Tinkerstal Mc Cloud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:39

Het was zooooo gaaf _/-\o_

PinkLove

Berichten: 259
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:41

@Willl65: wat leuk! wat voor paardje is het? word dit jullie nieuwe liefde?

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:46

Het is een prachtige tinker dame en de komende tijd gaan we meer tijd met elkaar doorbrengen om te onderzoeken of het een goede match is. Ze is zoooooo mooi!

PinkLove

Berichten: 259
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:49

Okee super! Staat ze bij jullie in de buurt? Heb je toevallig ook een foto? Ben niet nieuwsgierig hoor, haha. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:50


stalnijmegen

Berichten: 4562
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: schijnbaar niet verweg genoeg van het gezeur

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:15

ohhh maar dat is een top!!!! adres om een paardje te kopen. .

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:17

Het zijn echt top mensen. Met echt hart voor de paarden.
:j

PinkLove

Berichten: 259
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:31

Super mooi paardje! <3

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:36

Ja ze is echt mooi. En best groot ook 1.58 ben in de zevende hemel. Volgend weekend weer heen.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:48

Wat gaaf voor jullie! En een beauty _/-\o_ ! Hoe oud is ze? Heeft ze al wat ervaring?
Leuk hoor!

lady62
Berichten: 1392
Geregistreerd: 17-02-10

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:15

zo zo dat is nog eens een pracht Tinker.
Met haardos en hang :)) :)) lipje

aricia

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-11-07
Woonplaats: nabij de grens friesland/drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:29

Charleze is een hele mooie merrie en bij Paulien zijn jullie in goede handen :j

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 01:38

Aricia we hebben het heel leuk gehad. *\o/*

annelot

Berichten: 2067
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Opperdoes

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 07:25

Ik dacht al wel, wat een bekend koppie! Maar ik ga zeker met de rest mee, het zijn geweldige mensen waar je met een gerust hart een paard kunt kopen!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 14:26

We zijn ook verliefd :D de komende weekenden zal duidelijk worden of mijn dochter Charleze aan kan.
Het is heel fijn dat we dat mogen gaan ontdekken in Charleze haar eigen omgeving.

robinnoor
Berichten: 2
Geregistreerd: 04-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:50

7 weken geleden daar een super lieve merrie gekocht, Grace.
Zou daar alleen nooit, maar dan ook nooit een tinker meer kopen. Grace is ons eerste paardje en we hebben nog niet zoveel ervaring. Dus hadden we besloten om hoofdstel en zadel bij Mc Cloud te kopen. Zou een zadel zijn die perfect past etc etc. Ze lieten ons met een mooi praatje zien dat hij perfect zat kon niet beter.
Blijkt nu, nu er wat meer ervaren mensen naar hebben gekeken, hij absoluut niet past en ik niet meer op Grace mag rijden totdat ik een beter zadel heb.
Zadel is te klein en hoofdstel is te groot. Kunnen het zadel ook niet verkopen omdat we geen informatie hebben over het zadel. We hebben het zadel gekocht voor 400 euro en hij blijkt nog geen 150 euro waard te zijn (nieuw).
We hebben contact opgenomen met de stal, en die vonden het allemaal maar onzin!

We zijn er gewoon ingestonken, stom..
Volgende keer weten we wel beter!

morris01

Berichten: 206
Geregistreerd: 23-11-03

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:23

Dat is standaard bij Mc Cloud, ik kocht mijn tinker daar 12 jaar geleden had net als jou niet veel ervaring... kreeg er een prutzadel en hoofdstel bij wat allebei niet paste, en toen ik een paar maanden later de papieren nog eens goed bekeek bleek mijn tinkertje geen 3 maar 2 te zijn... maar wel al beleerd, tenminste dat dacht ik...
tot dat ik er na een week thuis op stapte en er met 3 seconden naast lag.
o ja en hun trainingsmethode was ook al zo geweldig, 1 keer klikken was stap en 2x klikken was draf en jij mag raden wat 3x klikken was.

Maar eerlijk is eerlijk ik had zelf ook beter moeten weten en iemand mee moeten nemen met verstand van paarden en uiteindelijk is het allemaal goed gekomen ik heb mijn tinkertje nog steeds en kan hem niet meer missen!

robinnoor
Berichten: 2
Geregistreerd: 04-12-14

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 23:42

Goed om te horen dat je evengoed wel een lief paardje hebt. Ondanks alles ben ik ook blij met m'n tinker!

Sabinee__

Berichten: 6544
Geregistreerd: 01-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 19:54

Hoi, *schopt topic omhoog*

recentelijk staan er weer veel advertenties van deze stal op marktplaats. Heb er nu een wisselend gevoel over na alles gelezen te hebben.

Maar wat ik me het meeste afvroeg, ze doen geen prijsindicatie/klasse/gok via mail, app, bellen, internet..
Nou is het voor mij een *ahum*paasei*ahum* eind rijden, helemaal als ik daar aan kom en ze 10 000 euro per knol vragen :D ..

Heeft iemand enig idee wat hun prijsklasse is?

Mag ook in PB! :)
Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 30-06-15 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_Floortje

Berichten: 1349
Geregistreerd: 06-04-14
Woonplaats: Brabant

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 19:56

Mag ik je een PB sturen? Ik zet dit liever niet openbaar :)

Sabinee__

Berichten: 6544
Geregistreerd: 01-08-05

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 19:57

Natuurlijk! :)

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:00

Zelf vind ik ze qua prijzen aardig hoog zitten voor wat je krijgt.
Ga er sowieso van uit dat de tinkers allemaal 10 cm kleiner zijn dan dat word gezegd.

Zelf ben ik een keer geweest om te kijken naar een grote tinker, komen we aan hebben ze al wat geschikten op stal gezet. Allemaal rond de 1.40 :').. Uiteindelijk hadden ze 1 beschikbaar paard die de hoogte had die wij zochten, maar die was echt niet geschikt. Hele stuk voor niets gereden.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:11

Wij zijn er ook geweest een tijd geleden. We hadden 2 harde eisen die we meermaals
heel duidelijk hebben verteld; het moest een merrie zijn en groter dan 1.50.

Volgens de mail hadden ze die staan en kwam dat helemaal goed.
Toen we aankwamen stonden er 2 ruinen op stal -O- 1 ruin geprobeerd en die was echt niet vooruit
te trappen.. Mega sloom en traag en ook totaal niet aan de hulpen. De merries die ze
wel hadden waren te jong/onervaren en te klein dus we konden snel weer naar huis. En die man maar opscheppen/praten over al zijn toppaarden en topprestaties :') Nee ik heb er geen goede ervaring mee.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:34

xApple schreef:
Wij zijn er ook geweest een tijd geleden. We hadden 2 harde eisen die we meermaals
heel duidelijk hebben verteld; het moest een merrie zijn en groter dan 1.50.

Volgens de mail hadden ze die staan en kwam dat helemaal goed.
Toen we aankwamen stonden er 2 ruinen op stal -O- 1 ruin geprobeerd en die was echt niet vooruit
te trappen.. Mega sloom en traag en ook totaal niet aan de hulpen. De merries die ze
wel hadden waren te jong/onervaren en te klein dus we konden snel weer naar huis. En die man maar opscheppen/praten over al zijn toppaarden en topprestaties :') Nee ik heb er geen goede ervaring mee.



Echt heel erg herkenbaar, ook wij zijn via de telefoon heel duidelijk geweest over wat wij zochten. Paard moet in een span lopen met een andere dus moest ook minimaal 1.50 zijn, daarnaast moest het paard heel braaf zijn. Oh ja hoor, daar had hij er een heleboel van staan, we konden wel langs komen om ze allemaal te bekijken.

We lopen die stal in, ik zie 5 tinkertjes staan. Zelf denk ik nog dat de stal bodem lager is dan de vloer waar wij op staan maar dat is helaas niet het geval :'). Ik geef al aan dat ik denk dat ze te klein zijn, maar dat was niet mogelijk volgens de meneer. Dus uit de stal gehaald en gemeet met mijn eigen meetstok (waar hij al niet blij mee was, want hij had zelf ook wel een stok). Ik kwam uit op 1.43. De man werd heel onvriendelijk, dat kon niet waar zijn en ik kon gewoon niet meten.
Toen vroeg ik hem of hij de pony wou meten maar dat was geen optie voor hem.

De man is echt vreselijk onvriendelijk, de meiden die er werken doen wel echt heel erg hun best. De vrouw vind ik wel vriendelijk. Gelukkig kwamen er andere klanten waar de man mee verder ging. Wij gingen het land in om naar andere paarden te kijken met 1 van de meiden.

Er stonden uiteindelijk 2 tinkers van 1.50, 1 was snot verkouden en de groene snotter liep zijn neus uit. De andere was veelste angstig en zenuwachtig. Ik heb geen goed gevoel over deze stal en denk dat mensen die weinig verstand van paarden hebben snel in de mooie praatjes trappen van de man.

cp112

Berichten: 14723
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:53

Sabinee__ schreef:
Hoi, *schopt topic omhoog*

recentelijk staan er weer veel advertenties van deze stal op marktplaats. Heb er nu een wisselend gevoel over na alles gelezen te hebben.

Maar wat ik me het meeste afvroeg, ze doen geen prijsindicatie/klasse/gok via mail, app, bellen, internet..
Nou is het voor mij een *ahum*paasei*ahum* eind rijden, helemaal als ik daar aan kom en ze 10 000 euro per knol vragen :D ..

Heeft iemand enig idee wat hun prijsklasse is?

Mag ook in PB! :)



Ze zijn aardig aan de prijs :j