Ik kreeg vandaag te horen dat een zoon van mijn verzorgpaard naar Estland is verhuisd. Weet ik in ieder geval dat ik niet meer in Nederland hoef te zoeken. Alleen heb ik nu al een poosje gegoogled, maar ik krijg echt geen stallen gevonden in Estland. Ik weet ook niet zo goed hoe ik moet zoeken, dus ik dacht misschien zijn hier mensen die links voor me hebben. Hopelijk kan iemand me helpen, want ik ben erg benieuwd hoe het nu met hem gaat.
Geboortedatum, 29-5-2006 Kleur is zwart. Ik heb alleen maar veulenfoto's van hem, ik weet niet of je er iets aan hebt?
VandeMol
Geplaatst: 05-11-12 22:11
Leon , er was eens een (buitenlandse )website voorbijgekomen hier op bokt met onze Nederlandse paarden zelfs in Finland .... Kan jij je die nog voor de geest halen , die website ?
Misschien dat je daar verder kunt zoeken !!
Ik ken wel redelijk wat mensen in Zweden , maar ja , Estland zit wel echt ver daar vanaf
@Lepel, ik had inderdaad ook al gekeken op die site. Volgens mij staan ze daar allemaal op van het ics. Zijn ouders staan er namelijk ook allebei op en die staan echt nog in Nederland.
Alvast bedankt voor het meedenken en zoeken. Ik kom er zelf echt niet uit.