Hallo Bokters,
Allereerste wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan het blad Horse & Country life.
Ik werk als free lance schrijver en schrijf verhalen voor onder andere de H & C. Ik wilde een paar leuke verhalen schrijven over Tinkers voor de H & C en heb daarom een oproep gedaan op Bokt. Omdat ik dat niet onder mijn eigen naam wilde doen heb ik een bericht geplaatst op Bokt op een adres aangemaakt voor de H&C, zonder het blad erin te kennen. Dit had ik niet moeten doen. Ik wil hierbij nogmaals mijn verontschuldigingen aanbieden aan de Horse & Country life en hier op dit forum benadrukken dat de oproep voor Tinkerverhalen van mijn hand is en niet van het blad. Dat het blad dus ook niet verantwoordelijk is voor de taalfouten die ik in mijn haast om het berichtje te plaatsen vergeten ben eruit te halen en taalfouten in dit bericht. Het e-mail adres dat hiervoor is genoemd wordt opgeheven. Ik wil daarom aan jullie vragen om er geen mail meer naar toe te sturen. Ik wil jullie “Bokters” ook graag mijn excuses aanbieden voor de overlast. En ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen.