[TI] Oproep van Horse & Country life

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RedactieHCL

Oproep van Horse & Country life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 16:15

Hallo TinkerBokters,

Voor het blad horse & Country life willen wij graag artikelen hebben over mensen die iets bijzonders met hun Tinker doen.
Komende maand (Oktober) staat er een stuk in over Kathleen Bos. Zij presteert op een hoog niveau (M2) met haar Tinkerruin Duncan. Zo willen wij graag nog meer verhalen plaatsen over mensen die iets hebben bereikt met hun vriend op sokken.
Dus doe je aan free style? Rijdt je Western. Beoefen je de springsport? Hebben jij en je paard iets heel bijzonders meegemaakt? Vindt je het leuk om in een clossy blad te staan dat ook over Tinkers schrijft? Stuur even een mailtje naar: horsecountrylife@inbox.com
Schrijf even in het kort op wat je doet met je Tinker en dan zien wij of je geselecteerd wordt om in één van de komende maanden in het blad te staan.

Vasthi

Re: Oproep van Horse & Country life

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:56

glossy ipv clossy lijkt me Haha!

Interessante Tinkers en baasjes genoeg hier op dit forum!

Begrijp ik nu goed dat er dan 1 verhaal over Tinkers per uitgave in het blad komt te staan?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:39

dit is niet de vernieuwde en uitgebreide tinkerland?
(ben niet zo thuis in de blaadjes Bloos )

schrijven jullie alleen over tinkers of kan een ander ras ook? anders is superroos met d'r fjorden wel wat voor jullie Ja

RedactieHCL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 09:52

Hallo Bokters,

Allereerste wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan het blad Horse & Country life.
Ik werk als free lance schrijver en schrijf verhalen voor onder andere de H & C. Ik wilde een paar leuke verhalen schrijven over Tinkers voor de H & C en heb daarom een oproep gedaan op Bokt. Omdat ik dat niet onder mijn eigen naam wilde doen heb ik een bericht geplaatst op Bokt op een adres aangemaakt voor de H&C, zonder het blad erin te kennen. Dit had ik niet moeten doen. Ik wil hierbij nogmaals mijn verontschuldigingen aanbieden aan de Horse & Country life en hier op dit forum benadrukken dat de oproep voor Tinkerverhalen van mijn hand is en niet van het blad. Dat het blad dus ook niet verantwoordelijk is voor de taalfouten die ik in mijn haast om het berichtje te plaatsen vergeten ben eruit te halen en taalfouten in dit bericht. Het e-mail adres dat hiervoor is genoemd wordt opgeheven. Ik wil daarom aan jullie vragen om er geen mail meer naar toe te sturen. Ik wil jullie “Bokters” ook graag mijn excuses aanbieden voor de overlast. En ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen.

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:58

Er is een mail onderweg.Met wat ik allemaal doe met mijn tinkers.

RedactieHCL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 11:25

Dan hef ik dat e-mailadres even nog niet op. Wie weet wat ik anders nog meer voor een leuke verhalen mis. Het adres blijft dus nog even open. Ik ben heel nieuwsgierig naar andere verhalen, dus stuur maar in.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:24

Gezien deze oproep niet van het blad zelf komt, sluit ik dit topic Lachen