Ik ben van 7 t/m 15 september in Makkinga MET Tommie.
Ik ga er eventjes vanuit dat ie op dat moment niet meer hoest,wat ie nu dus weer wel doet, binnenkort word ie gespiegeld.
Voor de duidelijkheid, Tommie staat nu al bijna 3 weken in Makkinga bij mijn zus om te zien hoe het daar gaat met zijn hoest/allergie...
Maar goed, ik ga dus een paar lekkere ritten met hem maken daar, net zoals ik dat in '04 ook heb gedaan met Mary en haar Sox.
Ik ben toen naar haar toegereden met de trailer en dat zou ik nu ook kunnen doen, of jij komt met jouw Tinker naar Makkinga toe, dan kunnen we het bos van Appelscha onveilig gaan maken bijvoorbeeld.
Het verleden heeft mij geleerd dat ik wel selectief moet zijn met wie ik daar ga rijden

Ik wil namelijk wel lekker kunnen galopperen, iedereen die dat niet wil verzoek ik om thuis te blijven.
Overigens is het wel zo dat er ook gelegenheid moet zijn om te galopperen, is die er niet dan ben ik net zo tevreden met een staprit hoor, maar ik ga dus wel uit van een rit met stukken tempo.
Voor het gemak en de veiligheid wil ik met een groepje van maximaal 6 Tinks op pad, wie durft er met mij mee?