Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zoals hier ook al staat: tis maar wat de gek ervoor over heeft! *Tequila* schreef:Veel te veel geld Marlientje
(Hee Loes, hoe gaat ' ie?)
Ik denk dat je met een prijs tussen de 800 en 1000 euro wel mooi zit. Hengstveulens zijn toch een stuk minder gewild. Neem ook aan dat de mensen van de kinderboerderij een goed plekje willen bij mensen die het voor de hobby doen en gewoon goed zijn voor zo'n beestje. Dan denk ik dat je met zo'n prijs al aardig hoog zit. Maar goed, het blijft wat een gek ervoor geeft
Maar er staan er genoeg zonder papieren, zonder stamboek voor die prijs te koop
had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik zal eens voorstellen om met het veulen naar de keuring te gaan. Als hij nu wordt opgenomen in het stamboek dan heeft dat dus zijn meerwaarde. Ik zal binnenkort even een foto maken van deze knappe vent

... ging dan wel om een veulen van goedgekeurde ouders, maar geeft toch enig idee ..
zeker weten
Keevagirl schreef:Ik vind het een mooi rastypisch veulen. Minpunt is natuurlijk dat zowel vader als moeder niet gekeurd zijn (en vader onbekend).
Voor het vergelijk : mijn stamboekhengstveulen (zowel vader als moeder in stamboek opgenomen dus, moeder met 1e premie en ster, vorig jaar meegedaan aan het Nederlands Kampioenschap) is verkocht voor 1500 euro. Hij was overigens al voor zijn geboorte verkocht
![]()
![]()
![]()
Edit : nog even oud topic opgezocht, ik heb destijds ook een topic met een soortgelijke vraag gemaakt... ging dan wel om een veulen van goedgekeurde ouders, maar geeft toch enig idee ..