[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

[HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:23

[HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!! Go jij! Go jij!

Daar zijn we dan, aangekomen in ons eigen deeltje 4!
We gingen hard, harder en op zijn hardst! Wat offtopic gaan in een fotoverzameltopic allemaal niet te weeg kan brengen! Knipoog Vork

Er hebben al verschillende onderlinge ‘meetings’ plaatsgevonden en voor April dit jaar staat zelfs de eerste Bokt Tinkerkletsers naar Loon op Zand vakantie gepland!

Wil je hier meer over lezen? Dat kan hier!!

[BM-A] [Besloten] Tinkerkletsers weekend naar Loon op Zand!!

Er is al geboekt, maar er zijn nog evt. wat reisjes over te kopen van mensen die helaas niet mee kunnen vanwege kreupele paardjes.. Ach gut

Meeting in de planning..
Voor deze moet nu binnenkort eens eindelijk een datum geprikt worden!!

[BM-A] Tinkerpraters gaan meeten in de Dierentuin!

Allereerst de voorgaande topics..

[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.
[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious
[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Voor de nieuwe Tinkerfanaten..
Wil je hier meekletsen, schroom niet! Jullie zijn van harte welkom!

Dan verklaar ik hierbij het topic voor geopend! Hyper!

Kusje Conchita

Afbeelding

Wie is wie….

Doei! 'snowdon' @bokt is Leon, een 24-jarige jongen uit het zuidelijke N-Brabant. Samen met 'Snowville' geniet hij van hun paarden en overige beestenbende, waarvan je alle info op onze site kan vinden.
Naast onze beestenbende houdt hij zich in het dagelijkse leven bezig met de salarisadministratie op een accountantskantoor en houdt hij zo op z'n tijd van een goed boek of het internet afstruinen naar van alles en nog wat.

Afbeelding

*

'Snowville' @bokt is Arjan, 26 jaar en de vriend van Leon (snowdon). Arjan is militair verpleegkundige bij de Luchtmacht en houdt van reizen, lezen, sport kijken en muziek maken.
Arjan leert nog paardrijden, maar heeft in de omgang met paarden al volop plezier!

Afbeelding

*

Berdien
Ik is dus Berdien, 20 jaar, 3e jaars student Communicatie en Informatiewetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen en werkzaam aan delikaasmeisje bij de AH (jep, ik ben ook gewoon bij Albert Heijn Haha! )
De tijd die ik over heb besteed ik aan mijn bonte bollerdjes Jessie en haar zoon Flynn, en mijn verzorgpoownie Miska (merk Bels Cool )
Een héle oude foto van Jessie en mij, hier had ik haar net een dik jaar.

Afbeelding

En mijn andere grote trots, Flynnie! Pling
Afbeelding

*

Sita_
Afbeelding

*

Maya
Nou, moet ik mezelf nog gaan voorstellen ook Clown Ik ben Maya, 22 jaar, woon in Zeeland + Dronten. Heb een Haflinger en Tinker. Lol met je knol is mijn favoriete bezigheid. Als je meer wilt weten.. bekijk m'n profiel of vraag het even... Lachen

Afbeelding

*

Pradaatje
Afbeelding

*

Blackstar
Hoi, ik ben Annet. Geboren in 1980 te Gorinchem. Binnenkort hopen ik en mijn vriend Nico toch wel een huisje te vinden in Hoornaar.
Mijn interesses gaan uit naar tinkers en dan ook echt alles van tinkers en auto’s. En als ik dan nog een beetje vrije tijd over heb dan lees ik graag spannende boeken of kijk een leuke film en sinds kort playstationen
Mijn werk bestaat uit autorijden. Oftewel ik ben chauffeuse van beroep bij een automaterialen winkel. En hierbij horen ook de dingen zoals orderpicken en af en toe telefoon aannemen en baliewerk. Maar wil toch binnen niet al te lange tijd een andere baan. Misschien iets van busschauffeuse bij het openbaar vervoer.

Afbeelding

*

L0rdJ
Mijn naam is Annique, en ben nu 19 jaar jong. Ik heb een Irish cob hengstje van nu 1 jaar en 8 maanden oud. Zijn naam is Pallieter van weremere, ook te zien op de foto. Verder hebben (naja heeft me moeder) ook nog een Quarter horse, Himyar maggie star. Ik werk in de paarden bij Stal marijnissen, en heb natuurlijk ook nog hobby's, uiteraard rijd ik paard western wel te verstaan, vooral op mijn verzorgpaard ranja, en uiteraard op himyar. Met mijn andere verzorgpaard Lord x te zien in mijn profiel, rijd ik ivm omstandigheden dressuur. Een andere hobby van mij is de fotografie, ik doe dit nu 1 jaar, en vind het heel erg leuk om te doen, dit gaat in samenwerking met naadje24 hier op bokt. Dit was zo een beetje een samenvatting van mijn leven, voor meer vragen staat mijn pm box altijd open!

Afbeelding

*

Silas
Mijn naam is Angelique, 30 jaar oud. Getrouwd met Fabian en we hebben samen een zoon van 6.
We bezitten 2 tinkers, Silas een 4,5 jarige GGK tinker/Irish Cob dekhengst en zijn dochter Oriana's Kayah Nuage.
Silas hebben we gekocht toen hij 7 maanden oud was. Inmiddels is hij uitgegroeid tot een goedgekeurde dekhengst die diverse takken van de paardensport beheerst, Western, Springen, Aangespannen, buitenritten, niks is hem te gek! Hij heeft een super eerlijk karakter! Silas is mijn maatje voor het leven!
Kayah is nog maar 8 maanden oud en al een echte dame, zij heeft een mooie toekomst voor zich. Als veulen werd zij bekroond met een 1e premie en werd dagkampioen. Zo ongelooflijk gaaf was dat! Ook zij heeft een super fijn karakter. Voorlopig mag ze lekker opgroeien en spelen. Later zal ook zij western beleerd gaan worden. En hopelijk ooit in 2span met haar paps. Wow dat zou waanzinnig zijn!
In het dagelijks leven werken zowel ik als mijn man heel hard om onszelf en onze paardjes te onderhouden.

Afbeelding

*

Vuurtoren
hallo mag ik er ook op haha met mijn verzorg irish cob paiti van weremere
naam; annita
boktnaam; vuurtoren
eigen paard; een quarter himyar maggie star

hobby; tja irish cobs natuurlijk ik help mijn vriendin met het verzorgen van haar 8 irish cobs en mijn dochter heeft een hengstje pallieter van weremere
fotograveren en scrappen en veel op bokt lezen en cammen in het kraamtopic
gr. Annita

Afbeelding

*

Guppekop
Hallo Ik ben Evy Ruijs. Ik kom uit 31-08-1991
Zit nog niet zo lang in de ‘tinkerwereld’. Eigenlijk pas sinds ik met mijn vader de tinkerdag begon. http://www.tinkerdagleusden.nl Tong uitsteken (de site hoeft niet als je niet wilt)
Ons gezin heeft sinds 1 april 2005 een tinker. (kwam in ons leven doordat ons eerste paard nooit in een veulenweide heeft gestaan, maar in een koeie-weide, dus deed chagrijnig tegen alle paarden behalve bonte Tong uitsteken Toen wij besloten een 2e paard erbij te nemen (we houden van onafhankelijkheid, en we mochten andere paarden wel lenen, maar dan doe je meer voorzichtig enzo) moest het een bonte zijn. Paps vond die sokken wel leuk dus na een tijdje kwam Murf (Murphy) in ons leven )
Wij hebben 3 paarden. (over een tijdje 2, omdat we Norman, ons eerste paard gaan verkopen of inslapen) Norman, Murphy, L’espoir.
Mijn hobby’s zijn erg logisch: paarden en computeren (bokken he?? Tong uitsteken ) ook vind ik het leuk om websites te maken.
Ik heb een eigen website http://www.evy.nl de tweede http://www.tinkerdagleusden.nl en de derde http://www.treekhoevekids.nl
Ik zit op de middelbare school in de 4e
Werk heb ik op het moment niet echt.. behalve dat ik met mijn ouders een webwinkel heb http://www.hetallegaartje.nl en ik help af en toe in hun administratiekantoor Ruijs & Istesso, http://www.ruijs.nl
Doegie Doei!

Afbeelding

*

Lucy_1.
Woon op een mooi eiland. Zijn vorig jaar begonnen met pensionstalling en opfok van jonge paarden. Heb mijn baan per 1 maart 2008 opgezegd om verder alle tijd aan ons bedrijf te kunnen besteden.
Ben 36 jaar oud, moeder van 3 jongens. Nog steeds erg gelukkig getrouwd. En ben in het bezit van 4 paarden : Hugo Boss, Lucy, Lynn en Lutske.

Afbeelding

*

Grrr
Hoi allemaal,
Achter de onheilspellende boktnaam ‘grrr’ schuilt eigenlijk een heel gewoon mens..
Ik ben Marleen, (bijna) 25 jaar oud en getrouwd met Mees. Samen wonen we in Putten in een heel leuk huisje, waar ik mijn droom waar kon maken. Een eigen paard! Uiteindelijk hebben we er nu twee zoals jullie weten, en is het zelfs Mees z’n grootste hobby geworden.
Om die paardjes te onderhouden werk ik full –time als leerkracht op een basisschool. Daar geef ik les aan de kinderen in groep 7/8. Een drukke, maar zeker leuke baan. Daarnaast hebben we hier ondertussen twee paarden en twee pony’s in pension staan, en runnen we samen met de buren een hondenpension.
En hobby’s, tja, allereerst natuurlijk de paarden en alles eromheen, maar ook andere dieren.
Met Mirthe mennen we, en we rijden haar recreatief. En dit voorjaar verwachten we een veulentje! Al met al genieten we enorm van ons leven tussen de beessies!
Dit is vast wel weer genoeg, en anders pb je maar!

Afbeelding
Afbeelding

*

Grid
Mijn echte naam is Ingrid kortweg Grid Haha! en mag dit jaar van mijn laatste jaar in de 20-ers genieten (29jr dus Nagelbijten / Gniffelen)
Mijn Hobby is Paarden paarden paarden in het bijzonder Sayla natuurlijk Lovers en daarnaast heb ik ook nog een zwak voor ijslanders Cool en welsh Atjes en bonte shetten en en en...
Kan ook heerlijk genieten van het bos en buitenleven in het algemeen Dromen
Ik werk om te leven Sigaar , op dit moment (data)Analist, ben nog hard op zoek naar Dé Baan Knipoog
en waarom zitten er trouwens maar 24 uur in een dag Schijnheilig kan het topic hierdoor niet altijd even goed bijhouden Bloos

Groetjes Ingrid Doei!

Afbeelding

*

ziggy_janet
Nou ik ben Janet. Ben alweer 21 jaar, 10 maart wordt ik 22. Woon mijn hele leven al in Blokzijl. Mijn hobby's zijn natuurlijk paardrijden en Tinkers, en ik doe met mijn hond aan gehoorszaamheid cursus en aan behendigheid.
Ik doen de opleiding paraveterinair. Daar hoop ik eind juni mee klaar te zijn, en er natuurlijk ook werk in te vinden.
Ziggy is een 4 jarige kruising tinker x shire ruin. Het is een echte goedzak. Ik rij hem onder het zadel en hij loopt voor de kar. Hij heeft alles wat ik in een paard zoek.

Afbeelding

*

Timokyana
Afbeelding

*

Rommulus
nou goed mezelf even voorstellen
ik ben deborah ben eingelijk mijn levenlang al besmet met het paarden virus maar eingelijk pas rond mijn 10e begonnen na lang zeuren tegen mijn ouders en na hier en daar wat tussenpozen weer volop serieus bezig met mijn eigen tinkertje waar ik uiteraard ook al jaren van droomde
sil heb ik gekocht toen hij 8 of 9 maanden oud was met het doel uiteindelijk met hem te gaan dekken al is dat het er um niet van geworden toch is hij mijn grootste hobby
daarnaast heb ik ook nog de kleine draak filou die heb ik mee genomen van de stek waar ik jaren sil in het land heb gehad
filou loopt inmiddels zo af en toe voor de kar aan de langelijnen en ze kan onder het zadel maar vooral loopt ze lekker de kudde onveilig te maken Haha!

ook ben ik verschrikkelijk boxer fanaat Haha! we hebben er 3 waarvan ikzelf een boxer reu bezit waarmee we ook voor de fun mee trainen

verder heb ik ook veel gezeild wedstrijden vooral maar gazien ik op mijn 18e te oud werd voor de klasse waarin ik zeilde ben ik daar mee gestopt

pff wat moet ik meer vertellen
i'm not something special, and not nothing, im just me Knipoog

Afbeelding

*

_Caitje_
Hallootjes!!
Ik ben Caitlin, ben 14 jaar en word 18 september 15.
Ik woon in Zeeland en zit op het Groen College Goes, in de 2de.
Mijn hobby´s zijn: paarden, honden, poezen, lezen en bokken.
Ik rijd paard op manege de Zwaanhoek en zit nu 8 jaar op les. Ik heb wel op verschillende manege´s gereden.
Ik heb ook een verzorgpony gehad, dat was Andy, maar die is helaas verkocht.
Nu ben ik aan het kijken voor een Tinker. Ik hoop dat die snel komt, maar we zoeken anders nog wel verder.
Nu weet je wel weer genoeg denk ik.

Doeidoei!

Afbeelding

*

Afbeelding
Afbeelding
Made bij Pradaatje

*

snowdon

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:24

eerste!?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:24

jeeej ben 1e Haha!

Boos! niet dus Tong uitsteken ROFL

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:25

Alleen het eerste stukje van Loon op Zand klopt niet meer he? Kom ik nu achter? Iedereen gaat toch gewoon mee?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:29

OK dan! mooi gemaakt siet.

Wat heb ik een saai stukje vergeleken bij de rest Bloos

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:29

Gave opening. Collage is errug mooi.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:30

mooi begin siet Haha!

ach laat het stukje maar staan het kan altijd gebeuren dat iemand uitvalt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:31

hahaha lekker puh, Romm! Tong uitsteken

Welnee, tk, je hebt een grappig stukje!

Joyce, leuke collage!

Siet, onwijs leuke opening!!!!!!!!!!!!!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:32

Sita_ schreef:
Alleen het eerste stukje van Loon op Zand klopt niet meer he? Kom ik nu achter? Iedereen gaat toch gewoon mee?

Is dat zo, geen kreupelen meer? OK dan!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:32

En wat vinden jullie van de titel.. Schijnheilig Clown

timokyana

haha ik blijf hem terug kijken en lezen.
Wat een kanjers van paarden (en mensen Knipoog ) zitten er eigenlijk in ons topic he Lachen

Prada, collage is erg mooi!

snowdon

Ja leuk verzonnen!

blackstar

Heel leuk Sita.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:33

snowdon schreef:

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Tong uitsteken

siet amy ook op dr achterbeentjes van ongeduld ???

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:33

Ik werd echt serieus op een ochtend wakker met deze titel in mijn hoofd.. ROFL

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:34

Nieuw topic, nieuwe kansen... Ik ga gewoon wéér een poging doen om het allemaal bij te houden Vork

Leuke opening OK dan!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:34

rommulus schreef:
snowdon schreef:

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Tong uitsteken

siet amy ook op dr achterbeentjes van ongeduld ???

Nou ja, dat niet.. Maar die kan ook echt niet stilstaan en begint dan ook nogal te dribbelen en opzij en achteruit.. Zowel voor de wagen als onder het zadel..

rommulus

timokyana schreef:
haha ik blijf hem terug kijken en lezen.
Wat een kanjers van paarden (en mensen Knipoog ) zitten er eigenlijk in ons topic he Lachen

viel mij ook al op Haha!
vooral in de collage is het best wel een bonte verzameling
( alleen filou is een beetje misvormd Tong uitsteken ROFL

blackstar

hahha

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:35

Sita_ schreef:
Ik werd echt serieus op een ochtend wakker met deze titel in mijn hoofd.. ROFL

Doet me denken aan een leuk wijsje haha Muziek!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:35

rommulus schreef:
( alleen filou is een beetje misvormd Tong uitsteken ROFL

Zie wel meer vervormde foto's Tong uitsteken

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:36

arme filou Vork

rommulus

Haha! ik vind het wel lollig dat ze wat ongeduldig zijn is wel een teken dat ze willen werken Haha!
maar is een leuke titel hier zou ik niet opgekomen zijn Knipoog

Sylvia

snowdon schreef:
Doet me denken aan een leuk wijsje haha Muziek!

Toevallig hetzelfde wijsje als dat nu mijn wekker op mijn telefoon is? Schijnheilig Haha!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:37

Ik ben weg. Zolder in orde maken om te gaan slapen.
Trusten iedereen.