Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visconti schreef:Ik zou het zelf nooit doen. Het liefst heb ik zo min mogelijk dekjes onder mijn zadel, want hoe dikker de dekjes hoe minder goed de warmte weg kan onder het zadel. En helemaal een gelpad is alles behalve ventilerend.
geluksvogel schreef:Ik denk idd ook niet dat het een goed idee is. Hoe hoger je zit, hoe minder je contact met je paardje is. Hou het maar lekker op inlages
Jamezy schreef:geluksvogel schreef:Ik denk idd ook niet dat het een goed idee is. Hoe hoger je zit, hoe minder je contact met je paardje is. Hou het maar lekker op inlages
Ik zit mezelf helemaal panisch te lezen met horrorverhalen over boomloos en drukplekken, vandaar. Als minder contact meer bescherming inhoud, dan gaat dat toch echt even voor
@Shyla: beugelophanging is nogal een drukpunt; het klinkt wel aannemelijk wat je zegt... kan iemand het bevestigen?
Shyla25 schreef:Probeer het maar eens uit
Als je een bijna vaste stof opzij duwt en die kan niet verder dan kan het alleen een verdikking vormen.
Waarom denk je dat ze tegenwoordig gelpads met ruggegraadvrijheid en gaatjes hebben gemaakt
Jamezy schreef:geluksvogel schreef:Ik denk idd ook niet dat het een goed idee is. Hoe hoger je zit, hoe minder je contact met je paardje is. Hou het maar lekker op inlages
Ik zit mezelf helemaal panisch te lezen met horrorverhalen over boomloos en drukplekken, vandaar. Als minder contact meer bescherming inhoud, dan gaat dat toch echt even voor
Jamezy schreef:@Wendy: afhankelijk van je rijstijl of je al dan niet een gelpad onder boomloos doet...? Verklaar je nader
Jamezy schreef:Drie inlages per pad; hoe zie jij dat voor je? Ik had al ruzie toen ik de tweede erin probeerde te krijgen
Jamezy schreef:@Shyla: ik ben weleens benieuwd naar jouw kussen-creativiteit
Jamezy schreef:@HC: ben inmiddels op de site van Green Distance geweest, zeer interessant, en ga me even verder inlezen en een mailtje sturen. Ik citeer van de site: "In sommige gevallen kan de Corrector ook werken onder een boomlooszadel."
Onwijs gave foto trouwens!! Geeft duidelijk weer wat je bedoelt... maken ze ze ook in zwart, zo te zien? Ben enkel nog wit tegengekomen (en ben allergisch voor besmettelijk wit... vooral omdat het na verloop van tijd geel wordt)
Huertecilla schreef:HC
edit
als ik gedwóngen zou worden, met een pistool tegen mijn slaap, om een boomloos te rijden, zou ik een StartreKK Espaniola kiezen. Kussens er onderuit trekken en een Std.westrern CorrecTOR in viltsok met fleeconderzijde voor in de plaats plakken. Oh, en een zo lang mogelijke singel ZONDER elastiek bij Aimee (Malibaud) bestellen.
Gelukkig speelt dit niet
Shyla25 schreef:Waarom zonder elastiek?
Shyla25 schreef:@HC ik ben het daar niet mee eens
Een singel van leer/stof kan maar op 1 omvang en die is vaak strak.
Als je nu een singel met elastiek zo gebruikt dat het elastiek niet uitzet dan is er geen neerwaarste druk maar wel ruimte om te kunnen ademen.