Welkom op het vervolg van Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.
In deel 2 van dit gezellige kletstopic kunnen we weer naar hartelust slowchatten, net zoals het in de Huiskamer toegestaan is.
Heb je zelf een tinker, irish cob of kruising? Of verzorg/adoreer je zo’n fantastisch paard/pony? Doe gezellig mee!
Schroom niet om zomaar even een berichtje te droppen of enkel op een enkele reactie te reageren. Hier bestaat geen egotripperij! Alleen je verhaaltje doen, is voor anderen al leuk zat!
Maarrrrrrrrr pas op! Probeer je aan de boktregels te houden, waaronder graag ABN-taalgebruik! Heb je zo je eigen taalgebruik? Dan kan je wel eens wat reacties daarop verwachten.
Verder zijn taalfoutjes niet erg, die worden vanzelf verbeterd!

(Let vooral op de spelfouten op de kaft! Haha)
In deel 1 waren we al een zooitje ongeregeld, enkele vaste/regelmatige bezoekers van dit topic stelden zich daar voor:
[19-06-2007 d.d.]
Cheveyo:
Ben Nicole, 33 jaar en heb 5 paardjes lopen.
1 Tinkerruin Kit
1 Paintmerrie Light (opvang)
3 Minimerries Show Girl, Koko en Makibug
grid:
Ik ben Ingrid en alweer 28 jr en heb een vosbonte tinkermerrie Sayla
grrr:
Ik ben Marleen, 24 jaar oud, en heb twee tinkers en een shet! Tinker Mirthe, tinker Banbay en shet Max!
jump_girl:
ik ben Mirthe 13j
waarvan 7j paardengek!
ik verzorg 3 tinkers eigenlijk, maar ik rijd er maar 1
Pradaatje:
Ik ben Joyce, 16, met een tinker & een tuiger
rommulus:
ik ben deborah volgende week donderdag 24 en heb een tinker hengst 5 jaar sil (afgekort) en een shet merrietje filou waarvan ik niet weet hoe oud die is.
silas:
ik ben Angelique ahum (net 30 geworden)
In het bezit van een GGK tinkerdekhengst (zie profiel)
En sinds 3 juni is mijn nieuwe aanwinst geboren de eerste dochter van Silas (zelfgefokt), ze heet Kayah!
Sita_:
Ik ben Sita, 21 jaar oud en heb uiteraard ook een Tinker..
snowdon:
Ik ben Leon, heb twee tinkers en een 'minipaard' samen met mijn vriend Arjan.
Snowdon, een 8-jarige tinkerruin
Chayenne, een tinkerjaarlingmerrie
Santa, een 3-jarige mini-merrie... wellicht drachtig.
timokyana:
rebecca, 24 en in het trotse bezit van halve tinker Timo en een hoogdrachtige-die-het-veulen-maar-niet-wil-uitpoepen- merrie Kyana
ziggy_janet:
Ik ben Janet, 21 en heb een kruising tinker x shire
Zomaar een greep uit de paarden en pony’s die voorbij kwamen draven in ons topic:

En niet te vergeten… Roosje!

Aangezien we hier toch al een zooitje ongeregeld zijn, maar het grote gros toch met elkaar de gordijnen openschuift en het licht uitdoet… hierbij een vrolijke noot om het topic te openen:
Giel Beelen, 3FM schreef:Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach! Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! Ja, die lacht de hele dag!
Veel tinkerplezier met z’n allen!