf gezien hebt, is dat natuurlijk moeilijk te beoordelen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:31

Hmm; Niet kunnen pendelen in de zin van zelf maar wat aanmodderen en dan geen effect? Moet je dus leren? Ik wou sowieso eens een check-up laten doen, ken namelijk een holistisch natuurgeneeskundig therapeute, die doet het ook met zo'n bio-sensor, zei dat het zelf kon; Maar met de nodige instructies dus. Spreekt eigenlijk ook voor zich Clown

Maar; Klonk idd koliekerig. Ik vroeg ook van rollen, bijten naar buik, opvallend veel flemen en dergelijke, maarja.. tis moeilijk oordelen vanaf een balkonnetje in Heemstede kilometers verderop dus tja...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:56

Zo, omheining weer verzet, de paarden kunnen vandaag voor het eerst weer op het gras. Het hooi is op.
Gisteren al de andere wei doorgezaaid, dus dat heeft mooi de tijd om nog verder bij te trekken Lachen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:59

sommige mensen kunnen gewoon niet pendelen: de pendel reageert gewoon niet, ik heb het eens bij iemand gezien en het is heel raar.....

ik doe NOOIT meer een verkooptopic op Bokt, ik word per pb voor rotte vis uitgemaakt en oplichter enz. en het pakje dat ik verstuurd heb en dat geaccepteerd is op het postkantoor en volgens tracktrace uitreikt is aan degene aan wie ik het verstuurd heb, is niet aangekomen.......

ik zet de boel wel op MP en alleen zelf ophalen, opsturen doe ik ook niet meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:01

Das mooi. Lachen

Nou, ben op stal geweest. Dat stalgenootje die vanmiddag ging hgad niets opgemerkt verder en ik ook niet. Shet deed als normaal Verward Niet dat ik dat meisje niet geloof, maar een beetje sceptisch ben ik der wel over; voor haar is overdrijven wel meer een vak. Toch blijft het vreemd, we houden die pony dus nog ff in de gaten, meer kunnen we niet doen.
Eigenaar vond het niet zo'n bijzonder verhaal, maar ach.. dat vind ie ook niet zo gauw.. Gaaaap

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:09

@miirthe: sommige mensen overdrijven nogal he? Nou ja, maar goeddat het verder allemaal wel in orde leek met het beestje.

@morrie: das balen zeg. Maar ze kunnen jou niks maken, als tracktrace zegt dat hij is aangekomen is het jouw verantwoordelijkheid niet meer. Laat die koper eerst maar eens checken of niet toevallig een buurvrouw het pakketje heeft aangenomen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:14

ik heb al een mailtje aan de post gestuurd, eens kijken aan wie ze het hebben uitgereikt..... ik kan ook een verkeerd huisnummer hebben geschreven natuurlijk ,maar op het postkantoor hebben ze het pakje geaccepteerd en als het huisnummer en de postcode niet kloppen, doen ze dat niet....
Baal er weer geweldig van....... als de post het pakje elders aflevert, moet er een briefje in je brievenbus zitten waar je het op kan halen en dat zat er niet

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:21

Dat doen ze dus niet altijd. Hebben wij ook al eens gehad, had de bejaarde benedenbuurman het pakje aangenomen. Maar goed dat hij er zelf mee kwam, anders hadden we dat dus nooit geweten.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:25

ik hoop maar dat het pakje terecht komt.....

heb net iets gekocht op Ebay in Australië dat is er altijd supersnel en de dollar staat heel gunstig...... Als het niet past, kan ik het hier zo weer verkopen

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:50

Jovarna: Leuke foto's, die minikrulmaantjes Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:04

Wendy; Idd. Om moe van te worden. Gelukkig is ponybeest in orde.

* Gaat foto's kijken.