Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frenia schreef:ik wist al dat er sprake van waas, maar zekerheid was er nog niet...
vind dit top! op die manier kan ICS in Frankrijk ook aan erkenning geraken
en vond persoonlijk Duitsland als moederstamboek nou niet je van het
frenia schreef:daarvoor moet het moederstamboek in het land van oorsprong gevestigd zijn
frenia schreef:daarvoor moet het moederstamboek in het land van oorsprong gevestigd zijn
frenia schreef:er is nu ook een Gypsy Cob Society Belgium en France opgericht, de redenen ga ik hier niet uitweiden, maar iig gaat dus het gedoe ook over: irish cobs = ierland, gypsy cobs = engeland
Bonte schreef:Kan mij niet schelen waar ze vandaan komen.
Bonte schreef:Dat slaat nergens op. MIJ maakt het niet uit of ze uit Engeland of Ierland komen. Ze zien er toch hetzelfde uit??? Kan jij precies zeggen waar welke vandaan komt?????
Bonte schreef:Dat slaat nergens op. MIJ maakt het niet uit of ze uit Engeland of Ierland komen. Ze zien er toch hetzelfde uit??? Kan jij precies zeggen waar welke vandaan komt?????
silas schreef:houden we het aub wel netjes/aardig/vriendelijk in mijn topic aub, nikita....!
silas schreef:graag gedaan dienie...
jouw reactie kwam wel wat hard over terwijl Bonte enkel opmerkt dat het niet uitmaakt waar de tinker/irish cob vandaan komt....
Nikita_1995 schreef:Lees trouwens dat Evelyn Flynn het toch weer voor elkaar gaat krijgen (als de info klopt uiteraard...)
snowdon schreef:Wat dan??