[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 00:29

Ja dat zijn de comerciële zenders vooral hier je hebt ook nog extra zender via die digitale telenet gevallen maar wij hebben gewoon analoog, maar hoe dan ook die gene die ik zei

Caily

Berichten: 12519
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 04:22

:wave:

Jayney, ik denk wel dat de HK gewoon door gaat :) Vanavond keek ik op 9292ov voor de bus, die site is van mening dat er geen bussen naar Drachten rijden op 30 en 31 maart :') Ik ga er maar vanuit dat dat een foutje is, de bus doet er een half uur over, iets meer. Dus is erg goed te doen :j We moeten maar weer ff Pb'en... Is Elmo te ver om te fietsen?

Eva, als je een goed bod doet mag ze weg hoor :P Maar kom eerst maar eens kijken of ze in het echt ook zo leuk is ;) Brave Clover!

Gelezen over stufie, ik studeer niet, dus krijg ik dat ook niet, gelukkig maar. Soms twijfel ik nog wel om niet toch te proberen een "gewone" studie te gaan doen, maar ten eerste zou Luna dan weg moeten, en ten tweede, als het niet lukt zit ik met een schuld waar ik geen behoefte aan heb. Mijn ouders zouden geen cent betalen, tenzij ik Luna weg doe en zo ongeveer wekelijks verslag uitbreng, en daar pas ik toch echt voor. Nee, als ik besluit te gaan studeren ga ik eerst wel emigreren naar Zweden :Y)

Berdien, bosal testen doe ik wel met Luna als we er aan toe zijn over een tijdje, OK? Ik wil eerst gewoon bevestiging met dit hoofdstel, ik ga er niet van alles en nogwat aanknopen, zorgt alleen maar voor verwarring, en dit gaat prima. Ik denk/verwacht dat je met een bosal iets verfijnder bezig kan, maar dat is bij ons nu nog niet aan de orde. Wel lief dat het mag :j Ik hoef niks meer te kopen joh, Kaya bood me al aan dat ik voorlopig wel haar zadel mocht lenen als ik dat wou :) En een lekker paardenweekendje gehad, altijd leuk. Ik baalde wel vandaag hoor, maar volgend weekend beter. En eigenlijk mag ik helemaal niet balen, ik ben deze week elke dag overdag vrij. Echt super dat Flynn zo braaf was, al had ik eigenlijk niet veel anders verwacht :P

Kaat, volgens mij ben jij best op de goede weg met Tinky met grondwerk enzo :j gewoon lekker doorgaan meid, volg je gevoel, vraag hier op bokt om raad. Het is niet hetzelfde als les, maar zulke dingen als op je hurken gaan zitten etc. kan je prima via internet overbrengen. Wat jammer dat het rijden niet zo goed ging. Een tandarts lijkt me wel een goed idee. Maak je er niet teveel zorgen om. Tinky heeft niet zoveel ervaring dus weet niet zo goed wat ze wel en niet mag, en misschien is ze wat onzeker en wil ze daarvoor wegrennen? Of toch ergens pijn? Eigenlijk begin ik met een paard altijd eerst alles te leren vanaf de grond, eerst gewoon meelopen enzo, wat jij nu ook doet, dat ze buiten moet blijven, sturen met je lichaam wat jij doet met vrij springen, vooral wijken voor druk is daarbij ook erg belangrijk (en dat hoeft niet persee echt druk te zijn, als jij je groot maakt is ook al een druk op Tinky, denk maar aan een pony die dreigt naar een ander zonder echt te slaan, bij alleen dreigen gaat de andere vaak al wel opzij = wijken voor druk). Ook veel wandelen hoort daarbij. Daarna begin ik altijd met lange lijnen, dus eigenlijk sturen en halthouden/voorwaarts als je erachter loopt ipv erop, dat is vaak toch net iets makkelijker voor jullie beiden. En pas als dat allemaal goed gaat erop gaan zitten, eerst alleen stappen, en vooral halthouden goed oefenen, zorg maar dat het een reflex wordt, desnoods met wat te eten als beloning, een rem is zo belangrijk. Als ze maar vaak genoeg braaf luistert op de ho kan je best het lekkers eens "vergeten". Vergeet niet, Tinky is dus eigenljk nog helemaal geen rijpaardje, het is al supergoed dat je er zo op mag zitten en dat ze braaf meeloopt als je moeder haar vast houdt! Want braaf zijn als er iemand op zit is iets heel anders dan in-/doorgereden zijn hoor. Als het wijken voor druk echt goed gaat dan zal een paard netjes gaan halthouden, want dat is druk op de kaken/neus, als je het goed doet is die druk weg zodra het paardje stil staat. Voorwaarts net zo, been geven is drijvende druk, als het dier harder gaat dan moet die druk weg zijn. (jammere is alleen dat ene paard wat makkelijker is met wijken voor druk dan de ander, Luna is heel licht gevoelig, maar er zijn ook Tinkers die je dat echt moet aanleren als truucje en heel veel moeten oefenen omdat ze anders gewoon dwars door alles heen denderen --> de paarden waar ik over het algemeen niks mee heb/kan). Wist je trouwens dat als je je focust op de kont van een paard je een drijvende positie hebt, en dat als je je richt op de borst van een paard dat het paard dan zal vertragen? Als je tussen de schouder en flank de nadruk legt moet het paard op tempo blijven. Maar ook hier geldt weer, ene paard heeft een veel grotere hulp nodig dan de ander. Verkopen, waarom zou je? Het is toch ook wel weer heel leuk om met je paardje samen dingen te leren? Denk aan het voeren, langzaam maar zeker gaat het wel beter. Al het goede komt langzaam... Succes met je examens!

Chantal druk met de kids etc. En in de waan dat haar zoon alleen maar wii-t met zijn vriendin :Y) 10L soep? :wow:
Kalfjes met de fles, ik herinner mij alleen melk uit een bak, is dat een later stadium, of verschilt dat gewoon van boer tot boer? (ik ben zes weken boerenmeisje geweest toen weg was gelopen van huis en mn moeder me niet terug wou _O- )

Karlijn, fijne vakantie!
Het was verder niet bedoeld als kritiek, ik vind verder juist dat je heel goed met/voor haar bezig bent, ze wordt steeds mooier en het is fijn om te zien dat ze bijna geen jeuk meer heeft, hopelijk blijft het deze zomer ook helemaal weg! Alleen de ideale plek ga je niet vinden, die zul je zelf moeten maken, en ik heb het idee dat je het huidige plekje geen kans wil geven. Het is niet netjes hoe je staleigenaresse doet, maar je kan oplossen of weglopen, dan ben ik persoonlijk toch meer van het oplossen :o Anders zou je nog wel eens heel lang bezig kunnen blijven, of nog erger, spijt krijgen dat je bent weg gegaan omdat het achteraf "toch zo slecht nog niet" was...

Ellie, wel fijn dat Ruana minder struikelt, misschien moet ze gewoon wat ge-oefender worden, ik hoop het voor je, en dat er snel foto's zijn die ook zeggen dat het OK is. Ach, friese paarden mensen zijn in mijn ogen een beetje vreemd, een paard fokken op kleur? Bij een Fjord en Haflinger kan je er inmiddels niet meer omheen, maar een Fries is heel anders, het zou goed zijn voor het ras om wat meer vers bloed in te voeren, maargoed, ieder zijn ding he. Ik vind een BP gewoon een Fries, maar dan mooi bont :P En een ondeugende Ruana, haha. Herken het probleem, Luna gaat ook ineens een stuk harder richting het hooi naast de bak, en van het hooi aflopen gaat zeer langzaam (of gewoon achteruit terug, want omdraaien mag ze niet). Hooi eten met bit in is natuurlijk niet fijn, maar gevaarlijk weet ik niet hoor, een paard ademt door de neus dus stikken zal niet gaan, kokhalzen kan een paard ook niet (vandaar slokdarmverstopping). Gek eigenlijk he? Ik zou er niet aan moeten denken niet door mn mond te kunnen ademen of als er iets dwars zit niet te kunnen kokhalzen...

Ook gelezen over krullen, die heb ik niet, en knappe kapper als die ze er bij wel in krijgt, mijn tante (is kapster) heeft het eens geprobeerd voor een bruiloft, zonder succes, mijn haar is daar gewoon niet geschikt voor. Maar ik vind het er wel superleuk uit zien, en erg simpel te krijgen!

Sandra, balen dat het rijden met King zo'n struikelblok blijft. Ik vind wat Karlijn zegt wel goed klinken, veel afwisseling met pionnen etc, dat maakt het wat makkelijker misschien. Vervelend om te zien dat hij niet helemaal goed in zijn vel zit... Stiert hij met zijn bijrijdster dan ook zo? Prachtige witte staart *D

Faye, jammer, ik ben wel benieuwd naar nakomelingen van hem, dus er moet wel een merrie komen dit jaar :P
Luna veel manen, mwah, volgens mij niet heel veel meer dan toen ik haar kocht helaas, maar t is idd niet weinig, dus je hoort mij niet klagen. Beterschap voor jou!

Rebecca, wat fijn dat Cait geen rhino heeft! Hoe gaat het nu met haar? Balen van de verwarming, hopelijk is het snel opgelost! Stappen op dat ene pad vroeg je. Eeeh, nou op stal hangt een papier waarop staat dat het alleen stapvoets mag, Carolien weet vast waarom. Maar als ik logisch nadenk heeft dat vast te maken met dat het pad vrij smal is (twee paarden naast elkaar is eigenlijk al te krap) en het geen ruiterpad is. Dus als er voetgangers lopen is galop natuurlijk geen goed idee. Door de weeks (helemaal als het weer wat minder is) is het bos haast verlaten, dus dan ben ik wel eens stout :+ Voornamelijk ook omdat ik weet dat Mel ten alle tijden binnen no time stil te zetten is, met een minder braaf paard of als er wel mensen lopen blijf ik uiteraard netjes stappen :j

Marjolijn, wat fijn dat Nino zo braaf is! Heb nog eens een foto van hoe hij nu is? Boomloos is heerlijk, maar ik wil je wel aan te raden goed op de kwaliteit van het zadel te letten, grote valkuil is dat zo'n zadel altijd past en OK is, goedkopere versies zijn niet altijd te verstellen in breedte van voor (pommel), en ontlasten de ruggengraat niet. Heb je al een specifiek zadel op het oog? En wat leuk, een nieuwe kast, kan er weer een boel spul bij gekocht worden :Y)

Mira, leuk paardje heb je, die bles is leuk. Wat voor zadel heb je voor hem gekocht?

Ook gelezen over nagellak, ik heb hier 14 potjes staan :') Gebruik ze geen van allen, mag niet op t werk, dus nu gewoon saaie, korte nagels.

Andrea, wat voor hondje hebben? En welke gelukkige is de dekreu?
Jaron een bult op zijn rug :(:) Kale plekken kan misschien komen van verharen, Luna werd vorig jaar (en ook met het krijgen vd wintervacht) ook kaal (roze) op sommige plekken, schrok er best van, maar de aanmaak van de vacht en verlies van de andere sloot gewoon niet helemaal aan, verder was er niks aan de hand. Heb het nu nog niet gezien, wie weet gaat het nu wel goed, haar conditie is een stuk beter. Voer heb ik geen verstand van, mijn paard eet gewoon gras of hooi/voordroog, gaat prima hoor, ik maak me er niet zo druk om eigenlijk :o Enne, Jaron zijn kleine vlek is ongeveer even groot als Luna haar grote vlek, dus mondje houden jij :Y) (http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9563_n.jpg), overigens heeft dat wit ook wel zijn charmes, ken je de merrie Peaches van Cecille? <3 (http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2460_n.jpg), die mag hier vannacht nog afgeleverd worden hoor! Ben benieuwd hoe Jaron van de zomer is zonder vacht en met spiertjes :j

Marian, ben je eigenlijk alweer aan het rijden met Zoe? Is ze nog wat gegroeid? :P

Heidy, super dat Jack zo braaf is!! Men je eigenlijk met of zonder oogkleppen?

Claudia, wat fijn dat je stage zo bevalt. Yummie, boerenkool :9 Dat zijn dingen die ik veel te weinig maak, dat is voor een persoon zo lastig, en kant en klaar vind ik het niet te eten, veel te veel zout (en onwijs duur). En mij bij mn boktnaam noemen, sterkte :') Ik heet Lotte, das ook met een L, maar wel een stukkie korter :)

Hinke, veel plezier met rijden morgen, en sterkte met alle klussen. Je wist al wel dat Jayney het idee had om de dag daarvoor al naar Drachten te komen voor de HK en dan daar bij de eigenaresse van haar verzorgpaardjes te slapen toch? Ik ben nu aan het kijken voor de bus naar Drachten, die rijdt volgens de site niet dat weekend, ik ga er maar vanuit dat het een foutje is :Y), maar verder zijn de plannen nog niet van de baan toch? Ik heb er erg veel zin in! Vandaag was de HK in BE, zag er leuk uit van de foto's. Wil alleen nog ff zorgen een cameraatje te hebben voor die tijd, ik heb nu alleen een telefoon. Op den duur wil ik een goede spiegelreflex (een Canon met HD filmfunctie heeft mijn voorkeur), maar das nog ff sparen, eerst een zadel (en nieuw hoofdstel + leren halster) voor Luna :$ Diablo is idd bijna drie, hij is niet altijd de makkelijkste, ik denk zelf vooral erg onzeker en dat hij zich verschuild achter vluchtgedrag/agressie, voornamelijk als je druk op m legt (bijv. DA of hoefsmid) vind hij het lastig. Ik had er nu in het grondwerk een paar keer wat aandacht een besteed en met hangen bleef hij rustig staan, dus tja, dan maar gaan zitten he :D

Simone, haha, die Kayleigh, ze houdt je lekker bezig. Doet je voet nog zeer? :(:) Ik zie een voorpluk in de vlecht op de foto en krijg spontaan zin om Luna haar voorpluk weer eens te vlechten :+ *zucht* wat moet ik toch mezelf? T is drie uur in de nacht.... Ze ziet er wel super uit!

Lor, heerlijke filmpjes! :))

Julie lekker naar de keuring geweest :) Jammer dat t binnen was, t weer was prachtig om het buiten te doen.

Carolien ook lekker bezig geweest met de paardjes. Dan zijn de 3-jarige dames denk ik eerder onder het zadel dan de heren, dat zegt wel weer wat he :P

Caily

Berichten: 12519
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 04:32

Zo, en toe was ik weer bij :O Komende week minder werken, minder fysio dus hopelijk meer tijd om t bij te houden.

Gisteren heerlijk dagje op stal gehad, eerst dus zomaar ff op Diablo geklommen <3 Hij is zo leuk, en het vervelendste is nog, hij wordt met de dag leuker :)) Daarna met Luna wezen wandelen, samen met Berdien en Jess en Carolien en Od. Hele bos vol met hardlopers, dat vond Luna een goede reden om zich weer eens van haar arabierenkant te laten zien :Y) Maar gelukkig wende het snel (kwam vast ook omdat de oudste dame liepen te sjokken alsof de dag niet anders dan anders was) en heeft ze de rest van het rondje zonder blikken of blozen als een heuze Tinker voorop gelopen. Daarna nog even een rondje erop in de bak, ging ook super! Was eerst even inkomen, immers mag ze ook geregeld in de bak om hooi te eten uit de hooiruif die tegen de bakrand aan in de wei staat, dus ze vond het niet nodig verder te lopen als we daar waren. En dan liep ze eindelijk verder, bleek het een foutje te zijn en ging ze achteruit weer terug. Dus ze heeft voor het eerst in dr leven een schop van me gehad, tot hier en niet verder, groen en onzeker OK, maar eten doe je niet in de baas zijn tijd :+ En daarna ging het echt super, trots op mn kleine meisje <3. Tot slot nog even de grote vriendelijke reus (ook wel bekend als Flynn :P ) mogen proberen. Echt een superpaardje! Loopt gewoon lekker en zit héérlijk. Daar heb je een gouwe aan hoor Berdien! Als je nog iemand zoekt om m in conditie te houden tijdens je vakantie ;)

Vandaag helaas niet genoten van t weer, eerst lang geslapen vanwege de sluit, en toen bijna direct weer werken. Maar, geen kassa :D Iemand van drive moest de keuken helpen dus mocht ik zijn plekje op de drive in nemen, ging ook echt heel lekker (t was voor een zondag ook niet echt druk :P), maar het liep gewoon goed allemaal, altijd fijn, geen zwakke schakels in het spel :Y). Komende week alleen maar avonddiensten dus heerlijk de hele week genieten van de paardjes, heerlijk dat voorjaar! Ik weet ineens weer hoe ik moet bewegen, haha.

Trouwens, nog wat plaatjes van Luna tijdens het wandelen vrijdag :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/quote]

Met mn nieuwe logo *D Deze gaat nu voorlopig ook niet meer veranderen... Tenminste, dat is mn voornemen. Het ziet er ook wel een stukje beter uit dan de voorgaande, dus dat moet vast wel goedkomen :) Nu nog een camera :Y)

PS... Als iemand weet hoe ik van dat overmatige smiley-gebruik af kom? Kan daar geen limiet op gezet worden??

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 07:27

goede mrogen iedereen!!
hier weer een frisse nieuwe dag.
moet zo werken dus niet al te lang.
Ik ben nog steeds aan het afvallen en gaat met kleine beetjes steeds beter.
ben van plan vandaag voor het eerst weer even op zoe te gaan zitten en puur op en af stapen deze week.
gisteren grote schoonheidsbehandeling van me gehad weer en dan ben je zo een uurtje bezig.verharen en manen en staart lekker uitgeplozen
voor vlecht(grootse ramp van zoe)ook weer uit de dreds gehaald.
is het net tina thurner haha. had geen camera bij me helaas maar zal de volgende keer foto maken.
nou iedereen weer lekker kletsen ik moet gaan, de broodjes wachten doei!!!

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 08:22

Hopelijk vinden ze vandaag waar het lek zit becs..

Brave dakota :D

Leuk met krullen hlw!

Ruana gister lekker actief. Fijn dat ze morgen een afspraak gaan maken!

Mooie schone king billen en staart :)

Leuke foto's van Luna !

Goed bezig hoor dribbelkont!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:06

Jij maakt altijd van die heerlijke bijkleesposts Lot!
Leuke foto's van Luna, en idd Jaron heeft meer vlek dan luna, maar ach, het gaat om karakter, en die vlekken zijn er toch wel.. al dan niet, geel..

Ik heb een jackrusseltje (profiel) en de gelukkige heet dribbel. een 3 kleur kereltje.
Echter zet de loopsheid niet door, of is ze niet echt loops. Want na donderdag heb ik geen bloed meer gezien.
Dus ik heb zojuist gemaild, dat we de afspraak maar verzetten , totdat ze zeker weten loops is.
en anders maar niet. Dan geen pups. Het zou jammer zijn. want het vorige nest zijn perfecte hondjes geworden. (ik heb niet de eerste beste reu erop gezet)

En die kale plekken zijn dus niks om zorgen over te maken, thanks!
Ik dacht dat het gewoon kwam omdat hij daar ook zweterig is.

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:44

Ik vind je smileys altijd wel gezellig lot, maakt je verhaal lezen nog leuker :D
Tof dat je zo op Diablo klimt! Staat m goed onder de man :)
Goed bod voor Luna.. * Trekt portomonee open, 1,25 is niet genoeg zeker :D? .. Als ik 't geld had..

Jaron lekker aan t springen, leuk is dat he! Hij doet t goed zie ik :j

Carolien naar buiten geweest met brave mel.

Berdien wat GAAAAAAAF!!!! Super dat die zo braaf was joh, lekker aan het nagenieten waarschijnlijk :D

Kaat lekker bezig met Tinky, ik sluit me aan bij Lotte :)

JONGENS, ik heb me gister toch wat stoers gedaan. Ik wilde Clover longeren maar ze was sloom, ze had echt geen zin. Dus ik pak een stoeltje en ga op dr rug zitten. M'n moeder was mee en doe stond eens toe te kijken. En ze klikt met dr tong en Clover die draaft weg in een sukkel drafje.
Daar zat ik dan, zonder zadel en zonder hoofdstel, in draf, op m'n brave knol die al bijna 6 weken geen werk in de bak heeft gedaan. MEN wat ben ik trots <3 Ik had dit echt nooit durven dromen.
Voor jullie misschien no big deal, maar voor Clover en mij echt een huge stap in de goede richting! <3

Poosje81
Berichten: 21223
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:52

Ik heb nauwelijks geslapen, maar we hebben 6 kittens!!

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:58

Sandra1984 schreef:
en heel zn staart(onderaan nog wat geel, maar dit is de eerste keer goed gewassen sinds de winter) hij zit alweer in een vlecht, want de eczeemdeken is aan en dan is al het haar onder de deken in vlechten
Afbeelding

Die billen lijken op Mallow z'n billen :D

Afbeelding
Alleen precies andersom :P

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:59

Gefeliciteerd Leonoor!

Poosje81
Berichten: 21223
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:03

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:15

Oh wat een schattige poesjes. GAAAF!!!
Gefeliciteerd Leonoor.

Jayney

Berichten: 845
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:19

Ahh wat een leuke kittens Leonoor, gefeliciteerd ermee :)

Dribbelkont schreef:
zoe komt straks met vele pony's te lopen en zal haar vast goed doen en krijgt als het beetje klikt een jaarling tinker onder haar hoede :D


Of misschien krijgt die jaarling Zoe wel onder haar hoede :Y)
Lotte, ik denk inderdaad dat jij heel goed weet welke jaarling het is :')
Die bus dingen kunnen niet zo ver vooruit kijken dus je komt wel in Drachten. We slapen op het adres waar Elmo staat dus je loopt de deur uit en staat in zijn stal of weiland :)
Lekker op Diablo gezeten en lekker gewandeld met Luna, kan niet wachten om met mijne over enkele maandjes ook kleine wandelingetjes te maken om lekker omgeving mak te worden.

Had iemand het over krullen ? Jullie willen allemaal krullen en ik wil ervan af wat is dat toch :+
Dit is de recente foto die ik zo 1,2,3 kan vinden met net geboren Erynn (het gaat om mijn haar maar kan even geen duidelijkere foto's vinden)

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2092_n.jpg

Veulentjes kijken bij Cecille
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4763_n.jpg

Samen met Famke
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0701_n.jpg

Verder veel gelezen en vergeten mijn excuses :o

Donderdagavond komen mijn ouders na 2 maanden terug uit Zuid-Afrika ik heb ze stiekem best wel gemist. Dus ik ga woensdag naar Hilversum en kom dan Zondag weer terug naar Leeuwarden.

Edit:

Eva, wat gaaf zeg kan me helemaal voorstellen dat je daar zo blij van word! :) Mijn dame wilde nog wel eens spelletjes met me spelen maar het geeft me zoveel trots en plezier als ik zie dat ze voor iedereen wegloopt en als ik aankom ze gaat hinniken en alles aan de kant beukt voor haar aandacht, dat soort kleine dingen zijn zo persoonlijk dus kan het me helemaal voorstellen dat, zo op Clover haar rug zitten voor jullie weer een hele stap is gaaf! :j

Lot, zou jij Luna voor een goed bod echt weg doen? Ik gebruik ook overmatig smileys :P
Laatst bijgewerkt door Jayney op 12-03-12 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:28

op mijn mobiel kan Ik de foto's niet zien. maar van harte met het kleine kroost leonoor!

Eva wat gaaf! jij bent minimaal een meter gegroeid van trots!

marjootje

Berichten: 311
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: achterhoek

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:36

Ach wat een droppie's..................gefeliciteerd leonoor

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:05

wow ben ff paar dagen niet geweest wat gaat het hard. vanavond maar ff alles lezen en reageren en foto's plaatsen heb gister foto's gemaakt van mij buffel en jeetje wat wordt hij groot zeg. is nu ongeveer 1.55 denk ik pff. en lekker gewassen en schoon en witte sokken wonderbaarlijk wit zelfs

VandeMol
Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:08

Oh Leonoor , wat een skeetjes !!!

hebbe , hebbe , hahahhaha

Hier gewoon maandag , dus alles weer opruimen van het weekend en de was staat al weeer te draaien ...
Vieze stinkkat had op het bed van Blossem gepiest , dus dat moet ook allemaal nog gewassen worden .

Hier beginnen we met de fles bij de kalfjes als ze geboren zijn en een paar dagen later laten we ze uit de emmer drinken...
Vind ze net geboren altijd helemaal geweldig.

Manlief heeft een bepaald ras voor mij in een koe geïnsemineerd en nu moet daar in de herfst een bruin/grijs kalfje uit gaan komen , hopen dat het een meiske word , dan kunnen we haar houden.....
Een Brown Swiss kalf wordt het dan !
Hier een foto van zo'n koe .... http://www.google.nl/imgres?hl=nl&sa=G&gbv=2&biw=1600&bih=747&tbm=isch&tbnid=K9fw6pfRuor3ZM:&imgrefurl=http://www.koeinfo.mysites.nl/mypages/koeinfo/242633.html&docid=yxDxhdqa60EKTM&imgurl=http://www.agri-reisacher.de/images/maria.jpg&w=600&h=416&ei=zspdT9KONJChOpTw1KAN&zoom=1&iact=rc&dur=0&sig=114634756749211791195&page=1&tbnh=161&tbnw=215&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=68&ty=48

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:40

Wat een droppige kittens!

Ik ga zo even langs Diaz, en dan midweekje weg!

Ik ga gewoon kijken hoe het gaat de komende tijd!
Ik zet gewoon nog even mijn puntjes op papier, zodat ik het ook nog schriftelijk heb aangegeven. Verder hoop ik zelf de rust te vinden, en me niet verplicht te voelen.. zodat ik lekker kan ontspannen!

Diaz staat er gewoon heerlijk! Het is ook gewoon gezellig, leuk en mooi! Ik kan alleen zo moeilijk omgaan met verwachtingen.. en vooral als ik ze niet waar kan maken, of anders blijkt dan ik dacht.
Maar goed, het is al meer gezakt dus, en ik kijk het lekker even aan/ga gewoon door als voorheen ;)

Kletsebetse allemaal!

james_bont
Berichten: 228
Geregistreerd: 09-10-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:04

Ahhh,wat een dropjes van kittens!

Mijn mooie ragdoll kater is donderdag gecastreerd. We hebben een poes op bezoek gehad maar ze vond hem
niet leuk genoeg..

Ik ga niet naar de HK,ben ik we jarenlang geweest,maakte wij er en heel uitje van en sliepen we bij een
paardenvriendinnetje Dees in Nijmegen.

Wat leuk die krullen maken,ga ik ook doen bij mijn dochter.

Callum,ben benieuwd naar jou kanjer...wat was hij als veulen toch ook leuk!

Lot,wat post jij toch altijd knap!

Hinke,zullen we van het zomer wat afspreken? Misschien kun je met mij op de kar weg...
Kun jij mennen?

Jayney,ik heb eindelijk je verzorg kanjers gezien in de verte.
Misschien komen we elkaar wel tegen in het bos.
Doe jij ook met de vierdaagse in Zorgvlied?

Wat goed gedaan Mallow,je dag kon niet meer stuk!

Pff,verder weet ik het niet meer dus ga ik lekker ff op bed,moet vannacht werken! :Z

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:26

jayney haha ja dat kan ook!!
laten we maar hopen van niet haha

Caily

Berichten: 12519
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:43

Brave dames, eindelijk twee posts op een pagina :Y)

Laat je wel een foto maken als je vanmiddag weer op Zoe zit Marian?

Gaat idd om karakter Andrea, zeker. Anders had Lun hier denk ik ook niet meer gestaan :o (al vind ik haar ook niet lelijk ofzo hoor, maar ik kan wel mooiere vinden). Wat van binnen mooi is ga je vanzelf van buiten ook wel waarderen he ;) Nog even geen kleine Jackjes dus. En die kale plekken, kan idd wel komen door t zweten, dat t haar eerder los laat. Al zou het misschien ook mijt kunnen zijn? Ik heb hier vandaag helaas ook een been gevonden waar ik de haren zo uit kon pakken met een tot bloedens toe rode huid eronder :(:) Dus als iemand nog sebacil of een ander middeltje over heeft?

Hartstikke gaaf Eva :):) Echt super! En hoe ging het vandaag?

Haha, grappig. Zo'n setje billen als King en Mallow staat hier in de wei ook, van Bo, ik heb zo geen foto, misschien Carolien wel?

Gefeliciteerd Leonoor, ik vind die licht grijze leuk <3

Jayney, als iemand 3000 of meer voor Luna biedt mag ze best gaan hoor, mits ze het goed krijgt natuurlijk. Mijn "soulmate" onder de paarden was Lady, dat is Luna niet. Misschien kom ik ooit wel weer een paardje tegen die dat wel is, of groeit het nog wel zo met Luna, maar op dit moment kan ik dat nog niet zeggen... Al klinkt het wel als verraad dat ik dit nu zo schrijf, want Luna doet alles voor me, begroet me altijd met een vrolijke hinnik (waarnaar ze in pittig tempo met de oortjes erop naar het hek komt gestapt) :+:
En binnenkort lekker met je meisje aan de gang! Leuk, is het mogelijk haar en Elmo op een dag te bezoeken? :))

Ben benieuwd naar de foto's je reusje callum!

Ben ook benieuwd naar dat kalfje, bijzonder kleurtje!

Karlijn, geniet van je weekendje! Ik vind het een goede keuze, ik hoop van harte dat je het alsnog helemaal naar je zin gaat krijgen daar, want dat is toch wel erg belangrijk. (Eigenlijk hoop ik gewoon dat je staleigenaresse haar beste beentje voor gaat zetten)

Weltrusten James_bont (ff naam kwijt, sorry :o )

Zo, en nu ga ik als de donder richting werk :evaw:
Zonet al Mel gelongeerd en Luna van een pak haar ontdaan, heerlijk.

VandeMol
Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:05

YYIIIEEEHHHHHHAAAAAA !!!!!!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Heb zojuist onze vakantie geboekt !!!
1-8 augustus 2012


En waar gaan we heen ?
:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j



IERLAND !
Wij gaan kijken waar onze Tinkers vandaan komen en ik heb al vele afspraken staan om bij de zigeuners langs te gaan om hun paarden te bekijken (misschien loopt er eentje /3 voor mij tussen ? ).

Heb er zo ontzettend veel zin in !
:D :D :D :D :D :D :D

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:34

waaaaaaaauuuwww, klinkt als een te gekke vakantie Lepel!!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:40

kan de camera mee nemen en zien of er iemand is die even picture wil nemen.
ja zal wel denken is er niemand bij dan????
ik beleer haar in mijn uppie omdat ik vindt dat als ze wegstapt er nog niet aan toe is.
heb het altijd zo gedaan en verwacht absoluut geen problemen.
is alleen op en afstappen. meer doe ik deze week nog niet.
als ze het weer goed oppakt dan volgende week stappen en halthouden er bij pakken.

tinkerplein

Berichten: 609
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: Noordlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:00

Leonoor,gefeliciteeeeeerd!Wat een poepies,wordt ik helemaal kriebelig van.Alleen houden mijn drie duitse doggen niet zo van katten....
Da's 1 hap en weg poes! |( Ben allang blij dat ze geen kleine kinderen lusten,dan had ik een probleem gehad :j )

Iedereen weer druk in de weer met hun paardjes,wassen,poetsen :D

Lepel,ben stiekum een beetje jaloers /3

Verder wens ik iedereen een fijne dag!